eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2700000,00zł na sfinansowanie wydatków związanych z adaptacją budynku pokoszarowego Nr 6 przy ul. Andersa 10 w Pile

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-08

Piła: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2700000,00zł na sfinansowanie wydatków związanych z adaptacją budynku pokoszarowego Nr 6 przy ul. Andersa 10 w Pile
Numer ogłoszenia: 7136 - 2010; data zamieszczenia: 08.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pilskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Sikorskiego 82a, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 349 0048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilskietbs.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z .o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2700000,00zł na sfinansowanie wydatków związanych z adaptacją budynku pokoszarowego Nr 6 przy ul. Andersa 10 w Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Okres kredytowania - 120 miesięcy (2010 - 2020) b) Termin uruchomienia kredytu: 15 maja 2010r c) Kredyt będzie dostępny w miesięcznych transzach : 15.05.2010r - 450000,00zł, 15.06.2010r-450000,00zł, 15.07.2010r-450000,00zł, 15.08.2010r-450000,00zł, 15.09.2010r-450000,00zł 15.10.2010r-450000,00zł d) Spłata kredytu następowa będzie w ratach miesięcznych, liczonych od faktycznie wykorzystanych środków e) Karencja w spłacie zadłużenia z tytułu kredytu - do stycznia 2011r f) W przypadku, gdy termin spłaty kredytu czy odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, Kredytobiorca dokona wymaganej spłaty raty kredytu w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty g) Oprocentowanie kredytu oparte na stopie zmiennej, równej stopie WIBOR dla depozytów 1 miesięcznych w złotych z ostatniego roboczego dnia miesiąca powiększone o stałą marżę banku h) Dla celów porównawczych należy przyjąć WIBOR 1M z dnia 06.01.2010r o wartości 3,66% zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku i) Prowizja od udzielonego kredytu nie może przekroczy 0,1% udzielonego kredytu. W prowizji Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z udzieleniem i obsługą kredytu przez cały okres obowiązywania umowy ( w tym: prowizja przygotowawcza, prowizja za uruchomienie, prowizja za obsługę kredytu itp.) j) Prowizja od udzielonego kredytu - płatna będzie jednorazowo w dniu uruchomienia pierwszej transzy kredytu k) W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenia możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności kredytowej określone na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (Dz.U. z 2002r Nr 72 poz. 665 z późn. zmianami), b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 2 UZP oraz niniejszej SIWZ, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (dokumenty w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą (za zgodność z oryginałem) i podpisane przez osobę upoważnioną oraz opieczętowane pieczątką imienną osoby podpisującej oraz pieczątką firmową). a) formularz oferty na załączonym druku wraz z oświadczeniami według załącznika nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.22 ust. 1 i art. 24 UZP - załącznik Nr 2 do SIWZ c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( dokumenty: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisującego ofertę), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dokument: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisującego ofertę), e) podpisany i wypełniony w miejscach dotyczących wykonawców wzór umowy - załącznik Nr 3 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pilskietbs.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 64-920 Piła, ul. Sikorskiego 82a, pok. Nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 10:00, miejsce: 64-920 Piła, ul. Sikorskiego 82a, pok. Nr 16 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.