Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-02
Prochowice: Dostawa i montaż oznakowania informacyjno-turystycznego rowerowego Szlaku Odry na terenie Gminy Prochowice
Numer ogłoszenia: 71205 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prochowice , ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342 lub 8584343, faks 076 8584581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.prochowice.com/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż oznakowania informacyjno-turystycznego rowerowego Szlaku Odry na terenie Gminy Prochowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wykonanie oznakowania informacyjno-turystycznego Szlaku Odry na terenie Gminy Prochowice obejmujące wykonanie i montaż drogowskazów informacyjnych (kierunkowych) oraz tablic informacyjno-turystycznych według załącznika nr 1. Szczegółowy opis zamówienia: - 5 szt. drogowskazów informacyjnych (kierunkowych) składających się z 3 tabliczek kierunkowych o wym. 21cm x 45cm z płyty warstwowej typu dibond (aluminium/polietylen) grubości min. 3mm z wykonaniem obustronnej wielkoformatowej grafiki UV (zamówienie obejmuje wykonanie projektów grafiki dla każdej z tabliczek kierunkowych, wykonanie i montaż drogowskazów). Tabliczki zostaną zamontowane na słupku z rury okrągłej min. 50mm z zakończeniem stalową kulą. Słupek w kolorze białym malowany proszkowo. Tabliczki zamontowane na wysokości ok. 2,30m licząc od powierzchni pobocza do dolnej krawędzi tabliczki w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - przykładowy wygląd drogowskazów określa załącznik nr 2. - 3 szt. drogowskazów informacyjnych (kierunkowych) składających się z 2 tabliczek kierunkowych o wym. 21cm x 45cm z płyty warstwowej typu dibond (aluminium/polietylen) grubości min. 3mm z wykonaniem obustronnej wielkoformatowej grafiki UV (zamówienie obejmuje wykonanie projektów grafiki dla każdej z tabliczek kierunkowych, wykonanie i montaż drogowskazów). Tabliczki zostaną zamontowane na słupku z rury okrągłej min. 50mm z zakończeniem stalową kulą. Słupek w kolorze białym malowany proszkowo. Tabliczki zamontowane na wysokości ok. 2,30m licząc od powierzchni pobocza do dolnej krawędzi tabliczki w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - przykładowy wygląd drogowskazów określa załącznik nr 2. - 6 szt. tablic informacyjno-turystycznych (Szlaku Odry i Krainy Łęgów Odrzańskich) na konstrukcji wolnostojącej: tablica z blachy ocynkowanej o wym. 90cm x 70cm gr. min. 0,8mm wraz z wykonaniem obustronnym wielkoformatowej grafiki UV (zamówienie obejmuje wykonanie projektu grafiki, wykonanie i montaż tablicy na konstrukcji). Konstrukcja wolnostojąca pod tablicę z kształtowników o przekroju kwadratowym 60mmx60mm obejmująca 2 słupki i 2 elementy poprzeczne wzmacniające. Konstrukcja koloru białego malowana proszkowo. Tablica montowana na wysokości ok. 1,40m licząc od powierzchni ziemi do dolnej krawędzi tabliczki w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - przykładowy wygląd tablicy określa załącznik nr 2..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu dostaw tego samego rodzaju co przedmiot niniejszego przetargu na innym zadaniu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia wykonawcy - formularz D
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia wykonawcy - formularz D
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia wykonawcy - formularz D
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia wykonawcy - formularz D
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia wykonawcy - formularz D
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony formularz ofertowy - wg formularza A
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie i na warunkach określonych w § 11 ust.4 i 5 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ tj: 4. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu końcowego wykonania zamówienia, określonego w § 3 ust.2 umowy, w sytuacji wyjątkowej, będącej następstwem zaistnienia takich okoliczności jak: 1) siła wyższa lub szczególnie niekorzystne warunki atmosferyczne; 2) odkrycia, znaleziska, wykopaliska; uniemożliwiające dotrzymanie terminu umownego. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany kwoty wynagrodzenia umownego, określonego w § 5 ust.1 w następujących przypadkach: 1) ustawowa zmiana stawki podatku VAT na dostawy objęte niniejszą umową, 2) stwierdzenie przy odbiorze wad nie nadających się do usunięcia, gdy nie uniemożliwiają one użytkowania przedmiotu odbioru zgodnie z przeznaczeniem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.prochowice.com/content.php?cms_id=38||menu=p7
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Prochowice,
59-230 Prochowice, ul. Rynek 1,
pokój nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prochowice, 59-230 Prochowice, ul. Rynek 1, pokój nr 16 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest ze środków UE w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, obejmujące niżej wymienione operacje: 1. Operacje współfinansowane w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów, tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Osi 3 ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi dla 5 operacji pn. - Rewitalizacja przestrzeni publicznej oraz promocja walorów Krainy Łęgów Odrzańskich na miejskim odcinku Szlaku Odry w Prochowicach. - Rewitalizacja i uzupełnienie zieleni miejskiej promująca walory Krainy Łęgów Odrzańskich na Szlaku Odry w Centrum Prochowic. - Rozbudowa infrastruktury turystycznej oraz promocja walorów Krainy Łęgów Odrzańskich na rowerowym Szlaku Odry - Budowa miejsca wypoczynku i rekreacji oraz promocja Krainy Łęgów Odrzańskich w Gromadzyniu - Rewitalizacja zieleni miejskiej oraz promocja walorów przyrodniczych Krainy Łęgów Odrzańskich na miejskim odcinku Szlaku Odry w Centrum Prochowic 2. Operacje współfinansowane w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi dla 2 operacji: - Rozbudowa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej oraz promocja walorów przyrodniczych Krainy Łęgów Odrzańskich w Lisowicach - Turystyczne Łęgi Odrzańskie - rozbudowa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej Szlaku Odry w Gminie Prochowice..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.