Ogłoszenie z dnia 2017-01-12
Ogłoszenie nr 7118 - 2017 z dnia 2017-01-12 r.
Lublin: Dostawa komputerów przenośnych dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Lublinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProgram Operacyjny Pomoc Techniczna 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 348784
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
43051427500000, ul.
ul. Lubomelska
1-3,
20-072
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
815 321 304, faks
817 424 716, e-mail
uks691og@lb.mofnet.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lublin.kskarbowa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa komputerów przenośnych dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Lublinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UKS06DO.261.401.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Komputer przenośny typ A z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego - 11 kompletów;Komputer przenośny typ B z systemem operacyjnym - 30 kompletów;Komputer przenośny typ C z systemem operacyjnym - 1 komplet;Komputer przenośny typ D z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego - 1 komplet
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30213100-6
Dodatkowe kody CPV:
48620000-0,
48310000-4,
32552410-4,
30237270-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Komputer przenośny typ A z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający w dniu 20.12.2016 r. dokonał wyboru oferty złożonej przez Wykonawcę SPEEDSERWIS Tomasz Wroński, ul. Nowowiejskiego 6a, 20-880 Lublin. Wykonawca w dniu 23 grudnia 2016 r. poinformował osobiście Izabelę Wichlaj o możliwości zrealizowania zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą,a następnie w dniu 27 grudnia przekazał informację, że nie zrealizuje dostawy przedmiotu zamówienia. Pismem z dnia 29. 12. 2016 r. Wykonawca, poinformował, że uchyla się od zawarcia umowy w tej części postępowania na dostawę komputerów przenośnych typu A. W przedmiotowym postępowaniu określono w SIWZ termin dostawy na dzień 28.12.2016 r. Termin ten upłynął po przekazaniu informacji o uchyleniu się od zawarcia umowy przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana. Dla Zamawiającego termin wykonania zamówienia jest istotny i nie może być zmieniony z tego względu, że ma zapewnione środki na realizację przedmiotowego zamówienia w roku budżetowym 2016 i zamówienie nie może być wykonane w terminie późniejszym. W związku z powyższą przesłanką, w przedmiotowym postępowaniu nie jest możliwe zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. Ponadto okres związania ofertą zgodnie z SIWZ i art. 85 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wynosił 30 dni i upłynął w dniu 30.12.2016 r. i nie został przedłużony przez żadnego z wykonawców, w związku z powyższym nie ma ważnych ofert. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Komputer przenośny typ B z systemem operacyjnym |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Na podstawie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający w dniu 14.12.2016 r. dokonał wyboru oferty złożonej przez Wykonawcę SPEEDSERWIS Tomasz Wroński, ul. Nowowiejskiego 6a, 20-880 Lublin. Wykonawca SPEEDSERWIS Tomasz Wroński poinformował zamawiającego telefonicznie w dniu 15 grudnia 2016 r. a następnie pismem z dnia 16 grudnia 2016 r. o braku możliwości dostarczenia komputerów przenośnych zgodnie ze złożoną ofertą, ze względu na wycofanie zaoferowanego modelu przez producenta oraz braku zapasów magazynowych komputerów, które były dostępne na dzień składania ofert. Wykonawca zaproponował zamienny model laptopa, którego specyfikacja była zgodna z wymaganiami SIWZ. Zamawiający nie wyraził zgody na dostawę komputerów przenośnych innych niż zaoferowanych w ofercie oraz wezwał Wykonawcę w dniu 19 grudnia 2016 r. do podpisania umowy zgodnie ze złożoną ofertą. Wykonawca w dniu 23 grudnia 2016 r. poinformował osobiście Izabelę Wichlaj o możliwości zrealizowania zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą,a następnie w dniu 27 grudnia przekazał informację, że nie zrealizuje dostawy przedmiotu zamówienia. Pismem z dnia 29. 12. 2016 r. Wykonawca, poinformował, że uchyla się od zawarcia umowy w obu częściach postępowania na dostawę komputerów przenośnych. W przedmiotowym postępowaniu określono w SIWZ termin dostawy na dzień 28.12.2016 r. Termin ten upłynął po przekazaniu informacji o uchyleniu się od zawarcia umowy przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana. Dla Zamawiającego termin wykonania zamówienia jest istotny i nie może być zmieniony z tego względu, że ma zapewnione środki na realizację przedmiotowego zamówienia w roku budżetowym 2016 i zamówienie nie może być wykonane w terminie późniejszym. W związku z powyższą przesłanką, w przedmiotowym postępowaniu nie jest możliwe zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. Ponadto okres związania ofertą zgodnie z SIWZ i art. 85 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wynosił 30 dni i upłynął w dniu 30.12.2016 r. i nie został przedłużony przez żadnego z wykonawców, w związku z powyższym nie ma ważnych ofert. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Komputer przenośny typ C z systemem operacyjnym |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Komputer przenośny typ D z systemem operacyjnym i pakietem oprogramowania biurowego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Politechniki Lubelskiej.
- "Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego CCTV na kampusie Politechniki Lubelskiej"
- Świadczenie usługi wywozu odpadów z obiektów sportowo-rekreacyjnych MOSIR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zadań 1-2:
- dostawa rękawic medycznych oraz łyżeczki kostnej
- "Sporządzenie map z projektem podziału nieruchomości"
- Dostawa ręcznego skanera 3D dla Wydziału Mechanicznego
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.