eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PleszewZaprojektowanie i wykonanie materiałów promocyjnych dla Projektu UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI ŚCIEKOWEJ W GMINIE PLESZEW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-31

Pleszew: Zaprojektowanie i wykonanie materiałów promocyjnych dla Projektu UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI ŚCIEKOWEJ W GMINIE PLESZEW
Numer ogłoszenia: 71356 - 2015; data zamieszczenia: 31.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27574 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., ul. Fabryczna 5, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7421664, faks 062 7422968.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie materiałów promocyjnych dla Projektu UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI ŚCIEKOWEJ W GMINIE PLESZEW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Niniejsze zamówienie pn.: Materiały promocyjne dla Projektu Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Pleszew. Projekt otrzymał dofinansowanie ze środków Funduszu Spójności Oś priorytetowa I Gospodarka wodno - ściekowa, Działanie 1.1 Gospodarka wodno- ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM (Umowa o dofinansowanie Projektu NR POIS.01.01.00-00-083/08-00 z dnia 20 listopada 2009roku). Na okoliczność wykonania zamówienia zostanie sporządzony protokół zdawczo - odbiorczy. W każdym przypadku zamieszczenia przez Zamawiającego wizualizacji konkretnego materiału promocyjnego należy traktować ją jako materiał poglądowy, niewskazujący ściśle marki lub producenta gadżetu oczekiwanego przez Zamawiającego, a jedynie oczekiwany wygląd, który może nieznacznie różnić się od prezentowanego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie tzw. rozwiązań równoważnych tzn. produktów wykonanych z zastosowaniem technologii pozwalających osiągnąć parametry cechy niegorsze od zaprezentowanych przez Zamawiającego (warunek). Sporządzając ofertę Wykonawca nie powinien kierować się konkretną firmą, producentem, modelem itp. zaprezentowanym przez Zamawiającego gdyż ma możliwość zaoferowania materiałów podobnych. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia drobnych modyfikacji. Będą to modyfikacje nie powodujące istotnych zmian postanowień umowy, a ich wprowadzenie ma zapewnić dostosowanie ostatecznego wyglądu gadżetów do oczekiwań Zamawiającego. Poprzez drobne modyfikacje należy rozumieć np. nieznaczne przemieszczenie logotypu na powierzchni oferowanego przedmiotu itp. Przez materiały podobne rozumie się materiały o niezgorszej jakości i parametrach (wykonawca zawsze ma możliwość zaoferowania materiału o lepszej jakości pod warunkiem, że odpowiadają opisowi przedmiotu zamówienia). Wykonawca sporządzając ofertę musi skalkulować koszty towaru, wykonania matryc, projektu oraz koszty zabezpieczenia przesyłki jak i transportu do Zamawiającego. Część 1. Notatniki A4, A5, A6 Notatnik (blok makulaturowy) 50 kartkowy, klejony od góry z tekturką z tyłu. Nadruk logotypy Projektu - pełen kolor, dane adresowe Zamawiającego, część do zapisu z nadrukiem kratki. Zamawiający dostarczy Wykonawcy wzory napisów i loga po podpisaniu umowy. Wykonawca przed wykonaniem zlecenia przedstawi wizualizacje wykonanych materiałów promocyjnych, wykonanie zamówienia nastąpi po akceptacji wizualizacji przez Zamawiającego. Poglądowe zdjęcie: Notatnik format A4 - ilość 800 sztuk. Notatnik format A5 - ilość 1000 sztuk. Notatnik format A6 - ilość 1000 sztuk. Część 2. Nośnik pamięci pendrive 32 GB Wykonawca przed wykonaniem zlecenia przedstawi wizualizacje wykonanych materiałów promocyjnych, wykonanie zamówienia nastąpi po akceptacji wizualizacji przez Zamawiającego. Poglądowe zdjęcie: Pamięć przenośna - pendrive. Pojemność 32 GB. Kompatybilny z systemem operacyjnym: Windows Windows 7. Hot plug and play. USB 2.0, kompatybilne z USB 1.1. Szybkość zapisu danych: od 3 do 8 mb s. Szybkość odczytu danych: od 6 do 10mb s. Nadruk: pełen kolor. Powierzchnia druku dwustronnego: ok. 84,5 * 53 mm, waga ok. 10 - 15 gram. Wykonawca zapewnia 5 -cio letnią gwarancję na towar. Ilość: 100 sztuk. Wykonawcy przystępujący do postępowania w części 2 zobowiązani są do formularza cenowego dołączyć próbkę towaru przy czym nie muszą być spełnione warunki co do pojemności pendrive lub koloru. Próbka w podlegają zwrotowi . Zamawiający dokona oceny jakości (estetyka wykonania, zgodność oferowanego towaru z opisem przedmiotu zamówienia). Część 3. Długopisy Wykonawca przed wykonaniem zlecenia przedstawi wizualizacje wykonanych materiałów promocyjnych, wykonanie zamówienia nastąpi po akceptacji wizualizacji przez Zamawiającego. Poglądowe zdjęcie: Zamawiający dostarczy Wykonawcy wzory napisów i loga. Wykonawca przed wykonaniem zlecenia przedstawi wizualizacje wykonanych materiałów promocyjnych, wykonanie zamówienia nastąpi po akceptacji wizualizacji przez Zamawiającego. Wymiary: długość 135-148mm; średnica ok. 9-11mm. Opis: długopis metalowy z grawerem laserowym, aluminiowy korpus podkreślający estetykę wykonania, wykonany w kolorze zielonym, włączany i wyłączany poprzez naciśnięcie, Wkład długopisu: wielkopojemny plastikowy - niebieski. Nadruk: na długopisie logo monochromatyczne zawierające: napis z nazwą Projektu - Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Pleszew oraz logo Programu. Ilość: 500 sztuk. Wykonawcy przystępujący do postępowania w części 3 zobowiązani są do formularza cenowego dołączyć próbkę towaru Próbka nie podlegają zwrotowi. Zamawiający dokona oceny jakości (estetyka wykonania, zgodność oferowanego towaru z opisem przedmiotu zamówienia). Część 4. Baloniki z nadrukiem. Wykonawca przed wykonaniem zlecenia przedstawi wizualizacje wykonanych materiałów promocyjnych, wykonanie zamówienia nastąpi po akceptacji wizualizacji przez Zamawiającego. Balony średnica min. 10 wraz z patyczkami oraz końcówkami, kolor: pastelowy zielony, nadruk: jednostronny, jeden kolor. Ilość: 1000 sztuk. Część 5. Krówki mleczne opakowanie z nadrukiem. Wykonawca przed wykonaniem zlecenia przedstawi wizualizacje wykonanych materiałów promocyjnych, wykonanie zamówienia nastąpi po akceptacji wizualizacji przez Zamawiającego. Nadruk na opakowaniu dwustronny: pełen kolor, wymiar etykiety ok. 73 * 70 mm, waga jednego cukierka min. 10 gram, minimalny okres ważności do spożycia 6 miesięcy liczony od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. Ilość: 100 kg Wykonawcy przystępujący do postępowania w części 5 zobowiązani są do formularza cenowego dołączyć próbkę towaru w ilości min. 10 sztuk. Próbki nie podlegają zwrotowi. Zamawiający dokona oceny jakości (estetyka wykonania, walory smakowe, zgodność oferowanego towaru z opisem przedmiotu zamówienia). Część 6. Torby bawełniane. Tkanina bawełniana, gramatura 145 +- 5 g, barwa naturalna ecru, rozmiar ok. 38 - 40*41 - 45 cm, ucho krótkie, wykończenie overlockiem. nadruk jednostronny, jeden kolor. Ilość: 1000 sztuk. Część 7. Parasolki reklamowe. Parasol automatyczny, manualna; materiał: poliester pongee na czaszy, szyny z włókna szklanego, wykończenie aluminiowe, średnica: 102-103 cm, długość rączki ok. 16,5 cm. Łącznie długość rączki i trzonu 87,5 - 88 cm. Pokrowiec o długości ok. 60 - 65 cm. Rączka w kolorze czarno - srebrnym zakończona zakrętką (chowanie pokrowca) Ilość: 50 sztuk. Wykonawcy przystępujący do postępowania w części 6 zobowiązani są do formularza cenowego dołączyć próbkę towaru w ilości 1 sztuki. Próbki nie podlegają zwrotowi. Zamawiający dokona oceny jakości (estetyka wykonania, zgodność oferowanego towaru z opisem przedmiotu zamówienia). Część 8. Kamizelka odblaskowa. Kamizelka odblaskowa wykonana z 100%poliestru, koloru żółtego fluorescencyjnego, zapinana na rzepy oraz wyposażona w dwa poziome pasy odblaskowe. Gramatura 135 +/-/ 5g/m2. Posiada certyfikat CE. EN 471. Na kamizelkach wykonany będzie nadruk metodą sublimacji (z przodu na piersi logo zamawiającego - kolor zielony, z tyłu nazwa projektu plus znaki graficzne - kolor czarny) Ilość: 250 sztuk - dla dorosłych 50 sztuk - dla dzieci Wykonawcy przystępujący do postępowania w części 8 zobowiązani są do formularza cenowego dołączyć próbkę towaru w ilości 1 sztuki. Próbki nie podlegają zwrotowi. Zamawiający dokona oceny jakości (estetyka wykonania, zgodność oferowanego towaru z opisem przedmiotu zamówienia)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 22.81.61.00 - Bloczki notatkowe 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 37.52.50.00 - Balony i piłki do zabawy 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 35.11.34.40 - Kamizelki odblaskowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze zamówienie pn.: Materiały promocyjne dla Projektu Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Pleszew. Projekt otrzymał dofinansowanie ze środków Funduszu Spójności Oś priorytetowa I Gospodarka wodno - ściekowa, Działanie 1.1 Gospodarka wodno- ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM (Umowa o dofinansowanie Projektu NR POIS.01.01.00-00-083/08-00 z dnia 20 listopada 2009roku)..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Notatniki A4, A5, A6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DIGITAL ART STUDIO Przemysław Gała, ul. szkolna 40, 26-026 Bilcza, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3878,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3834,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3834,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7420,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Nośnik pamięci pendrive 32 GB

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMOTEX Marek Poliński, os. Wichrowe Wzgórze 31/26, 61-698 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5655,54

  • Oferta z najniższą ceną: 5655,54 / Oferta z najwyższą ceną: 7314,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Długopisy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMOTEX Marek Poliński, os. Wichrowe Wzgórze 31/26, 61-698 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 544,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 590,00

  • Oferta z najniższą ceną: 590,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1025,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Baloniki z nadrukiem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa TERAZ, ul. Piękna 13 lok. 208, 85-303 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 447,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1168,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Krówki mleczne opakowanie z nadrukiem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU KESTA Andrzej Majkut, ul. Relaksowa 14/41, 20-819 Lublin, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2232,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2232,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2550,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Torby bawełniane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa i Druku CURSOR Edyta Karpoń, ul. Studzienna 13, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2252,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3090,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3090,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4430,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Parasolki reklamowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa WAŻKA Paweł Dzwoniarski, ul. Skrzetuskiego 1, 62-400 Słupca, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1845,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2115,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2115,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2125,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Kamizelka odblaskowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERMEDIA Paweł Kędzierski, ul. Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2764,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2286,50

  • Oferta z najniższą ceną: 2286,50 / Oferta z najwyższą ceną: 3527,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.