To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-31
Rzeszów: Remont wiat, urządzeń przystankowych i biletomatów
Numer ogłoszenia: 71398 - 2015; data zamieszczenia: 31.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34041 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie, ul. Trembeckiego 3, 35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. (017) 86 60 349, faks (017) 86 60 349.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wiat, urządzeń przystankowych i biletomatów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Część I - Remont wiat przystankowych Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie w należytym stanie technicznym słupków oraz wiat przystankowych komunikacji miejskiej w Rzeszowie w celu zachowania bezpieczeństwa pasażerów i innych uczestników ruchu drogowego oraz zapewnienia estetyki i funkcjonalności obiektów. 1. Naprawy bieżące lub wymiana elementów wiat przystankowych: 1.2. Wymiana uszkodzonych szyb 1.3. Wymiana listew mocujących 1.4. Wymiana modułu zadaszenia wiaty z poliwęglanu 1.5. Wymiana podsufitki 1.6. Wymiana modułu zadaszenia wiaty z blachy 1.7. Naprawa ławek 1.8. Naprawa i montaż tabliczki z nazwą przystanku 1.9. Naprawa gablot, 1.10. Wymiana poliwęglanu w gablotach 1.11. Odmalowanie skorodowanych elementów przystanków lub całego przystanku 1.12. Naprawa elementów stalowych konstrukcji wiaty 1.13. Naprawa, renowacja znaku przystankowego 1.14. Naprawa oświetlenia/wymiana diod LED 1.15. Wymiana transformatora 2. Niezwłoczne zabezpieczenie wiat w przypadku uszkodzeń lub zniszczeń powstałych wskutek zdarzeń losowych (wandalizmu, kolizji drogowych, działania sił natury) 2.1. Demontaż wiaty 2.2. Złomowanie 2.3. Montaż wiaty 3. Przeniesienie obiektów przystankowych: 3.1. Przeniesienie wiaty w inne miejsce 3.2. Słupki przystankowe (montaż lub demontaż) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w pkt 1 i 3 niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie do pięciu dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Decyzję o naprawie zdemontowanej wiaty lub o jej wywiezieniu na złom podejmuje Zamawiający. Po demontażu obiektów do Wykonawcy należy uporządkowanie terenu i utylizacja materiałów bezużytecznych za zgodą Zamawiającego poprzez protokół likwidacji. Decyzje o konieczności wymiany słupka, gabloty, ławki lub innych elementów podejmuje Zamawiający. Wszelkie prace remontowe (szczególnie montaż lub demontaż wiat), nie wymagające natychmiastowej reakcji Wykonawcy, należy przeprowadzić w porach o ograniczonym natężeniu ruchu pasażerskiego. Część II - Remont urządzeń przystankowych i biletomatów Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Demontaż / montaż oraz transport do / z siedziby ZTM Elektronicznych Tablic Informacyjnych (TIP) wraz z rozłączeniem / podłączeniem oraz zabezpieczeniem instalacji elektrycznej urządzenia. 2. Demontaż / montaż oraz transport do / z siedziby ZTM Automatów biletowych wraz z rozłączeniem / podłączeniem oraz zabezpieczeniem instalacji elektrycznej urządzenia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia niezwłocznie, lecz nie później jak w zadeklarowanym przez siebie czasie od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego e-mailowo lub telefonicznie sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa pasażerów komunikacji autobusowej, wynikających ze złego stanu technicznego obiektu. UWAGA!! Wskazane w Formularzu cenowym ilości są jedynie szacunkami Zamawiającego, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tj. zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji w trakcie realizacji umowy. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto)- dot. I i II cz. Lokalizacja: Przedmiotowe wiaty, słupki, elektroniczne tablice informacyjne oraz biletomaty zlokalizowane są na przystankach komunikacji miejskiej w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa. Szczegółową lokalizację wiat, słupków, elektronicznych tablic informacyjnych oraz biletomatów przedstawiają załączniki do Opisu Przedmiotu zamówienia- dot. I i II cz.: Wykaz przystanków. Wykaz urządzeń przystankowych i biletomatów. Szczegółowy opis zamówienia zawierają również Formularze cenowe dla Wykonawcy, będące załącznikiem do Opisu przedmiotu zamówienia- dot. I i II cz. UWAGA!! Wykonawca wybrany w postępowaniu zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres realizacji zadania, na kwotę minimum 50 000,00 zł. - dot. I cz., 10 000,00 zł - dot. II cz. UWAGA!! Wykonawca wybrany w postępowaniu zobowiązany jest dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym wymagane uprawnienia, przy pomocy którego realizować będzie przedmiot umowy (co najmniej 1 osoba z aktualnymi uprawnieniami elektrycznymi SEP do 1kV). Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu zawarcia umowy dostarczyć Zamawiającemu świadectwo kwalifikacyjne potwierdzające uprawnienia. - dot. I i II cz. Załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia: - Wykaz przystanków, - Wykaz urządzeń przystankowych i biletomatów, - Tablica Informacji Pasażerskiej - Dane Techniczne, - Automat Biletowy - Dane techniczne, - Formularze cenowe...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej 45.21.33.11 - Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.44.10.00 - Roboty szklarskie 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Remont wiat przystankowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLRESCO Robert Wojtaś, ul. Chopina 19, 35-055 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154096,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 137821,50
Oferta z najniższą ceną: 137821,50 / Oferta z najwyższą ceną: 137821,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Remont urządzeń przystankowych i biletomatów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLRESCO Robert Wojtaś, ul. Chopina 19, 35-055 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19680,00
Oferta z najniższą ceną: 19680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19680,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 3 części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania Decyzji ZRID dla inwestycji pn. : "Budowa drogi powiatowej łączącej drogę powiatową Nr 1407R z drogą krajową nr 19"
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie Miasta Rzeszowa
- Zakup i sukcesywna dostawa warzyw, owoców mrożonych oraz ryb przetworzonych i konserwowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- Wykonanie chodnika do budynku B oraz częściowe utwardzenie terenu w siedzibie TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Remont ogrodzenia nieruchomości przy ul. Kozielskiej 16 - roboty budowlane (3)
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.