Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-05
Szczytno: dostawy przyborów toaletowych oraz akcesorii łazienkowych
Numer ogłoszenia: 71225 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Policji , ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 111, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6215281, faks 089 6215354.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspol.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy przyborów toaletowych oraz akcesorii łazienkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy przyborów toaletowych oraz akcesorii łazienkowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła 39.51.44.00 - Automatyczne zasobniki na ręczniki papierowe 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 39.22.43.10 - Szczotki toaletowe 38.62.20.00 - Lustra .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) spełnienie warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niepodleganie wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, 2) prowadzenie działalności gospodarczej - tożsamej z niniejszym zamówieniem - objętej wpisem do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców, odbędzie się według formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty przez wykonawcę. 3. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp, w tym że nie podlega wykluczeniu z postępowania ma podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz podwykonawców (na lub w oparciu o załącznik nr 5 do SIWZ), 2. Dokument wymieniony w ust. 1 pkt 2, może być przedstawiony w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - na każdej stronie dokumentu - przez wykonawcę (osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy). 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1 pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 1 pkt 2 odnośnie terminu stosuje się odpowiednio. 5. Zamawiający może zażądać przestawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wspol.edu.pl/zamowienia/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Policji 12-100 Szczytno, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 111 blok nr 18 pok. nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Wyższa Szkoła Policji 12-100 Szczytno, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 111 blok nr 18 pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAPIER TOALETOWY, RĘCZNIKI PAPIEROWE I WORKI NA ŚMIECI.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 19.64.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOZOWNIKI.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3, 39.51.44.00-2, 39.11.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYPOSAŻENIE ŁAZIENEK.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Sprzątanie nieruchomości komunalnych i terenów miejskich przy wspólnotach mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez ZGK w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - produktów mleczarskich dla DPS w Szczytnie na 2025 r.
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Dostawa materiałów elektrycznych
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Gminy Szczytno oraz placówek oświatowych z terenu Gminy Szczytno
- Wymiana klimatyzatora Bud 1 - sala konferencyjna oraz agregatu chłodniczego centrali wentylacyjnej na budynku Biblioteki, obsługującego Aulę im. Stasiaka.
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2025
- ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ZALESIE
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa nowych pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności 80, 120, 140 i 240 litrów
- Zakup koszy na śmieci na terenie Miasta Mława
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.