Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-06
Brzeźnica: Dostawie pojazdu specjalistycznego typu hakowiec, przystosowanego do załadunku i przewozu kontenerów KP7 - KP15
Numer ogłoszenia: 71433 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami sp. z o.o. , Paszczyna 62B, 39-207 Brzeźnica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6817912, faks 0-14 6823391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgo.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawie pojazdu specjalistycznego typu hakowiec, przystosowanego do załadunku i przewozu kontenerów KP7 - KP15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na: Dostawie pojazdu specjalistycznego typu hakowiec, przystosowanego do załadunku i przewozu kontenerów KP7 - KP15. Wymagane parametry pojazdu: Podwozie: - rok produkcji: od 1999 r. - kolor: niebieski - przebieg: max 700 000 km - ułożenie osi: 4x2 - zawieszenie pneumatyczne - moc silnika min. 206 KW - pojemność min. 6871cm - masa całkowita min. 14000 kg - ładowność min. 8320 kg - skrzynia biegów manualna (4+4) - klimatyzacja - wspomaganie kierownicy - el. szyby - el. lusterka - podgrzewane lusterka - tempomat - podgrzewane siedzenie kierowcy - pneumatyczne siedzenie kierowcy - szyberdach - 2 szyby w tylnej części kabiny - ogrzewanie postojowe - radio - blokada tylnego mostu - ABS - ASR - koło zapasowe - reflektory przeciwmgłowe - osłona przeciwsłoneczna - centralne smarowanie - opony 19,5cala (tył min 70%, przód min 60%) - tylna belka do mocowania zaczepu do przyczepy, - np. MAN typ 14-284 lub równoważny o podobnych w/w parametrach, - dokumenty: -OC, -ważne badania techniczne, -dowód rejestracyjny, -dokumenty pochodzenia pojazdu, -siążka serwisowa, - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczony pojazd odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym - zaświadczenie wydane przez uprawniony serwis danej marki pojazdu o stanie technicznym pojazdu. Urządzenie hakowe: -Fabrycznie nowa zabudowa hakowa, -Nominalna moc załadunkowa 8 ton, -Maksymalna techniczna moc załadunkowa 10 ton, -Długość przewożonych kontenerów 3400 mm - 4500 mm, -Teleskopowane ramię główne, długość teleskopowania min T=1000mm, -Wysokość haka min H= 1200mm, -Masa własna urządzenia 1400 kg (+-5%), -Środek rolki - koniec haka min K= 85mm, -Ciśnienie robocze: 21-25 MPa, -Blokada Hydrauliczna kontenera, -Zbiornik oleju min 60 l, -Sterowanie z wewnątrz i z zewnątrz pojazdu (bez elektrozaworów), -Łożyskowania wysuwu haka urządzenia na tarnamidzie, co zapewni wysoką trwałość i bezobsługowość (nie wymaga smarowania), -Błotniki na koła, -Świata obrysowe, -Konstrukcja stalowa piaskowana, następnie malowana farba podkładową epoksydową, oraz malowana nawierzchniowo farbą poliuretanową w systemie kolorystycznym RAL, -Kompletna dokumentacja do rejestracji w UDT, -Tylna belka, -Pomosty boczne ocynkowane, -Osłony boczne aluminiowa, -Skrzynka metalowa na siatkę, -Skrzynka narzędziowa z tworzywa, -Oświetlenie zewnętrzne haka przy załadunku w nocy, -Instrukcja obsługi układu hydraulicznego, -Gwarancja min 12 miesięcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał, ze w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub wykonuje z należytą starannością minimum dwie dostawy odpowiadające swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (sprzedaż pojazdów samochodowych ciężarowych), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest co najmniej dwie dostawy o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. ZAMAWIAJĄCY WYKLUCZY WYKONAWCÓW, KTÓRZY: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji (z zastrzeżeniem zamówień udzielanych na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy), - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, - podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. B. Ocena spełniania warunków Ocena spełniania warunków podmiotowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie: - złożonych oświadczeń (w zakresie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ), - dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - metodą: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. a) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, b) w przypadku podpisywania oferty przez osobę inną niż wymienioną w dokumentach rejestrowych wykonawcy należy załączyć stosowne pełnomocnictwo, tj.: - podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia - z podaniem konkretnej nazwy przetargu, - pozostali wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - z podaniem konkretnej nazwy przetargu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. 3. Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku podkreślenia w pkt 2 oświadczenia zdania cyt.: -przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Wykonawca winien załączyć do oświadczenia zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (sprzedaż pojazdów samochodowych ciężarowych), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest wykazanie co najmniej 2 dostaw o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda - Załącznik nr 3 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty wymienione w punkcie 1,3,4,5 muszą być złożone przez każdego z wykonawców osobno. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to: 1) zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1,3,4,5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych określonych w przepisach o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 1) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 w/w ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Daty wystawienia tych dokumentów stosuje się odpowiednio. 9.Kopie kompletu dokumentów dot. pojazdu (OC + ważne badania techniczne - dowód rejestracyjny + dokumenty pochodzenia pojazdu + książka serwisowa + kompletna dokumentacja urządzenia hakowego). 10.Przynajmniej 4 (cztery) zdjęcia pojazdu, na których widoczne będą: przód + lewy bok + prawy bok + tył + hak + hydraulika. 11. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony pojazd odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym - zaświadczenie wydane przez uprawniony serwis danej marki pojazdu o stanie technicznym pojazdu. Wyżej wymienione dokumenty sporządzone pisemnie w języku polskim należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem/..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgo.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o.
Paszczyna 62 b
39- 207 Brzeźnica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. Paszczyna 62 b 39- 207 Brzeźnica -sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony dla ZDP w Kozienicach wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych z napędem 4x4 na potrzeby Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych w Słupsku.
- Dostawa pojazdu trzyosiowego z zabudową hakową i wyjściami hydraulicznymi umożliwiającymi współpracę z wymiennymi zabudowami.
- Dostawa samochodu dostawczego typu wywrotka
- "Likwidacja bariery transportowej poprzez zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych"
- "Zakup i dostawa samochodu dostawczego o DMC do 3,5 t ze skrzynią ładunkową wywrotką"
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.