eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPrzebudowa pomieszczeń w budynku nr 3 na potrzeby pełnienia służby oficera dyżurnego oraz na potrzeby ambulatorium dla potrzeb Jednostki Wojskowej 2031 Lipowiec - postępowanie nr 38/RB

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-18

Olsztyn: Przebudowa pomieszczeń w budynku nr 3 na potrzeby pełnienia służby oficera dyżurnego oraz na potrzeby ambulatorium dla potrzeb Jednostki Wojskowej 2031 Lipowiec - postępowanie nr 38/RB
Numer ogłoszenia: 71403 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35941 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 321600, faks 261 321689.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń w budynku nr 3 na potrzeby pełnienia służby oficera dyżurnego oraz na potrzeby ambulatorium dla potrzeb Jednostki Wojskowej 2031 Lipowiec - postępowanie nr 38/RB.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń w budynku nr 3 na potrzeby pełnienia służby oficera dyżurnego oraz na potrzeby ambulatorium dla potrzeb Jednostki Wojskowej 2031 Lipowiec polegająca na wykonaniu robót budowlanych: roboty demontażowe, rozbiórkowe; wykonanie nadproży; wykonanie zamurowania otworów; zakup, dostawa i montaż stolarki drzwiowej i okiennej wraz ze stalowymi kratami; wykonanie tynków i płytek na ścianach, sufitów podwieszanych, posadzek; wykonanie malowania, nowej opaski wokół budynku, barierek; zakup dostawa i montaż wyposażenia kwaterunkowego, sanitarnego i ppoż; wykonanie podestu wejściowego; wykonanie instalacji wodociągowej, płukania instalacji, próby szczelności instalacji wodociągowej; wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji centralnego ogrzewania; wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji; wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, płukania i szczelności instalacji; wykonanie tras kablowych, wewnętrznych linii zasilających, tablic rozdzielczych, instalacji oświetlenia i gniazd; wykonanie instalacji odgromowej; wykonanie instalacji sieci strukturalnej i telefonicznej; wykonanie instalacji nagłośnienia wraz z uruchomieniem i testowaniem; wykonanie przebudowy instalacji SAP wraz z uruchomieniem i testowaniem; wykonanie przebudowy instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu wraz z uruchomieniem i testowaniem; wykonanie instalacji CCTV wraz z uruchomieniem; wykonanie instalacji dzwonkowej; wykonanie instalacji antenowej wraz z uruchomieniem i testowaniem; zakup, dostawa i montaż sprzętu teletechnicznego. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach nr 2, 3, 4, 6, 7, 8 do SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres: minimum 3 - maksimum 5 lat. Okres rękojmi: 5 lat - wg. art. 568 § 1 K.C.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.21.60.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych 45.21.62.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wojskowych obiektów budowlanych oraz instalacji 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AJM Sp. z o.o., ul. Astronomów 9, 80-299 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 525490,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 592779,13

  • Oferta z najniższą ceną: 592779,13 / Oferta z najwyższą ceną: 730213,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.