Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-08
Przemków: Utrzymanie 5-ciu cmentarzy komunalnych i zarządzanie nimi
Numer ogłoszenia: 71301 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie, plac Wolności 25, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 83 19 209.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemkow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.przemkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie 5-ciu cmentarzy komunalnych i zarządzanie nimi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie cmentarzy komunalnych w gminie Przemków i zarządzanie nimi, tj. cmentarzami położonymi w: Przemkowie ul. Kaczanowska i Strzelecka, Jakubowie Lubińskim, Krępie i Wysokiej. Usługę należy wykonywać zgodnie z: Ustawa z dnia 31.01.1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U. Z 1972 r. Nr 47, poz. 1013 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministrów Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska oraz Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 20 października 1972 r. w sprawie urządzania cmentarzy, prowadzenia ksiąg cmentarnych oraz chowaniu zmarłych, Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 lipca 2003 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów, Regulaminem porządkowym cmentarzy komunalnych na terenie gminy i miasta Przemków. Obowiązki Wykonawcy: 1) Utrzymanie porządku na terenie cmentarzy, w szczególności: a) letnie i zimowe utrzymanie, konserwacja i remonty bieżące terenów cmentarzy wraz ze wszystkimi elementami stanowiącymi wyposażenie, b) utrzymanie letnie i zimowe chodników, parkingów i terenów zieleni, w szczególności: zamiatanie, które może być wykonane za pomocą narzędzi ręcznych (szczotki, miotły) lub wyspecjalizowanych maszyn wyposażonych w szczotki, urządzenia do zwilżania nawierzchni. Ponadto, w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie skutków gołoledzi z przejść oraz dojazdów. Zimowe oczyszczanie obejmuje zgarnianie śniegu i układanie go w pryzmy lub usuwanie. Zgarnianie śniegu może odbywać się zarówno mechanicznie (przy użyciu małych odśnieżarek, pługów śnieżnych) jak i ręcznie. Wykonywanie prac pielęgnacyjno-konserwacyjnych zieleni niskiej i wysokiej, tj.: pielenie alei i kwater, grabienie trawników, wygrabianie i zamiatanie liści, przycinanie gałęzi drzew, w razie zaistniałej potrzeby przeprowadzanie wycinki drzew (zgodnie z obowiązującymi przepisami) i usuwanie wiatrołomów w razie wichur, c) przygotowanie cmentarzy i parkingów przed 1 listopada, w szczególności: sprzątnięcie dróg i terenów wokół cmentarza, zapewnienie wywozu nieczystości, wytyczanie miejsc parkingowych wraz z zapewnieniem dojazdu (Przemków ulica Kaczanowska), d) ponoszenie wszelkich kosztów związanych z eksploatacją i bieżącym utrzymaniem cmentarzy komunalnych, a w szczególności: A) wyposażenie cmentarzy w urządzenia służące do zbierania odpadów komunalnych oraz utrzymania tych urządzeń w odpowiednim stanie technicznym; B) zapewnienie wywozu zebranych nieczystości i ich składowanie w sposób zgodny z przepisami. Koszty związane z ich składowaniem ponosi Wykonawca. C) udokumentowanie korzystania z usług wykonywanych przez przedsiębiorcę posiadającego zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów. D) utrzymanie w stałej sprawności punktów czerpalnych wody. 2) Utrzymanie w stałej czystości i właściwym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym kaplicy cmentarnej w Przemkowie przy ul. Kaczanowskiej, co najmniej jeden raz w ciągu obowiązywania umowy naprawa tynków wewnętrznych z malowaniem ścian. Prowadzenie bieżących napraw i konserwacji kaplicy cmentarnej. 3) Prowadzenie następującej dokumentacji cmentarzy: a) ksiąg osób pochowanych na cmentarzu, prowadzonych według numeracji narastającej lub w układzie rocznikowym, b) ksiąg grobów z załącznikiem graficznym, c) alfabetycznych spisów osób pochowanych na cmentarzach, d) prowadzenie rejestru rezerwacji miejsc, planów pochówków, i innej dokumentacji niezbędnej dla potrzeb wykonawcy i zamawiającego. 4) Wykonawca ma obowiązek umieścić regulamin cmentarzy w ogólnie dostępnym miejscu. 5) Nadzorowanie dokonywania pochówków zgodnie z planem zagospodarowania, kontrolowanie i regulowanie wjazdów na cmentarze przez inne pojazdy, wskazanie miejsc na pochówki i nadzór nad przestrzeganiem przepisów. 6) Pobieranie na drukach ścisłego zarachowania opłat stanowiących dochód gminy dot. miejsc pochówku. 7) Wykonawca będzie przedstawiał zamawiającemu kwartalne sprawozdania finansowe z dochodów otrzymywanych z tytułu zarządzania cmentarzami. 8) Udostępnianie cmentarzy innym zakładom pogrzebowym: a) przyjęcie i przechowywanie zwłok (w chłodni) przez okres do 48 godzin i ich wydanie; b) udostępnienie kaplicy rodzinie zmarłego na min 2 godz. przed ceremonią pogrzebową; c) przygotowanie kaplicy, ustawienie trumny na katafalku; d) wyznaczenie miejsca na grób i nadzór nad wykopaniem grobu, 9) ubezpieczenie obiektów cmentarnych, cmentarzy zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami (ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, np. za szkody spowodowane dewastacją nagrobków przez osoby trzecie lub wiatrołomy) na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 10) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich przebywających na cmentarzu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.71.11.00 - Usługi cmentarne Kod CPV wg słownika 2008: 98.37.11.10 - Usługi cmentarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 02.05.2008; lub data zakończenia: 02.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-4 i niewykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: 2. zapoznali się z przedmiotem zamówienia (wizja lokalna); 3. posiadają uprawnienia w zakresie zarządzania nieruchomościami; 4. ubezpieczą obiekty cmentarne, cmentarze zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami (ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, np. za szkody spowodowane dewastacją nagrobków przez osoby trzecie lub wiatrołomy) na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 5. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich przebywających na cmentarzu a powstałych w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą. Ocena spełniania warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 1 do SIWZ (w przypadku konsorcjum składa pełnomocnik konsorcjum do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego). 2) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - zał. Nr 2 do SIWZ, 3) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie powadzonej działalności gospodarczej. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku posiadania ubezpieczenia na okres krótszy należy dołączyć oświadczenie, w którym wykonawca zobowiąże sie do zawarcia przedmiotowego ubezpieczenia na dalszy okres trwania umowy w ramach zamówienia. 4) Oświadczenie, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu usługi posiada uprawnienia w zakresie zarządzania nieruchomościami. 5) Oświadczenie, że wykonawca zobowiązuje się przed zawarciem umowy ubezpieczyć obiekty cmentarne zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, np. za szkody spowodowane dewastacją nagrobków przez osoby trzecie lub wiatrołomy) na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 6) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osoby upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25 - punkt informacyjny na parterze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.