Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-09
Gdańsk: Przedmiotem zamówienia są roboty konserwacyjne na lotnisku w Malborku i Mirosławcu polegające na:
1) Wymianie masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych APRON-A oraz odnowienie oznakowania poziomego na lotnisku w Malborku
2) Oczyszczeniu nawierzchni betonowej (pozostałość gumy) oraz wykonaniu niskociśnieniowego natrysku hydrofobowego na drodze startowej na lotnisku w Malborku
3) Wykonaniu natrysku hydrofobowego nawierzchni DK na lotnisku w Mirosławcu
4) Wykonanie natrysku hydrofobowego nawierzchni CPPS na lotnisku w Mirosławcu
Numer ogłoszenia: 71147 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy , ul. Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 348 3403, faks 58 3483404.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.17tol-gdansk.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna podległa Ministrowi Obrony Narodowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są roboty konserwacyjne na lotnisku w Malborku i Mirosławcu polegające na: 1) Wymianie masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych APRON-A oraz odnowienie oznakowania poziomego na lotnisku w Malborku 2) Oczyszczeniu nawierzchni betonowej (pozostałość gumy) oraz wykonaniu niskociśnieniowego natrysku hydrofobowego na drodze startowej na lotnisku w Malborku 3) Wykonaniu natrysku hydrofobowego nawierzchni DK na lotnisku w Mirosławcu 4) Wykonanie natrysku hydrofobowego nawierzchni CPPS na lotnisku w Mirosławcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty konserwacyjne na lotnisku w Malborku i Mirosławcu. 2.Zamówienie podzielono na dwie części: Część 1 Roboty konserwacyjne na lotnisku w Malborku polegające na: Zadanie 1 Wymianie masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych APRON-A oraz odnowienie oznakowania poziomego Zadanie 2 Oczyszczeniu nawierzchni betonowej (pozostałość gumy) oraz wykonaniu niskociśnieniowego natrysku hydrofobowego na drodze startowej Część 2 Roboty konserwacyjne na lotnisku w Mirosławcu polegające na: Zadanie 1 Wykonaniu natrysku hydrofobowego nawierzchni DK Zadanie 2 Wykonaniu natrysku hydrofobowego nawierzchni CPPS Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia lub na dwie części zamówienia. Każda część będzie stanowić przedmiot odrębnej umowy 3.Zakres robót w szczególności obejmuje: Część 1 - wymianę masy zalewowej szczelin dylatacyjnych (koniecznie masą odporną na paliwo lotni-cze): APRON A - 6 300 mb. - odnowienie cienkowarstwowego oznakowania poziomego farbą akrylową (APRON A,): linie, znaki, cyfry (kolor czerwony, żółty i biały) - 1010 m2; - powierzchniowe oczyszczenie nawierzchni z betonu cementowego z gumy (miejsca przyziemienia statków powietrznych) metodą wody pod ciśnieniem DS - 6500 m2; - wykonanie natrysku hydrofobowego dwukrotnego DS - 130 000 m2. Po zakończeniu całości robót, Wykonawca wykona i przekaże Użytkownikowi i Zamawiającemu szkic powykonawczy wykonanych robót Część 2 Oczyszczenie nawierzchni , mechaniczne , dwukrotne wykonanie natrysku impregnacyjnego na nawierzchni płaszczyzny postoju samolotów (CPPS) oraz drogach kołowania (DK) 1, 2 i 3 - 53 250 m2 Po zakończeniu całości robót, Wykonawca wykona i przekaże Użytkownikowi i Zamawiającemu szkic powykonawczy wykonanych robót. 4.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem § 11ust.2 umowy zawierają: 1)Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z Tabelami Cen Jednostkowych. 2) a) dla części 1 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót: Wymiana masy zalewowej szczelin dylatacyjnych nawierzchni lotniskowych, wykonanie oznakowania poziomego sztucznych nawierzchni lotniskowych, wykonanie mechanicznego natrysku impregnacyjnego na nawierzchniach lotniskowych (wraz z oczyszczeniem miejsc przyziemia statków powietrznych z gumy, rysunki techniczne) b)dla części 2 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót: Wykonanie mechanicznego natrysku impregnacyjnego na nawierzchniach z betonu cementowego, rysunek) UWAGA: Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w celu prawidłowego przygotowania oferty. Podczas wizji lokalnej zostaną wskazane przez Użytkowników miejsca wykonania robót. W związku z eksploatacją lotnisk Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Użytkownikami obiektów ( odpowiednio: Jednostką Wojskową 3299 Mirosławiec, Jednostką Wojskową 1128 Malbork) terminy realizacji robót w czasie wolnym od szkolenia lotniczego. W związku z tym, że obiekty znajdują się na terenach zamkniętych, wizytę należy uzgodnić z: Szefem Sekcji Infrastruktury Lotniskowej mjr Krzysztofem BOKISZEM lub z panem Henrykiem Chrzanowskim tel. ( 55) 620 67 17- lotnisko MALBORK p. Mieczysławem STOMPORKIEM - tel. (67) 250 54 24 - lotnisko MIROSŁAWIEC;.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla części nr 1 o łącznej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające obejmuje: a) Wymianę masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych na pozostałej części APRON-A (ok 5520mb) oraz odnowienie oznakowania poziomego na lotnisku w Malborku b) Wymianę masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych na płaszczyźnie przedhangarowej APRON-F z odnowieniem oznakowania poziomego oraz wykonanie natrysku hydrofobowego na lotnisku w Malborku
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.50.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wadium dla każdej części zamówienia osobno w wysokości: Część 1 - 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy zł) Część 2 - 3 000,00 zł (trzy tysiące zł) należy wnieść w terminie do dnia 27.05.2013r., do godziny 12.30. Nie wniesienie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub wniesienie wadium po tym terminie skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. 2. Szczegóły dot. wadium zawarte są w Rozdziale 12 SIWZ.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki dotyczą każdej części zamówienia z osobna. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia, wystarczy złożyć jeden komplet dokumentów. I.1. Na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji za-mówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. Z zobowiązania winno jasno wynikać w jakim zakresie zostaną oddane do dyspozycji niezbędne zasoby 3. Ponadto, w postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Złożą wymagane dokumenty określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy - Dz. U. 2013 poz. 231). 2) Spełniają wymogi wynikające z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projektu umowy. 3) Wykonali: a)w przypadku składania oferty na Część 1 : - co najmniej 1 robotę polegającą na wymianie masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych na nawierzchniach betonowych co najmniej 10 000 mb i wartości co najmniej 500 tyś zł brutto - warunek wartości i ilości musi być spełniony dla każdej wykazanej roboty budowlanej - co najmniej 1 robotę polegającą na wykonaniu natrysku hydrofobowego na nawierzchniach lotniskowych na powierzchni co najmniej 100 000 m2 i wartości co najmniej 300 tyś zł brutto - warunek wartości i ilości musi być spełniony dla każdej wykazanej roboty budowlanej - co najmniej 1 robotę polegającą na wykonaniu oznakowania poziomego na nawierzchni lotniskowej lub drogowej o powierzchni co najmniej 1000 m2. b) w przypadku składania oferty na Część 2 : -co najmniej 1 robotę polegającą na wykonaniu natrysku hydrofobowego na nawierzchniach lotniskowych na powierzchni co najmniej 100 000 m2 i wartości co najmniej 300 tyś zł brutto - warunek wartości i ilości musi być spełniony dla każdej wykazanej roboty budowlanej 4) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej. 5) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający żąda przedstawienia w składanej ofercie: 1.Wykazu robót budowlanych polegających na wykonaniu natrysku hydrofobowego na nawierzchniach lotniskowych na powierzchni co najmniej 100 000 m2 i wartości co najmniej 300 tyś zł brutto wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (z zastrzeżeniem § 9 ust.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy - Dz. U. 2013 poz. 231) - dotyczy I i II części zamówienia. 2. Wykazu robót budowlanych polegających na wymianie masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych na nawierzchniach betonowych co najmniej 10 000 mb i wartości co najmniej 500 tyś zł brutto wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (z zastrzeżeniem § 9 ust.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy - Dz. U. 2013 poz. 231) - dotyczy I części zamówienia. 3. Wykazu robót budowlanych polegających na wykonaniu oznakowania poziomego na nawierzchni lotniskowej lub drogowej o powierzchni co najmniej 1000 m2 wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (z zastrzeżeniem § 9 ust.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy - Dz. U. 2013 poz. 231) - dotyczy I części zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców (konsorcjum) warunki określone w pkt.1-3 mogą być spełnione łącznie (co najmniej przez jeden podmiot konsorcjum).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w składanej ofercie: 1. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności drogowej Osoba wymieniona w pkt. a jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada aktualne, na czas składania i otwarcia ofert, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców (konsorcjum) warunki określone w pkt.1-2 mogą być spełnione łącznie (co najmniej przez jeden podmiot konsorcjum).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia: - kopii opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Do oferty należy dołączyć kopie dowodów wpłaty aktualne na dzień składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców (konsorcjum) warunek określony powyżej może być spełniony łącznie (co najmniej przez jeden podmiot konsorcjum).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
I. Zamawiający żąda, żeby w składanej ofercie Wykonawca przedstawił następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy wynikające z treści art. 22 ust. 1 ustawy PZP, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiada wiedzę i doświadczenie, c) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, a w szczególności z projektem umowy załączonym do w/w specyfikacji i przyjmuje zawarte w niej warunki bez zastrzeżeń oraz że zapoznał się i uzyskał na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje o warunkach, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia i uwzględnił je w kalkulacji ceny oferty. 3. Oświadczenie, że złożył ofertę na warunkach określonych przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia i w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z SIWZ i złożoną ofertą. 4. Oświadczenie, że złożył ofertę równoważną na realizację przedmiotu zamówienia i w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązuje się na własny koszt i własnym staraniem uzyskać niezbędne uzgodnienia, opinie, pozwolenia mogące mieć wpływ na realizację zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami (dotyczy ofert równoważnych). Wybór punktu 4 lub 5 w zależności od składanej oferty. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru oferty przez Zamawiającego, Wykonawca zastosuje materiały spełniające wymagania ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004 Nr 92, poz. 881 z późniejszymi zmianami) i innymi obowiązującymi przepisami prawa oraz że zastosowany impregnat, masa i farba posiada aktualne orzeczenie ITWL Warszawa (dołączyć aktualne orzeczenie ). UWAGA: W przypadku oferty wspólnej oświadczenia określone w ust. I pkt. 1-5 składa każdy z Wykonawców. II 1. Wszystkie osoby wskazane do wykonania zamówienia winny posługiwać się językiem polskim lub Wykonawca zapewni w godzinach pracy odpowiednią liczbę kompetentnych tłumaczy języka polskiego. 2. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów wchodzących w skład konsorcjum kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów należy złożyć poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 4. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany po-stanowień warunków umownych, niezależnie od podstaw do zmian przewidzianych w innych postanowieniach niniejszej umowy, z następujących powodów: 1) działania siły wyższej mające wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy, 2) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć do czasu zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności, jeśli są one niezależne od Wykonawcy, 2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych ust. 1 pkt 1) i 2) , termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia jego wykonywania w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wy-konania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy. 3. O wystąpieniu jakichkolwiek okoliczności mogących wpłynąć na terminowość wykonania przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego na piśmie w terminie 14 dni od dnia wystąpienia tych okoliczności pod rygorem nieuwzględnienia ich przez Zamawiającego. 4. Za siłę wyższą, o której mowa w niniejszej umowie, strony uznają nieprzewidziane zdarzenia zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, które występują niezależnie od woli stron po zawarciu niniejszej umowy, a którym strona nie będzie mogła zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, udaremniając całkowicie lub częściowo wypełnienie zobowiązań umowy, takie jak np. pożar, powódź, trzęsienie ziemi, strajk, wojna, mobilizacja, powstanie embarga lub zarządzenia władz. 5. Wszelkie zmiany zostaną wprowadzone na poniższych zasadach: 1) zmiany w umowie mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron; 2) zmiany w umowie mogą być dokonane jedynie na piśmie w formie aneksów pod rygorem nieważności; 3) jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17tol-gdansk.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy w Gdańsku, ul. M. Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 12:30, miejsce: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy w Gdańsku, ul. M. Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk. otwarcie ofert o godz. 13:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I W przypadku składania osobnych ofert na poszczególne części dokumenty i oświadczenia należy załączyć do każdej oferty wg. SIWZ. W przypadku składania jednej oferty na obie części Zamawiający dopuszcza złożenie jednego kompletu dokumentów i oświadczeń, z tym że wykaz robót o którym mowa w sekcji. III pkt. 3.2 (pkpkt. 2 i 3) dołącza do oferty Wykonawca, który składa ofertę na część 1. II.W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2, Zamawiający wykluczy Wykonawcę biorącego udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a złożoną przez niego ofertę uzna za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostaną wykluczeni z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3. III. Na podstawie art. 36 ust. 4 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy. Warunki dotyczące zatrudnienia podwy-konawcy określone są w § 10 wzoru umowy. OFERTA WSPÓLNA Zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy PZP, w trakcie postępowania Wykonawcy mogą wspólnie ubie-gać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wybrania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oferty złożonej wspólnie, Zamawiający będzie wymagał sporządzenia i podpisania przez podmioty występujące wspólnie umowy regulującej współpracę tychże podmiotów. Umowa ta musi zawierać wpis dotyczący zakazu rozwiązania umowy, zmian treści umowy konsorcyjnej oraz zmian członków konsorcjum bez wiedzy i akceptacji Zamawiającego. Umowa nie może być podpisana na okres krótszy niż okres realizacji zamówienia (z okresem rękojmi i gwarancji - obo-wiązuje termin dłuższy) określony w umowie. Umowę konsorcyjną podpisaną przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum należy złożyć razem z umową na wykonanie zamówienia. Termin złożenia umów zostanie określony po zakończeniu postępowania na ww. zadanie. W przypadku nie dostarczenia umowy konsorcyjnej skutkować to będzie nie podpisaniem umowy na realizację zamówienia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W ofercie należy wskazać lidera - jako reprezentanta Wykonawców - z którym zostanie zawarta umowa. Reprezentant konsorcjum (podmiotów występujących wspólnie) winien być również upo-ważniony do zaciągania zobowiązań w imieniu i na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu. Dotyczy to również płatności za wykonanie zamówienia. Uwaga: reprezentant Wykonawców powinien dołączyć do składanej oferty pisemne pełno-mocnictwo (upoważnienie) do występowania w imieniu konsorcjum. Pełnomocnictwo (upoważnienie) to powinno obejmować wszelkie czynności związane z prowadzonym postępowa-niem i być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów konsor-cjum. Wszelkie opłaty związane z ustanowieniem pełnomocnictwa (upoważnienia) ponosi Wykonawca. Formularz oferty podpisuje upoważniony reprezentant Wykonawców. Wszelkie informacje za-warte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są wiążące dla każdego z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty konserwacyjne na lotnisku w Malborku polegające na: Zadanie 1 Wymianie masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych APRON-A oraz odnowienie oznakowania poziomego Zadanie 2 Oczyszczeniu nawierzchni betonowej (pozostałość gumy) oraz wykonaniu niskociśnieniowego natrysku hydrofobowego na drodze startowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót w szczególności obejmuje: - wymianę masy zalewowej szczelin dylatacyjnych (koniecznie masą odporną na paliwo lotnicze): APRON A - 6 300 mb. - odnowienie cienkowarstwowego oznakowania poziomego farbą akrylową (APRON A,): linie, znaki, cyfry (kolor czerwony, żółty i biały) - 1010 m2; - powierzchniowe oczyszczenie nawierzchni z betonu cementowego z gumy (miejsca przyziemienia statków powietrznych) metodą wody pod ciśnieniem DS - 6500 m2; - wykonanie natrysku hydrofobowego dwukrotnego DS - 130 000 m2. Po zakończeniu całości robót, Wykonawca wykona i przekaże Użytkownikowi i Zamawiającemu szkic powykonawczy wykonanych robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.50.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty konserwacyjne na lotnisku w Mirosławcu polegające na: Zadanie 1 Wykonaniu natrysku hydrofobowego nawierzchni DK Zadanie 2 Wykonaniu natrysku hydrofobowego nawierzchni CPP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oczyszczenie nawierzchni , mechaniczne , dwukrotne wykonanie natrysku impregnacyjnego na nawierzchni płaszczyzny postoju samolotów (CPPS) oraz drogach kołowania (DK) 1, 2 i 3 - 53 250 m2 Po zakończeniu całości robót, Wykonawca wykona i przekaże Użytkownikowi i Zamawiającemu szkic powykonawczy wykonanych robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.50.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa serwerów i kart graficznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- 36/TP/2024 transport odpadów luzem i/lub w balotach pomiędzy Zakładem Utylizacyjnym w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 a Portem Czystej Energii w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55
- Dostawa skanerów na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.