Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-20
Poddębice: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SP ZOZ W PODDĘBICACH
Numer ogłoszenia: 71442 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach , ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 678 36 22, faks 043 678 20 21.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-poddebice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SP ZOZ W PODDĘBICACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Poddębicach, szczegółowo określona w Formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.51.10.00 - Mleko 32.12.10.0 - Ziemniaki 32.20.00.0 - Warzywa, owoce i orzechy 32.22.11.1 - Banany .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dołączyć do oferty (jeśli dotyczy). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). W zakresie spełnienia warunków pkt. c i pkt. d Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie będące Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w przedmiotowym postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Oświadczenie o objęciu urzędowej kontroli żywności, jej dystrybucji i transportu przez organy inspekcji sanitarnej - Załącznik Nr 5 do SIWZ. 8.3. Oświadczenie o posiadaniu specjalistycznych środków transportu dopuszczonych do transportu artykułów spożywczych przez właściwy Inspektorat Sanitarny - Załącznik Nr 6 do SIWZ. 8.4. Parafowany wzór umowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 8.5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 8.6. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom- Załącznik nr 4 do SIWZ. 8.7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy). Inne dokumenty wymagane w SIWZ: 8.8. Formularz ofertowo-cenowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ Informacja o zawartości oferty: Ofertę stanowi: Formularz ofertowo-cenowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ. Dokumenty składane z ofertą: 1. Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 8.1-8.7 SIWZ. Zamawiający informuje: Ofertę oraz oświadczenia należy sporządzić na załączonych drukach, lub na własnych z identyczną treścią i przedłożyć w oryginale. Wykonawcy, którzy wraz z ofertą składają dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji mają obowiązek ich oznakowania i oddzielenia od części jawnej złożonej oferty. Wykonawcy nie mogą zastrzec informacji, o których jest mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli ofertę i załączniki podpisuje osoba inna niż wynika to ze złożonych dokumentów wówczas musi być wraz z ofertą złożony oryginał pełnomocnictwa lub jego kserokopia potwierdzona za zgodność przez jedną z niżej wymienionych osób : - notariusza, - lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tym dokumencie pod rygorem odrzucenia oferty jako nieodpowiadającej treści SIWZ. Treść dokumentu stanowiącego pełnomocnictwo musi zawierać zapis do jakich czynności osoba ta ma uprawnienie i okres obowiązywania pełnomocnictwa. Dokumenty wymienione w pkt. 8 SIWZ mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę do reprezentowania podmiotu - wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę do reprezentowania podmiotu - wykonawcę. Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 1. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 8.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Dokumenty określone w pkt 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument o którym mowa w pkt. 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów określonych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, dokumenty te powinny być wystawione w terminach określonych w pkt 2 . Podmioty występujące wspólnie: W przypadku, gdy wykonawcą są podmioty występujące wspólnie muszą załączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie) na mocy którego wspólnicy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym lub reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym i zawarciu umowy (dotyczy również spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne, zamiast tego dokumentu może być załączona umowa spółki). Ponadto dokument ten musi zawierać nazwę podmiotów wspólnych i wskazanie zakresu działania każdego z nich. Do dnia podpisania umowy z zamawiającym podmioty występujące wspólnie, których oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, muszą podpisać umowę (dla spółek cywilnych może to być umowa spółki). Nie może ona być zawarta na czas krótszy niż okres realizacji umowy z zamawiającym. Zamiast powyższego dokumentu zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą umowy o wspólnej działalności. Umowa ta będzie załącznikiem do umowy z zamawiającym. Każdy z podmiotów występujących wspólnie ma obowiązek złożyć dokumenty określone w SIWZ w pkt. 8.1. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 8 SIWZ wykonawcy składają wspólnie i muszą one wykazywać wspólne spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy podać dane dotyczące podmiotu wspólnego, a nie pełnomocnika (lidera)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-poddebice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach
99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 16
Budynek Administracji, I piętro - Sekretariat Dyrekcji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 16 Budynek Administracji, I piętro - Sekretariat Dyrekcji..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - MLEKO I NABIAŁ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mleko 2%, 8 500 litrów; 2. Masło roślinne kostka, op. = 250g, 2 780 op.; 3. Śmietana 18%, op. = 400g, 170 op.; 4. Ser biały półtłusty, 550 kg; 5. Ser żółty (typu: Salami, Morski), 70 kg; 6. Ser topiony - plastry, op. = 130g, 800 op.; 7. Ser krążek, op. = 140g, 800 op.; 8. Ser z twarogu i śmietany (Ser kiri lub równoważny), op. = 100g, 600 op.; 9. Ser z twarogu i śmietany z dodatkami smakowymi, np. papryką, szynką, czosnkiem (Ser mini lub równoważny), op. = 20g, 100 op.; 10. Jogurt naturalny b/c, op. = 135g, 1 600 op.; 11. Jogurt owocowy, op. = 120g, 550 op.; 12. Kefir op=1 litr, 15 op.; 13. Margaryna, op. = 250g, 260 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3, 15.51.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - ZIEMNIAKI, WARZYWA, OWOCE, KISZONKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ziemniaki, 11 300 kg; 2. Marchew, 2 600 kg; 3. Pietruszka, 60 kg; 4. Seler, 740 kg; 5. Por, 120 sztuk; 6. Burak, 1 700 kg; 7. Botwina, 90 sztuk; 8. Kapusta biała, 680 kg; 9. Kapusta młoda, 100 sztuk; 10. Kapusta pekińska, 270 kg; 11. Kapusta czerwona, 60 kg; 12. Włoszczyzna, pęczek, 850 sztuk; 13. Cebula (biała), 180 kg; 14. Pieczarka, 65 kg; 15. Jabłka (odmiany krajowe, średniej wielkości), 1 300 kg; 16. Ogórek zielony, 70 kg; 17. Ogórek kwaszony, 250 kg; 18. Pomidory, 200 kg; 19. Koperek, pęczek, 320 sztuk; 20. Natka pietruszki, pęczek, 730 sztuk; 21. Kalafior, 260 sztuk; 22. Brokuły, 20 sztuk; 23. Sałata (siewna), 1 450 sztuk; 24. Fasolka szparagowa (żółta), 36 kg; 25. Truskawka, 15 kg; 26. Czarna porzeczka, 30 kg; 27. Groch łupany, 10 kg; 28. Kapusta kiszona, 290 kg; 29. Papryka (czerwona), 8 kg; 30. Banany, 10 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.22.00.00-9, 03.21.21.00-1, 03.22.21.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.