Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-20
Chodel: Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską w celu realizacji prac związanych z bieżącym utrzymaniem dróg i wykonywaniem stabilizacji przez Gminę Chodel w 2009 roku.
Numer ogłoszenia: 71224 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Partyzantów 24, 24-350 Chodel, woj. lubelskie, tel. 081 8291026, faks 081 8291059.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodel.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską w celu realizacji prac związanych z bieżącym utrzymaniem dróg i wykonywaniem stabilizacji przez Gminę Chodel w 2009 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską w celu realizacji prac związanych z bieżącym utrzymaniem dróg i wykonywaniem stabilizacji przez Gminę Chodel w 2009 roku, o następującym zakresie: Zadanie I: wynajem n/w sprzętu przy wykonywaniu stabilizacji piaskowo-cementowej na drogach: -ciągnika rolniczego o mocy co najmniej 100 KM z pługofrezarką, gruntofrezarką, kultywatorem w ilości nie większej niż 100 godz. -równiarki samojezdnej w ilości nie więcej niż 200 godz. -walca ogumionego 8-12 ton w ilości nie większej niż 60 godz. -koparka (ładowarka) o poj. łyżki min. 0,6 m3 do załadunku piasku na kopalni gminnej w ilości nie większej niż 200 godz. -samochody samowyładowcze o ładowności min. 8 ton (co najmniej 2 szt) w ilości nie większej niż 400 godz. -dostawa wody w cyklu technologicznym budowy drogi (samochód z beczką na wodę, w ilości nie większej niż 60 godz. Zadanie II Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg -koparką (ładowarką) o poj. łyżki min. 0,6 m3 w ilości nie większej niż 200 godz. Zadanie III: Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg- samochodami samowyładowczymi (co najmniej 2 szt) w ilości nie większej niż 200 godz. Zadanie IV: Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg- równiarką w ilości nie większej niż 200 godz. Zadanie V:Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg- koparko-ładowarką z wymienną łyżką o pojemności do 0,6 m3 w ilości nie większej niż 150 godz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 06.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 2) spełniają wymogi określone przepisami art. 22 ust.1 w/w ustawy 3) spełniają wymogi określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu prowadzona będzie na podstawie oświadczeń Wykonawcy usług oraz analizy dokumentów załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca usług posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą zamawiający żąda złożenia: 1)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do oferty - dodatek nr 3 do SIWZ; W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę usług potencjału technicznego potrzebnego do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) Wykazu potencjału technicznego, którym Wykonawca usług zamierza wykonać zamówienie załącznik nr 4 do SIWZ . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu prowadzona będzie na podstawie oświadczeń Wykonawcy usług oraz analizy dokumentów załączonych do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chodel.bip.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Partyzantów 24, 24-350 Chodel..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Chodel, ul. Partyzantów 24, 24-350 Chodel, pok. Nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajem sprzętu przy wykonywaniu stabilizacji piaskowo-cementowej na drogach..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wynajem n/w sprzętu przy wykonywaniu stabilizacji piaskowo-cementowej na drogach: -ciągnika rolniczego o mocy co najmniej 100 KM z pługofrezarką, gruntofrezarką, kultywatorem w ilości nie większej niż 100 godz. -równiarki samojezdnej w ilości nie więcej niż 200 godz. -walca ogumionego 8-12 ton w ilości nie większej niż 60 godz. -koparka (ładowarka) o poj. łyżki min. 0,6 m3 do załadunku piasku na kopalni gminnej w ilości nie większej niż 200 godz. -samochody samowyładowcze o ładowności min. 8 ton (co najmniej 2 szt) w ilości nie większej niż 400 godz. -dostawa wody w cyklu technologicznym budowy drogi (samochód z beczką na wodę, w ilości nie większej niż 60 godz.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg - koparką (łądowarką ) o poj. łyżki min. 0,6 m3 w ilości nie większej niż 200 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg: - samochodami samowyładowczymi ( co najmniej 2 szt) w ilości nie większej niż 200 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg: -równiarką w ilości nie większej niż 200 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg: - koparko-ładowarką z wymienną łyżką o poj. do 0,6 m3 w ilości nie większej niż 150 godz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i doposażenie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Grzędach Biebrzańskiego Parku Narodowego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie prac remontowych w wybranych pomieszczeniach oraz budynkach Urzędu Miasta Częstochowy - 4 części.
- "Rozbudowa i nadbudowa budynku zaplecza socjalnego boiska sportowego w Czerminie"
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Olszewo-Borki
- Budowa kancelarii pojedynczej w leśnictwie Długie Stare wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- "Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.