To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-21
Ogłoszenie nr 71141 - 2017 z dnia 2017-04-21 r.
Gorzów Wielkopolski: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY W ZAKRESIE: Część 1. Kurs prawo jazdy kat. D z kwalifikacją wstępną przyspieszoną kat. D, D1, D+E, D1+E (20 osób) Część 2. Kurs prawo jazdy kat. D z kwalifikacją wstępną przyspieszoną kat. D, D1, D+E, D1+E (2 osoby) Część 3. Kurs spawanie metodą MIG (131) i MAG (135) (1 osoba) Część 4. Kurs spawanie metodą MIG (131), MAG (135) oraz TIG (141) (1 osoba) Część 5. Kurs spawanie metodą MAG (135) z elementami prac ślusarskich (8 osób) Część 6. Kurs spawanie metodą MIG (131) i MAG (135) (6 osób) Część 7. Kurs monter konstrukcji stalowych (4 osoby) Część 8. Kurs kierowca wózków jezdniowych (40 osób) Część 9. Kurs uprawnienia elektroenergetyczne o napięciu do 1 kV (6 osób).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuAktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Gorzowskim (III) realizowanego w ramach Osi priorytetowej I Osoby młode na rynku pracy Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020, Działania 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku, Poddziałania 1.1.2 Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych oraz projektu "Poprzez aktywizację zawodową do zatrudnienia" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 6 Regionalny rynek pracy, Priorytet Inwestycyjny 8i dostęp do zatrudnienia dla osób poszukujących pracy i osób biernych zawodowo, w tym długotrwale bezrobotnych oraz oddalonych od rynku pracy, także poprzez lokalne inicjatywy na rzecz zatrudnienia oraz wspieranie mobilności pracowników, Działanie 6.1 - Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy i jednocześnie nie posiadających zatrudnienia realizowana przez powiatowe urzędy pracy
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 43152-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::nie dotyczyInformacje dodatkowe:nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, krajowy numer identyfikacyjny
21102549400000, ul.
ul. Walczaka
110,
66400
Gorzów Wielkopolski, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
0-95 736 06 43, faks
0-95 736 06 69, e-mail
zigo@praca.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gorzow.praca.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY W ZAKRESIE: Część 1. Kurs prawo jazdy kat. D z kwalifikacją wstępną przyspieszoną kat. D, D1, D+E, D1+E (20 osób) Część 2. Kurs prawo jazdy kat. D z kwalifikacją wstępną przyspieszoną kat. D, D1, D+E, D1+E (2 osoby) Część 3. Kurs spawanie metodą MIG (131) i MAG (135) (1 osoba) Część 4. Kurs spawanie metodą MIG (131), MAG (135) oraz TIG (141) (1 osoba) Część 5. Kurs spawanie metodą MAG (135) z elementami prac ślusarskich (8 osób) Część 6. Kurs spawanie metodą MIG (131) i MAG (135) (6 osób) Część 7. Kurs monter konstrukcji stalowych (4 osoby) Część 8. Kurs kierowca wózków jezdniowych (40 osób) Część 9. Kurs uprawnienia elektroenergetyczne o napięciu do 1 kV (6 osób).
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY (ZNAK: PUP.2500.3.2017) W ZAKRESIE: Część 1. Kurs prawo jazdy kat. D z kwalifikacją wstępną przyspieszoną kat. D, D1, D+E, D1+E (20 osób) Część 2. Kurs prawo jazdy kat. D z kwalifikacją wstępną przyspieszoną kat. D, D1, D+E, D1+E (2 osoby) Część 3. Kurs spawanie metodą MIG (131) i MAG (135) (1 osoba) Część 4. Kurs spawanie metodą MIG (131), MAG (135) oraz TIG (141) (1 osoba) Część 5. Kurs spawanie metodą MAG (135) z elementami prac ślusarskich (8 osób) Część 6. Kurs spawanie metodą MIG (131) i MAG (135) (6 osób) Część 7. Kurs monter konstrukcji stalowych (4 osoby) Część 8. Kurs kierowca wózków jezdniowych (40 osób) Część 9. Kurs uprawnienia elektroenergetyczne o napięciu do 1 kV (6 osób).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
80500000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Kurs prawo jazdy kat. D z kwalifikacją wstępną przyspieszoną kat. D, D1, D+E, D1+E (20 osób) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: nie dotyczy | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT160000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 152000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Kurs prawo jazdy kat. D z kwalifikacją wstępną przyspieszoną kat. D, D1, D+E, D1+E (2 osoby) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: nie dotyczy | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15200 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Kurs spawanie metodą MIG (131) i MAG (135) (1 osoba) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 3 w związku z art. 93 ust. 1 pkt 1 i art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm., ponieważ do postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w zakresie ww. części nie wpłynęły oferty. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ww. ustawy "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu (...)". | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Kurs spawanie metodą MIG (131), MAG (135) oraz TIG (141) (1 osoba) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 3 w związku z art. 93 ust. 1 pkt 1 i art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm., ponieważ do postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w zakresie ww. części nie wpłynęły oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Kurs spawanie metodą MAG (135) z elementami prac ślusarskich (8 osób) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 3 w związku z art. 93 ust. 1 pkt 1 i art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm., ponieważ do postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w zakresie ww. części nie wpłynęły oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Kurs spawanie metodą MIG (131) i MAG (135) (6 osób) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 3 w związku z art. 93 ust. 1 pkt 1 i art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm., ponieważ do postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w zakresie ww. części nie wpłynęły oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Kurs monter konstrukcji stalowych (4 osoby) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 3 w związku z art. 93 ust. 1 pkt 1 i art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm., ponieważ do postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w zakresie ww. części nie wpłynęły oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Kurs kierowca wózków jezdniowych (40 osób) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 3 w związku z art. 93 ust. 1 pkt 1 i art. 93 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu / nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych ogólnobudowlanych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Usługi weterynaryjne polegające na udzieleniu pomocy chorym dzikim zwierzętom
- "Dostawa energii elektrycznej do obiektów Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim na 2025 rok"
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań związanych z rejestracją pojazdów"
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Zakup, dostawa i rozładunek 500 000 szt. worków przeciwpowodziowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.