Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-08
Toruń: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla wydziałów Urzędu Miasta Torunia
Numer ogłoszenia: 71178 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, fax 056 6118622.
- Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla wydziałów Urzędu Miasta Torunia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 : Zestawy komputerowe 1) Przenośne - 35 szt. 2) Stacjonarne - 50 szt. Część 2 : Drukarki i skanery 1) Drukarki - 27 szt. 2) Skanery - 5 szt. Część 3 : Serwery - 2 szt. Część 4 : Rzutniki - 3 szt. Część 5 : Oprogramowanie biurowe Część 6: Oprogramowanie GeoMap Część 7 : Zasilacz awaryjny UPS - 1 szt. 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, instalację i konfigurację sprzętu komputerowego: 1.2. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1. 1.3. Zastrzega się, że wszystkie wskazania dotyczące nazw należy rozumieć, jako określenia wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Prawo zamówieniach publicznych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto dostarczenie sprzętu na koszt Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz jego instalację i konfigurację. 1.5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy (indywidualnie lub w ramach konsorcjum), którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2006r. Nr 164, poz.1163 ze zm.) tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a) wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostawy (co najmniej 2), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (w częściach, na które składana jest oferta), tj. dla części 1 nie mniej niż 300 000 zł brutto każda, dla części 2 nie mniej niż 40 000 zł brutto każda, dla części 3 nie mniej niż 65 000 zł brutto każda, dla części 4 nie mniej niż 37 000 zł brutto każda, dla części 5 nie mniej niż 54 000 zł brutto każda, dla części 6 nie mniej niż 17 000 zł brutto każda dla części 7 nie mniej niż 60 000 zł brutto każda, b) przedłożą co najmniej po 2 dokumenty potwierdzające, że dostawy wskazane w wykazie dla poszczególnych części zamówienia zostały wykonane należycie. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców; 3. Dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (min. 2 ); Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokumenty zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.(Dz. U. Nr 87, poz.605): Oświadczenia: oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Informatyzacji UMT, u. Wały gen. Sikorskiego 8, poój nr 63, tel. 056 61 18 702, faks 056 622 16 70..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Informatyzacji UMT, u. Wały gen. Sikorskiego 8, poój nr 63.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla wydziałów Urzędu Miasta Torunia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 : Zestawy komputerowe 1) Przenośne - 35 szt. 2) Stacjonarne - 50 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla wydziałów Urzędu Miasta Torunia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 : Drukarki i skanery 1) Drukarki - 27 szt. 2) Skanery - 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla wydziałów Urzędu Miasta Torunia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 : Serwery - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla wydziałów Urzędu Miasta Torunia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 : Rzutniki - 3 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla wydziałów Urzędu Miasta Torunia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 : Oprogramowanie biurowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla wydziałów Urzędu Miasta Torunia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6: Oprogramowanie GeoMap.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla wydziałów Urzędu Miasta Torunia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 : Zasilacz awaryjny UPS - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Remont ul. Poznańskiej w Toruniu
- Dostawa materiałów budowlanych
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Jabłonna
- Dostawa narzędzi chirurgicznych z podziałem na 5 zadań.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania na rzecz Gminy Lututów realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru w obiektach TS w Koroszczynie" - DPG Kukuryki
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Wybór dostawcy sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Zakup komputerowych materiałów eksploatacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.