Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-19
Konstancin-Jeziorna: dostawa elementów zaopatrzenia ortopedycznego do produkcji protez dolnych i aparatów ortopedycznych
Numer ogłoszenia: 7141 - 2015; data zamieszczenia: 19.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. z o.o. , ul. Wierzejewskiego 12, 05-510 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. 22 711 90 37, 711 90 48, faks 22 711 90 37.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stocer.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa elementów zaopatrzenia ortopedycznego do produkcji protez dolnych i aparatów ortopedycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa elementów zaopatrzenia ortopedycznego do produkcji protez dolnych i aparatów ortopedycznych, w podziale na dwa pakiety a w nich m.in. zestaw protez modularnych przy amputacji w obrębie uda dla pacjentów o małej i średniej sprawności ruchowej, protezy modularne przy wyłuszczeniu kończyny dolnej w stawie biodrowym, zestaw protez modularnych przy amputacji w obrębie uda dla pacjentów o średniej sprawności ruchowej - stopień mobilności 2-3, stopy protezowe dla pacjentów o małej i średniej sprawności ruchowej stopień mobilności 1-2, adaptery do stóp przegubowych dla pacjentów o małej sprawności ruchowej (stopień mobilności 1), stopy protezy dla pacjentów o średniej sprawności ruchowej stopień mobilności 2-3, stopy protezowe dla pacjentów o wysokiej sprawności ruchowej i dużych wymaganiach (stopień mobilności 3-4), przeguby kolanowe dla pacjentów o małej sprawności ruchowej (stopień mobilności 1), przeguby kolanowe dla pacjentów o małej i średniej sprawności ruchowej (stopień mobilności 1-2), zestaw protez modularnych przy amputacji w obrębie uda dla pacjentów o małej i średniej sprawności ruchowej (stopień mobilności 1-2), przeguby kolananowe dla pacjentów o wysokiej sprawności ruchowej i dużych wymaganiach (stopień mobilności 3-4), adaptery rurowe, adaptery do stóp SACHA, adaptery śrubowe, zaciskowe, adaptery podwójne, adaptery leja, nasadki leja, zestawy podudziowe, zestawy udowe, modularne przeguby kolanowe, przy amputacji w obrębie stawu kolanowego dla pacjentów o małej i średniej sprawności ruchowej (stopień mobilności 1-2) i dla pacjentó o wysokiej sprawności ruchowej, modularny przegub biodrowy, przy wyłuszczeniu w stawie biodrowym, dla pacjentów o średniej sprawności ruchowej (stopień mobilności 2-3), wentyle gumowe, pokrycia kosmetyczne protez modularnych, pończoszki na pokrycia kosmetyczne protez modularnych, pończochy kikutowe żelowe, pończochy kikutowe, leje silikonowe podudzia i uda, kapy kolanowe, kosmetyki pielęgnacyjne do skóry kikuta, szyny protezowe- dokładne ilości i opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50 - Sztuczne stawy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Kwota wadium wynosi : 7 227,00 PLN Słownie: Siedem tysięcy, dwieście dwadzieścia siedem zł, z odpowiednim podziałem na pakiety: 1- 4 189,00 PLN 2- 3 038,00 PLN Razem- 7 227,00 PLN 2. Wadium należy wnieść do dnia 27/01/ 2015 r. do godz. 10:00 przelewem bankowym na konto: Bank BPH 67-10600076-0000331000187984 z dopiskiem;Wadium- Znak sprawy PN- 5/2015 -w celu identyfikacji Wykonawcy prosimy o podanie NIP
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, że: Posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Powyższe oświadczenie potwierdzić dołączając do oferty aktualną koncesję, licencję lub zezwolenie, jeżeli odrębne przepisy wymagają ich posiadania od wykonawcy w związku wykonaniem przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, że: Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, że: Dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, że:Dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, że: Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - 2. Termin naliczania odsetki za zwłokę w płatnościach - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stocer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, Budynek Zarządu Spółki, Dział Handlowy..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Dział Handlowy w Budynku Zarządu Spółki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- Dostawa wyrobów medycznych dla szpitala w Konstancinie-Jeziornie
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do publicznych szkół podstawowych w Gminie Konstancin-Jeziorna w roku szkolnym 2024/2025
- "Dostawa modułów radiowych do wodomierzy"
- Przebudowa lokalu użytkowego w budynku przy ul. Mirkowskiej 39A na lokale mieszkalne.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.