To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-21
Ogłoszenie nr 71338 - 2017 z dnia 2017-04-21 r.
Słubice: Przetarg nieograniczony na utrzymanie w czystości ulic, placów i chodników na terenie Gminy Słubice w 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 12054-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słubice, krajowy numer identyfikacyjny
21096679200000, ul.
ul. Akademicka
1,
69100
Słubice, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
957 372 000, faks
957 582 880, e-mail
przetargi@slubice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.slubice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na utrzymanie w czystości ulic, placów i chodników na terenie Gminy Słubice w 2017 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.2017.PG
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Część I Sprzątanie i utrzymanie chodników i dróg gminnych, A. Sprzątanie i utrzymanie chodników i dróg gminnych, 1. Sprzątanie i utrzymanie chodników i dróg gminnych obejmuje: a. utrzymanie czystości na chodnikach miejskich poprzez zamiatanie chodników miejskich w tym likwidacja chwastów rosnących na chodnikach wraz z wywozem nieczystości na składowisko odpadów co najmniej .....razy w miesiącu, (uwaga - krotność stanowi kryterium oceny ofert) b. zamiatanie ulic miejskich na całej szerokości jezdni. Zakłada się obowiązkowe oczyszczanie ulic przy krawężnikach na szerokości szczotki mechanicznej tj. około 1,0 m jezdni, obustronnie wykonywane co najmniej ....... razy w miesiącu, (uwaga - krotność stanowi kryterium oceny ofert) oraz oczyszczanie zanieczyszczeń na pozostałej części jezdni, w tym powstałych w sposób nieprzewidziany (kolizje drogowe, rozsypane materiały, itp.) w ciągu godziny od powiadomienia przez odpowiednie służby (Policja, Straż Pożarna, Straż Miejska, Zamawiający o konieczności ich usunięcia c. utrzymanie w czystości przystanków autobusowych wyszczególnionych w SIWZ, - bieżące utrzymanie porządku polegające na co najmniej raz (1) w tygodniu zamiataniu i opróżnianie koszy na śmieci usytuowanych przy przystankach wraz z wywozem nieczystości na składowisko odpadów. - mycie oszklonych przystanków każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego, - systematyczne koszenie terenów przyległych do przystanków (w promieniu nie mniej niż 5 m) w okresie wegetacyjnym. Krotność koszenia ustala się jako 1 krotne w miesiącu przez okres 7 miesięcy w roku poczynając od miesiąca kwietnia. Krotność może ulec zmianie w zależności od warunków pogodowych (szybkość porostu traw). Wykaz chodników, dróg gminnych i przystanków autobusowych stanowi załącznik do siwz. Część II Utrzymanie mienia komunalnego. B. Utrzymanie mienia komunalnego - podwórka i place zabaw. 1. Utrzymanie mienia komunalnego - podwórka gminne, place zabaw, obejmuje: a. .....krotne w miesiącu , (uwaga - krotność stanowi kryterium oceny ofert) zamiatanie, grabienie i usuwanie wszelkich nieczystości wraz z wywozem na składowisko odpadów, b. zamiatanie, grabienie i usuwanie nieczystości tj.: zbieranie papierów, puszek, butelek, niedopałków papierosów i innych wraz z wywozem na składowisko odpadów, c. grabienie i wywóz liści - wszystkich liści w obrębie posesji (podwórka, trawniki, żywopłoty). d. utrzymania czystości na placach zabaw na terenie miasta i gminy Słubice wyszczególnionych w załączniku Nr 2 SIWZ. - .........krotne w miesiącu (uwaga - krotność stanowi kryterium oceny ofert) zamiatanie, grabienie i usuwanie wszelkich nieczystości wraz z wywozem na składowisko odpadów. - .......krotne w miesiącu (uwaga - krotność stanowi kryterium oceny ofert) opróżnianie koszy znajdujących się na placach zabaw wraz z wywozem tych nieczystości na składowisko odpadów. - wykaszanie porostu trawników w okresie wegetacyjnym. Krotność koszenia ustala się jako 1 krotne w miesiącu przez okres 7 miesięcy w roku poczynając od kwietnia danego roku. Krotność może ulec zmianie w zależności od warunków pogodowych (szybkość porostu traw - w przypadku przekroczenia 10 cm.,).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90610000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie chodników i dróg gminnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT648148.15 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 614000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Utrzymanie mienia komunalnego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT138888.89 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 131890 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Dostawa pieluchomajtek, szpitalnych wyrobów papierowych oraz akcesoriów do sterylizacji
- Remont płyty stadionu i przebudowa terenu rozgrzewkowego Słubickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Sportowej 1 w Słubicach
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.