eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › zakup (dostawa) materiałów szewnych dla Bloków Operacyjnych i soczewek wewnątrzgałkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-07

POZYCJA 7115

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: zakup (dostawa) materiałów szewnych dla Bloków Operacyjnych i soczewek wewnątrzgałkowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej, do kontaktów: mgr Grażyna Kowalska Kierownik Działu Zamówień Publicznych tel. 061 8549088, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854-90-00, fax 061 852-94-72, e-mail: gkowalsk@sk1.usoms.poznan.pl, www.sk1.am.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Samodzielny Publiczny Szpital kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej, mgr Grażyna Kowalska Kierownik Działu Zamówień Publicznych tel. 061 8549088, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854 92 42, fax 061 854 90 93, e-mail: gkowalsk@sk1.usoms.poznan.pl, www.sk1.am.poznan.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Samodzielny Publiczny Szpital kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej, mgr Grażyna Kowalska Kierownik Działu Zamówień Publicznych tel. 061 8549088, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854 92 42, fax 061 854 90 93, e-mail: gkowalsk@sk1.usoms.poznan.pl, www.sk1.am.poznan.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Samodzielny Publiczny Szpital kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej, mgr Grażyna Kowalska Kierownik Działu Zamówień Publicznych tel. 061 8549088, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854 92 42, fax 061 854 90 93, e-mail: gkowalsk@sk1.usoms.poznan.pl, www.sk1.am.poznan.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup (dostawa) materiałów szewnych dla Bloków Operacyjnych i soczewek wewnątrzgałkowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakup (dostawa) materiałów szewnych dla Bloków Operacyjnych i soczewek wewnątrzgałkowych - 7 pakietów. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej w Poznaniu - Apteka Szpitala, ul. Długa 1/2, 61 - 848 Poznań. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.41.30.00 - Soczewki Kod CPV wg słownika 2008: 33.73.10.00 - Soczewki kontaktowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: jednej części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przetarg powyżej 130.000 Euro - 7 pakietów. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 22.12.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 3.762,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 PZP. Wykonawcy dołączą do oferty zgodnie z Rozporządzeniem PRM w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców z dnia 7.04.2004r. Szczegółowy wykaz dokumentów zawarty jest w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skaładania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaswiadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 8-4 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu w zakładach opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującym prawem. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena 75% jakość 20% termin dostawy 5% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: EZP/8/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.04.2006, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.04.2006 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.04.2006, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego, salka konferencyjna Apteki.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 31.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21, 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Siatka przepuklinowa. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 1 - 1 pozycja, zgodnie z opisem SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21, 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Taśma stalowa do zszywania mostka. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 2 - 1 pozycja, zgodnie z opisem SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21, 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Szwy ścięgniste do plastyki zastawki mitralnej typu PTFE. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 3 - 4 pozycje, zgodnie z opisem SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21, 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Szwy niewchłanialne, plecione, powlekane, poliesterowe typu SURGIDAC/TICRON. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 4 - 5 pozycji, zgodnie z opisem SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21, 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Szwy niewchłanialne, plecione, powlekane, poliesterowe typu SURGIDAC/TICRON. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 5 - 1 pozycja, zgodnie z SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21, 33.14.11.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Szwy plecione, niewchłanialne, syntetyczne, powlekane, poliesterowe typu SURGIDAC/TICRON. 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 6 - 1 pozycja, zgodnie z SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21, 33.41.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Soczewki wewnątrzgałkowe (do operacji zaćmy). 3) Zakres lub wartość: Pakiet nr 7 - 1 pozycja, zgodnie z opisem SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.