Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-04
Toruń: SZKOLENIA ZAWODOWE
Numer ogłoszenia: 71442 - 2014; data zamieszczenia: 04.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia , ul. Mazowiecka 49A, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6580202, faks 56 6580201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SZKOLENIA ZAWODOWE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów dla osób bezrobotnych uczestniczących w projekcie -Jesteśmy aktywni - działamy - współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w ramach środków Funduszu Pracy. 1.Operator maszyn do robót ziemnych i drogowych - kl.III - 10 osób (1 grupa) 2.Kierowca-operator wózków jezdniowych wraz z bezpieczną wymiana butli gazowych i uprawnieniami elektrycznymi do 1 kV -18 osób (1 grupa), 3.Kierowca-operator wózków jezdniowych wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych 30 osób (2 kursy 15-osobowe), 4.Monter instalacji wod-kan-gaz. i c.o. z uprawnieniami spawalniczymi (metoda MAG) - 10 osób (1 grupa), 5.Pracownik techniczno-magazynowy z uprawnieniami na wózki jezdniowe i uprawnieniami elektrycznymi do 1 kV - 15 osób (1 grupa), 6.Fakturzysta z obsługą kas fiskalnych i komputerowych programów sprzedaży - 15 osób (1 grupa), 7.Kadry i płace z obsługą programu PŁATNIK i SYMFONIA -15 osób (1 grupa), 8.Pracownik budowlano-drogowy - 8 osób (1 grupa), 9.ABC Biznesu -130 osób (8-11 grup)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W zakresie części: 3.Kierowca-operator wózków jezdniowych wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych - nie więcej niż 50% wartości tej części zamówienia, 9.ABC Biznesu - nie więcej niż 50% wartości tej części zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 674 z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych na 2014 rok. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie figurowała w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych jako instytucja aktywna w roku 2014, - spełnia wymagania do prowadzenia działalności szkoleniowej określone w §25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z 20.09.2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 118 poz.1263) - dotyczy części 1 i 8 zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa posiada dokument wystawiony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, potwierdzający spełnienie wymagań do prowadzenia przedmiotowego szkolenia. - spełnia wymagania do prowadzenia szkoleń i egzaminów spawaczy w metodzie MAG-135 - dotyczy części 4 zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa posiada ważny co najmniej na okres trwania szkolenia atest/certyfikat na prowadzenie szkoleń i egzaminów spawaczy w metodzie MAG-135 uzyskany na podstawie wymagań instytucji podległych Ministrowi Gospodarki lub innemu właściwemu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał: a) w części 1 zamówienia: - co najmniej jeden kurs operatora koparko-ładowarek dla minimum 10 osób. b) w części 2 zamówienia: - co najmniej 1 kurs w zakresie kierowcy-operatora wózków jezdniowych dla minimum 15 osób każdy z liczba godzin zajęć co najmniej 67 oraz - co najmniej 1 kurs w zakresie uprawnień elektroenergetycznych dla minimum 10 osób z liczbą godzin zajęć co najmniej 40, c) w części 3 zamówienia: - co najmniej 2 kursy w zakresie kierowcy-operatora wózków jezdniowych dla minimum 15 osób każdy z liczba godzin zajęć co najmniej 67. d) w części 4 zamówienia: - co najmniej 1 kurs w zakresie spawania metodą MAG dla minimum 10 osób z liczba godzin zajęć co najmniej 140. e) w części 5 zamówienia: - co najmniej jeden kurs magazyniera lub pracownika magazynowego dla minimum 15 osób z liczbą godzin zajęć minimum 50, oraz - co najmniej jeden kurs kierowcy-operatora wózków jezdniowych dla minimum 15 osób z liczbą godzin zajęć minimum 67, - co najmniej 1 kurs w zakresie uprawnień elektroenergetycznych dla minimum 15 osób z liczbą godzin zajęć co najmniej 40, W przypadku realizacji szkolenia dla minimum 15 osób obejmującego łącznie zagadnienia magazynowe i moduł kierowcy-operatora wózków jezdniowych kurs musi obejmować minimum 120 godz. zajęć. W przypadku realizacji szkolenia dla minimum 15 osób obejmującego łącznie zagadnienia kierowcy-operatora wózków jezdniowych oraz uprawnień elektrycznych kurs musi obejmować minimum 107 godz. zajęć. f) w części 6 zamówienia: - co najmniej jeden kurs z zakresu sprzedaży, fakturowania, obsługi kas fiskalnych dla minimum 10 osób z liczbą godzin zajęć min.100. g) w części 7 zamówienia: - co najmniej jeden kurs z zakresu kadr i płac dla minimum 15 osób z liczbą godzin zajęć min.150. h) w części 8 zamówienia: - co najmniej jeden kurs z zakresu montażu rusztowań budowlanych dla min.5 osób. i) w części 9 zamówienia: - co najmniej 10 kursów z zakresu przedsiębiorczości dla minimum 10 osób każdy z liczbą godzin zajęć minimum 60. UWAGA: W przypadku szkoleń o szerszej tematyce, ale obejmujących swym zakresem tematycznym zagadnienia związane z przedmiotem niniejszego zamówienia, w odpowiednich kolumnach - Wykazu wykonanych usług szkoleniowych - należy podać nazwę bloku, modułu lub części szkolenia o podobnej tematyce odpowiadającej niniejszemu zamówieniu i liczbę godzin jaka była przeznaczona na tę tematykę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: a) potencjałem technicznym: - pomieszczenia umożliwiające realizację zajęć teoretycznych dostosowane do potrzeb danego szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia - w szczególności co najmniej 1 sala szkoleniowa (w części 9 zamówienia z uwagi na możliwość jednoczesnego realizowania 2 kursów - co najmniej 2 sale szkoleniowe) dostosowana do ilości osób szkolonych z odpowiednią ilością miejsc i stolików, oświetleniem, ogrzewaniem i wentylacją. Pomieszczenia muszą być zgodne z rozporządzeniem MPiPS z 26.09.1997 w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003, Nr 169, poz.1650 ze zm.), rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 31.12.2002 w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz.U.z 2003, Nr 6, poz.69 ze zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 12.04.2002 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania (Dz.U. z 2002, Nr.75, poz.690 ze.zm.), rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 7.06.2010 w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2010, Nr 109, poz.719). - wyposażenie dydaktyczne i urządzenia techniczne umożliwiające realizację zajęć teoretycznych danego szkolenia tzn. flipchart lub tablica magnetyczna (klasyczna), rzutnik multimedialny, - pomieszczenia lub plac, które umożliwią realizację zajęć praktycznych danego szkolenia dostosowane do potrzeb danego szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia, - wyposażenie, maszyny lub urządzenia techniczne umożliwiające realizację zajęć praktycznych danego szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy przy ich eksploatacji (w części 1 zamówienia - 2 koparko-ładowarki, ładowarka jednonaczyniowa, koparka jednonaczyniowa, walec drogowy; w części 2 i 3 - co najmniej 3 wózki jezdniowe - różne typy; w części 5 - co najmniej 3 wózki jezdniowe - różne typy, 15 stanowisk komputerowych, 15 kas fiskalnych; w części 6 - 15 stanowisk komputerowych, 15 kas fiskalnych, terminal kart płatniczych, czytnik kodów kreskowych; w części 7 i 9 - 15 stanowisk komputerowych).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o wykształceniu, kwalifikacjach i doświadczeniu niezbędnym do realizacji poszczególnej części zamówienia: - w części 1-5, 7-9 zamówienia - co najmniej 3 wykładowcami/trenerami/instruktorami. Każdy z wykładowców musi posiadać doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych w okresie od 1.01.2012 co najmniej 3 zajęć z bloku tematycznego, który będzie realizować na kursie, - w części 6 zamówienia - co najmniej 2 wykładowcami/trenerami/instruktorami, z których każdy musi posiadać doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych w okresie od 1.01.2012 co najmniej 3 zajęć z bloku tematycznego, który będzie realizować na kursie, oraz 1 osobą, która ukończyła szkolenie dla liderów klubów pracy i posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć w zakresie aktywnego poszukiwania pracy w oparciu o rekomendowany przez MPiPS program szkolenia - Szukam Pracy. Osoba ta musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu aktywnego poszukiwania pracy - co najmniej 3 zajęcia w okresie od 1.01.2012.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- certyfikaty jakości usług (o ile Wykonawca je posiada) wydane przez instytucje do tego uprawnione (przy ocenie brany jest pod uwagę certyfikat systemu zarządzania jakością ISO, akredytacja właściwego kuratora oświaty), - Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, - Pełnomocnictwo, w przypadku podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (jeśli dotyczy), - Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt VI SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt.VII.2 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiany terminu realizacji szkolenia - na wniosek Zamawiającego w przypadku nieskompletowania w terminie grupy szkoleniowej lub na wniosek Wykonawcy z powodu zdarzeń, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy (np. choroba wykładowcy), 2) zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika ze zdarzeń, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy (np. choroba, śmierć itp.). W przypadku zmiany wykładowcy wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby nowy wykładowca posiadał co najmniej kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie osoby, która została wykazana w wykazie kadry dydaktycznej (zał. nr 5 do SIWZ), na podstawie którego dokonano wyboru wykonawcy, 3) zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ, 4) zmiany harmonogramu zajęć i innej dokumentacji szkolenia, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. 5) w części 9 zamówienia - zmiany o 1 w ilości planowanych grup szkoleniowych oraz zmiany w liczebności osób w grupie szkoleniowej - przy zachowaniu ceny przeszkolenia 1 osoby, na wniosek Zamawiającego podyktowany terminami rekrutacji i przyznawania dotacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
87-100 Toruń, ul. Mazowiecka 49A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia 87-100 Toruń, ul. Mazowiecka 49A kancelaria, pok.42.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt - Jesteśmy aktywni - działamy - współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Operator maszyn do robót ziemnych i drogowych - kl.III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cel szkolenia: uzyskanie uprawnień operatora maszyn kl.III w zakresie dwóch specjalności: koparko-ładowarki oraz do wyboru przez uczestników kursu: koparki jednonaczyniowe, ładowarki jednonaczyniowe, walce drogowe. 2.Ilość godzin zajęć dydaktycznych: 336, w tym: 168 godz. teorii, 116 godzin zajęć praktycznych oraz 52 godz. dodatkowego szkolenia praktycznego dla osób nie posiadających miesięcznego stażu przy eksploatacji techniczno-eksploatacyjnej maszyn określonej specjalności. 3.Zajęcia praktyczne powinny być przeprowadzone w podgrupach maksymalnie 5-osobowych. 4.Liczba osób do przeszkolenia: 10 (maksymalna - 10, minimalna - 8 osób). Kandydaci będą posiadać orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy w zakresie przedmiotu szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 75
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 20
- 3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kierowca-operator wózków jezdniowych wraz z bezpieczną wymiana butli gazowych i uprawnieniami elektrycznymi do 1 kV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cel szkolenia: uzyskanie uprawnień do kierowania wózkami jezdniowymi wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych oraz uprawnień elektrycznych w zakresie eksploatacji do 1 kV. Uprawnienia do kierowania wózkami jezdniowymi muszą być uprawnieniami obowiązującymi na terenie każdego zakładu pracy. 2.Ilość godzin zajęć dydaktycznych: 127. 3.Wymagany zakres tematyczny szkolenia: - obsługa wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowych - 82 godz., w tym 30 godz. zajęć praktycznych w zakresie kierowania wózkami jezdniowymi. - eksploatacja urządzeń elektrycznych - 45 godz. 4.Zajęcia praktyczne w zakresie obsługi wózków jezdniowych muszą być przeprowadzone w grupach maksymalnie 3-osobowych. 5.Liczba uczestników: maksymalnie - 18, minimalnie - 15 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
- 3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kierowca-operator wózków jezdniowych wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cel szkolenia: uzyskanie uprawnień do kierowania wózkami jezdniowymi wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych tj. uprawnień obowiązujących na terenie każdego zakładu pracy. 2.Ilość godzin zajęć dydaktycznych: 82 godz., w tym 30 godz. zajęć praktycznych w zakresie kierowania wózkami jezdniowymi. 3.Zajęcia praktyczne w zakresie obsługi wózków jezdniowych muszą być przeprowadzone w grupach maksymalnie 3-osobowych. 4.Liczba uczestników: 2 kursy 15-osobowe (grupy maksymalnie - 15-osobowe, minimalnie - 13-osobowe). Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości tego zamówienia. 5.Pożądany termin rozpoczęcia: I kurs - kwiecień 2014, II kurs - sierpień 2014..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
- 3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Monter instalacji wod-kan-gaz. i c.o. z uprawnieniami spawalniczymi (metoda MAG).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cel szkolenia: nauczenie montażu instalacji wod.-kan.-gaz. i c.o. oraz uzyskanie uprawnień spawalniczych w zakresie metody MAG. 2.Ilość godzin zajęć dydaktycznych: 200-205. 3.Wymagany zakres tematyczny szkolenia: - Przygotowanie robót instalacyjnych, wodociągowych, c.o. i kanalizacyjnych na podstawie dokumentacji technicznej, - BHP, - Montaż instalacji wodociągowej i c.o. z rur stalowych, miedzianych i z tworzyw sztucznych, - Montaż armatury łazienkowej, urządzeń sanitarnych i odbiorników ciepła, - Prace konserwacyjne i naprawcze instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, armatury i instalacji c.o. - Przepisy w zakresie urządzeń i instalacji gazowych - Przyłącza urządzeń gazowych, - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - 140-145 godz. 4.Baza szkoleniowa do przeprowadzenia zajęć znajdująca się na terenie Miasta Torunia w szczególności musi być zgodna - z wymaganiami instytucji uprawnionych do wydawania atestów/certyfikatów na prowadzenie szkoleń i egzaminów spawaczy, uzyskanych na podstawie wymagań instytucji podległych Ministrowi Gospodarki lub innemu właściwemu, - z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 27.04.2000 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz.U. z 2000 r., Nr 40, poz.470). Liczba uczestników: maksymalnie - 10, minimalnie - 8 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
- 3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pracownik techniczno-magazynowy z uprawnieniami na wózki jezdniowe i uprawnieniami elektrycznymi do 1 kV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cel szkolenia: przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku pracownika hurtowni, magazynu (z obsługą komputera) oraz uzyskanie uprawnień do kierowania wózkami jezdniowymi wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych oraz uprawnień elektrycznych w zakresie eksploatacji do 1 kV. Uprawnienia do kierowania wózkami jezdniowymi muszą być uprawnieniami obowiązującymi na terenie każdego zakładu pracy. 2.Ilość godzin zajęć dydaktycznych: 160. 3.Wymagany zakres tematyczny szkolenia: - organizacja pracy w magazynie i hurtowni, - dokumentacja magazynowa, - dokumentacja dot. dostawy i sprzedaży - obsługa komputerowych programów magazynowo-hurtowych - 20 godz. - obsługa kas fiskalnych, - obsługa wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowych - 82 godz., w tym 30 godz. zajęć praktycznych w zakresie kierowania wózkami jezdniowymi. - eksploatacja urządzeń elektrycznych - 40 godz. 4.Zajęcia praktyczne w zakresie obsługi wózków jezdniowych muszą być przeprowadzone w grupach maksymalnie 3-osobowych. 5.Liczba uczestników: maksymalnie - 15, minimalnie - 13 osób. 6.Pożądany termin rozpoczęcia: kwiecień 2014..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
- 3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Fakturzysta z obsługą kas fiskalnych i komputerowych programów sprzedaży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Celem szkolenia jest uzyskanie przez uczestników praktycznych umiejętności z zakresu sprzedaży, obsługi kasy fiskalnej z fakturowaniem komputerowym oraz przestrzeganiem zasad higieny w procesie produkcji żywności i w obrocie żywnością. 2. Liczba osób do przeszkolenia: maksymalnie - 15, minimalnie - 14. 3. Forma organizacji szkolenia: kurs. 4. Pożądany termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia: maj 2014.. 5. Czas trwania kursu: 3 tygodnie. 6. Wymagana ilość godzin zajęć dydaktycznych - 100. 7. Wymagany zakres tematyczny szkolenia: - BHP w handlu, organizacja pracy w placówce handlowej - 6 godz. - Zasady higieny w procesie produkcji żywności i w obrocie żywnością - 6 godz. - Profesjonalna obsługa klienta - 6 godz. - Realizacja płatności gotówkowych i bezgotówkowych - 8 godz., - Obsługa kas fiskalnych i urządzeń współpracujących, terminale kart płatniczych - 24 godz. - Fakturowanie komputerowe - obsługa programu informatycznego - 30 godz., - Blok aktywnego poszukiwania pracy - 20 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
- 3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kadry i płace z obsługą programu PŁATNIK i SYMFONIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cel szkolenia: praktyczne przygotowanie do pracy w charakterze pracownika ds. kadr i płac. 2.Liczba osób do przeszkolenia: maksymalnie - 15, minimalnie - 13. 3. Forma organizacji szkolenia: kurs. 4. Pożądany termin szkolenia: maj/czerwiec 2014. 5. Wymagana ilość godzin zajęć dydaktycznych - 180. 6. Czas trwania kursu: 6 tygodni 7. Wymagany zakres tematyczny szkolenia: - elementy prawa pracy - 10 godz. - Dokumentacja pracownicza - 15 godz. - Płace - sposoby rozliczeń z pracownikami, listy płac, rozliczenia z ZUS i PIT - 40 godz. - Wynagrodzenia za czas nieobecności w pracy, zasiłki z ubezpieczenia chorobowego - 15 godz., - Kadry i płace w ujęciu informatycznym - program Symfonia - 70 godz., - Obsługa programu Płatnik - 30 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
- 3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pracownik budowlano-drogowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cel szkolenia: uzyskanie uprawnień na montaż rusztowań budowlanych metalowych, obsługę przecinarek do nawierzchni dróg, zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych. 2.Ilość godzin zajęć dydaktycznych: 130- 140. 3.Liczba osób do przeszkolenia: 8 (maksymalna liczba uczestników - 8, minimalna - 6 osób). Kandydaci będą posiadać orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy w zakresie przedmiotu szkolenia. 4.Pożądany termin rozpoczęcia szkolenia: kwiecień 2014. 5.Czas trwania kursu: 1 miesiąc. 6.Program nauczania musi być zgodny z Wytycznymi Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 20.09.2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 118, poz.1263). 7.Szkolenie kończy się egzaminem zewnętrznym przeprowadzonym przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 30
- 3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ABC Biznesu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Celem szkolenia jest wyposażenie skierowanych osób bezrobotnych w wiedzę teoretyczną i praktyczną niezbędną do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej. 2.Liczba osób do przeszkolenia: maksymalnie 130 osób, minimalnie 110 osób. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości tego zamówienia. 3.Forma organizacji szkolenia: kurs. 4.Liczba kursów (grup): maksymalnie 11, minimalnie 8. 5.Wielkość grup szkoleniowych - 8-15 osób. 6.Pożądany termin szkolenia: od kwietnia 2014 do końca 2014 roku. 7.Grupy będą zgłaszane Wykonawcy z co najmniej 2-tygodniowym wyprzedzeniem. 8.Czas trwania szkolenia: 8 kolejnych dni roboczych. 9.Szkolenie skierowane jest głównie do osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP dla Miasta Torunia, które otrzymały pozytywną decyzję o przyznaniu dotacji na działalność gospodarczą. 10.Wymagana ilość godzin dydaktycznych - 60 godz./os. 11.Wymagany zakres tematyczny szkolenia: a) Procedura rejestracyjna firmy oraz formy prowadzenia działalności gospodarczej - 4 godz., b) Prowadzenie i rozliczanie finansowe działalności gospodarczej - 18 godz., c) Prawo pracy - 2 godz., d) Marketing i promocja firmy - relacje z klientem - 2 godz., e) Negocjacje i etyka biznesowa - 2 godz., f) Zasady tworzenia biznes planu - 2 godz. g) Komputerowa księga przychodów i rozchodów (warsztaty z komputerem) - 30 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Kwalifikacje wykładowców - 30
- 3. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 20
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie mienia Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. Aleksandra Piotrowskiego w Gnieźnie
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
- Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń do wykonywania kopii bezpieczeństwa i oprogramowania zabezpieczającego w ramach programu ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Czorsztyn - szkolenia
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli w projekcie: "Kształcenie naszą przyszłością " nr FELD.08.08-IZ.00-0073/23 w podziale na 9 części.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.