Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-28
Puławy: Koszenie traw i chwastów z poboczy dróg wojewódzkich nr 747, 755, 759, 817, 824, 825, 854, 855, 857, 900 na terenie Obwodu Drogowego w Annopolu z wyłączeniem miasta Opole Lubelskie
Numer ogłoszenia: 71451 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach , ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863163, 8864103, faks 081 8863163.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie traw i chwastów z poboczy dróg wojewódzkich nr 747, 755, 759, 817, 824, 825, 854, 855, 857, 900 na terenie Obwodu Drogowego w Annopolu z wyłączeniem miasta Opole Lubelskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres usług obejmuje : 1) koszenie obustronne, w ciągu roku, w okresie od kwietnia do września 2012 r., w maksymalnej ilości 245,775 ha; 2) usunięcie przed każdym koszeniem zanieczyszczeń takich jak kamienie, gruz, puszki, butelki, papiery itp., zapakowanie ich w worki i wywiezienie na składowisko odpadów lub przekazanie firmie zajmującej się odbiorem odpadów oraz uiszczenie stosownej opłaty utylizacyjnej, pokwitowanie której Wykonawca okaże przedstawicielowi Zamawiającego, dokonującemu odbioru prac, 3) koszenie ręczne oraz z użyciem kosiarki(ek) bijakowej(ych) całej szerokości pasa drogowego, z uwzględnieniem poboczy, rowów, skarp, przeciwskarp oraz wykoszenie wlotów skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej na dł. 20 m). Przyjęte szerokości koszenia zawiera przedmiar usług, 4) ręczne koszenie w miejscach niedostępnych tj. przy słupkach znaków drogowych, słupkach prowadzących, barierach energochłonnych itp.. Zakres usługi obejmuje również wykoszenie do wymaganej szerokości terenu za barierami drogowymi, 5) zapewnienie przez Wykonawcę bezpiecznych warunków ruchu drogowego w rejonie prowadzonych prac objętych umową na podstawie przekazanego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, którego wzór stanowi załącznik do niniejszej SIWZ, 6) Wykaz powierzchni na poszczególnych drogach przedstawia przedmiar usług. Wykonawca przystąpi do realizacji usługi po protokolarnym przejęciu od Zamawiającego pasa drogowego. Termin rozpoczęcia koszenia, kolejność dróg, szczegółowy zakres oraz termin zakończenia zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego pisemną dyspozycją. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu koszenia. Usługi należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i Specyfikacją techniczną, w sposób gwarantujący należytą jakość. 2. Szczegółowy obmiar prac objętych usługą zawiera przedmiar usług. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Szacunkowa wartość netto wynosi 137 870,72 zł netto..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem ważnego zezwolenia na transport odpadów wydanego na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach ( Dz. U nr 185 z 2010 r. poz. 1243 z późn. zmian.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi polegające na koszeniu poboczy dróg, nasypów, skarp, przeciwskarp, rowów przydrożnych, pasów drogowych, wałów ochronnych, trawników o wartości minimum 70 000,00 zł brutto każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek udziału polegający na dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w formie pisemnej, oświadczy, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek udziału polegający na dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w formie pisemnej, oświadczy, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek udziału polegający na znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w formie pisemnej, oświadczy, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Ofertę przetargową (z ceną netto i podatkiem VAT) (wzór - zał. A) wraz z załączonym Formularzem cenowym (wzór - zał. A1). 2) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić Podwykonawcy (wzór - zał. F). 3) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/y która/e nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/y podpisującą/e ofertę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na: 1. Zmianie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (długotrwałych, obfitych opadów deszczu lub śniegu itp.) uniemożliwiających wykonanie usługi. 2. Zmianie wynagrodzenia w przypadku, gdy zmianie ulegnie stawka podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy, pok. nr 11 (cena 6,00 zł) lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2012 godzina 08:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy, pok. nr 12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.04.2012 r., o godz. 8:30 w pokoju nr 11..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr 81 886 41 03, 886 31 63 lub drogą elektroniczną na adres: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl . Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: 1. W sprawach technicznych - inż. Tomasz Kwiatkowski, tel. 81 886 31 63, 2. W sprawach formalno - prawnych, związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Artur Wiak - Sekcja techniczna, tel. 81 886 31 63. UWAGA! Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub w innych sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem (81 886 41 03) lub pocztą elektroniczną na adres: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl , zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa adres nr telefonu i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np. zapytaniach wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich Wykonawców przedłużeniu terminu składania ofert..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Bieżące utrzymanie separatorów substancji ropopochodnych, znajdujących się na terenie miasta Puławy
- Zakup wraz z dostawą leków do programu lekowego AMD-DME dla potrzeb Oddziału Okulistyki Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach z podziałem na 4 zadania.
- zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie prac w zakresie utrzymania czystości i porządku z prowadzeniem akcji zimowej oraz konserwacja zieleni na terenie miasta Płocka.
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości biura i jego otoczenia oraz obsługi środków transportowych Nadleśnictwa Podanin w roku 2025 - II postępowanie
- Koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego
- Utrzymanie letnie oraz zimowe terenów zewnętrznych zasobów TBS ABK Sp. z o.o. w Pruszczu Gdańskim, w okresie od 1 kwietnia 2025 r.do 31 marca 2026 r.
- Budowa zespołu 8 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej oraz 4 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej w miejscowości Staniszcze Małe, gmina Kolonowskie
- Wykonanie usługi pielęgnacji zieleni wraz z utrzymaniem czystości terenów dziedzińca Urzędu Miasta Legnicy Pl. Słowiański 8 i 7 oraz na posesji i wokół budynku Urzędu Miasta Legnicy ul. Kościuszki 38
więcej: Usługi usuwania chwastów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.