Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-30
Przeworsk: Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Przeworsku
Numer ogłoszenia: 71148 - 2016; data zamieszczenia: 30.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przeworska Gospodarka Komunalna Spółka zo.o.w Przeworsku , Pl. Mickiwicza 8, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6488236, faks 016 6487325.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.pgk-przeworsk.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarka Komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Przeworsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 (uwodnienie 80 - 85 %) powstających w oczyszczalni ścieków w Przeworsku, adres oczyszczalni: 37 - 200 Przeworsk, ul. Gorliczyńska; w ilości ok. 2800 Mg, zgodnie z Rozporządzeniem ministra środowiska z dnia 13 lipca 2010 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. Nr 137, poz. 924) oraz innych powiązanych aktów wykonawczych. Zamawiający przewiduje, iż przekaże do zagospodarowania komunalne osady ściekowe w ilości: * w okresie zimowym około 800 Mg * w pozostałym okresie roku około 2000 Mg W związku z tym, że szczegółowy zakres zamówienia został określony szacunkowo na pod-stawie ilości osadów wytworzonych w poprzednim roku, to rzeczywisty zakres zamówienia może ulec zmianie i będzie określony na podstawie faktycznej ilości wywiezionego i zagospodarowanego osadu. Za transport i zagospodarowanie osadów odebranych z oczyszczalni ścieków odpowiada Wykonawca. Osady winny być załadowane własnym sprzętem Wykonawcy (ładowarka). Odbiór i transport osadów odbywał się będzie przy użyciu przystosowanego do tego rodzaju ładunku, sprzętu Wykonawcy. Przy załadunku, transporcie i wyładunku osadów będących przedmiotem zamówienia Wykonawca odpowiada za utrzymanie czystości i stanu na-wierzchni dróg zakładowych i publicznych. Odpady winny być wywożone według potrzeb oczyszczalni, rozpoczęcie wywozu powinno nastąpić do dwóch dni od zgłoszenia telefonicznego, wywóz jednej partii - nie mniej niż 48 Mg. Wywóz powinien trwać nie dłużej niż 3 dni robocze. Potwierdzenie przyjęcia osadów ściekowych odbywać się będzie każdorazowo na podstawie Karty przekazania odpadu potwierdzonej pod względem ilościowym przez Zamawiającego oraz przez Odbiorcę. Warunki wymagane od wykonawcy: * załadunek, wywóz i zagospodarowanie osadów zgodne z wymaganiami obowiązujących przepisów, * załadunek i transport osadów środkiem Wykonawcy spełniającym wymogi przewozu odpadów mazistych, co najmniej 2 samochody, szczelne, stabilne, uniemożliwiające osuwanie i przedostawanie się osadów poza pojazd z przykryciem skrzyni załadowczej - plandeka, * systematyczny odbiór i wywóz osadów również w okresie zimowym, * zagospodarowanie osadów w miejscu zgodnym z art. 20 Ustawy o odpadach (Dz.U.2013 r. poz. 21 z późn. zm.), * solidność i niezawodność wykonywanej usługi..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.38.00 - Usługi obróbki osadów 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów 90.51.37.00 - Usługi transportu osadów 90.51.39.00 - Usługi likwidacji osadów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli przedstawi: a) dokument zezwalający na prowadzenie działalności w zakresie transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów lub dokument równoważny potwierdzający, że wykonawca posiada zezwolenie w zakresie transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli przedstawi: że wykonał, w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie obejmujące usługę polegającą na załadunku, transporcie i zagospodarowaniu przedmiotu adekwatnego do niniejszego zamówienia w ilości min. 2800 Mg. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty na-stępujących dokumentów: * podpisane oświadczenie z art. 22 ust.1 załączonego do niniejszej SIWZ, *wykazu wykonanych lub wykonywanych głównych usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz dołącze-niem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załączonego do niniej-szej SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli przedstawi: że dysponują co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania osadu (2 ciągniki siodłowe z naczepami o ładowności co najmniej po 24 tony), ładowarka do załadunku osadu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty następujących dokumentów: *podpisane oświadczenie z art. 22 ust.1 załączonego do niniejszej SIWZ, *oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (załączonego do niniejszej SIWZ),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty następujących dokumentów: *oświadczenia z art. 22 ust.1 załączonego do niniejszej SIWZ, *opłaconej polisy (wraz z dowodem jej opłacenia jeżeli nie wynika to z jej treści - za dowód opłacenia uważany jest np. kserokopię wydruku z potwierdzeniem przelewu na rachunek ubezpieczyciela) a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
*wypis i wyrys z rejestru gruntów z zaznaczonymi działkami przeznaczonymi do aplikacji osadów z przewidzianymi ilościami osadów do aplikacji na gruntach *oświadczenie o posiadanym tytule prawnym do gruntu, jeżeli Wykonawca nie jest właścicielem gruntu, *oświadczenie o stosowanych uprzednio dawkach osadu na wykazanych gruntach lub o braku jego stosowania, w okresie ostatnich 3-ch lat. *badania gruntu działek na których mają być stosowane komunalne osady ściekowe
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności faktur - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Projekt umowy jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji. Zamawiający będzie żądał podpisania umowy zgodnie z postanowieniami zapisanymi w projekcie załączonym do specyfikacji. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku a) zmiany podatku VAT lub podatku akcyzowego, b) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mają-cym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c) zmiana formy organizacyjno-prawnej, przekształcenia lub połączenia Wykonawcy, d) zmiana danych teleadresowych lub numerów konta Zamawiającego lub Wykonawcy, Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na pi-śmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Strona, która wy-stępuje z propozycją zmiany umowy, zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Ustawy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk-przeworsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przeworska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o. w Przeworsku
Plac Mickiewicza 8
37 - 200 Przeworsk
pok. nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Przeworska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o. w Przeworsku Plac Mickiewicza 8 37 - 200 Przeworsk SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Modernizacja dróg wewnętrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
- Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przeworska w ramach zadania " Modernizacja oświetlenia na terenie miasta "
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Przeworsku
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni mechanicznej W32 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-5
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udrażnianie i czyszczenie sieci kanalizacji oraz czyszczenie przepompowni ścieków na terenie gminy Herby w roku 2025 - 2 postępowanie
- Odbiór, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwienie ustabilizowanego osadu ściekowego, skratek oraz zawartości piaskownika z terenu oczyszczalni ścieków położonej w Łaskarzewie
- Wykonanie usługi odbioru z załadunkiem, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych o kodzie 190805, higienizowanych tlenkiem wapna z Oczyszczalni Ścieków
- "Sukcesywny odbiór, transport oraz zagospodarowanie i unieszkodliwienie osadu ściekowego, skratek i zawartości piaskownika z Oczyszczalni ścieków w Bielinach w 2025 roku"
- Wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Pruchniku
- Zagospodarowanie osadów ściekowych z obiektów oczyszczalni ścieków ZGŚ Łyna przy ul. Leśnej w Olsztynie.
więcej: Usługi usuwania osadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.