eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirzecDostawa wraz z montażem mebli i sprzętu w nowo realizowanym budynku Przedszkola Publicznego w Mircu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-20

Mirzec: Dostawa wraz z montażem mebli i sprzętu w nowo realizowanym budynku Przedszkola Publicznego w Mircu.
Numer ogłoszenia: 71454 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mirzec , Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2713033, faks 041 2713033.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli i sprzętu w nowo realizowanym budynku Przedszkola Publicznego w Mircu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i sprzętu w nowo realizowanym budynku Przedszkola Publicznego w Mircu. Rozmieszczenie pomieszczeń, ich powierzchnia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2, 2a i 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wyposażenie i montaż wyposażenia w sprzęt i meble w nowo realizowanym budynku przedszkola publicznego w Mircu obejmuje: - Wyposażenia pomieszczeń sal zajęć i pomieszczeń administracyjnych - zadanie nr1, -Wyposażenia pomieszczeń kuchni, pralni i pozostałych - zadanie nr 2. Zadanie nr 1 dotyczy dostawy mebli przedszkolnych i biurowych. Szczegółowe parametry wymagane oraz inne wymagania Zamawiającego wyszczególnione są w tabeli załącznika nr 2 . Zadanie nr 2 dotyczy dostawy sprzętu pomieszczeń kuchni i pralni oraz pozostałych pomieszczeń pomocniczych. Szczegółowe parametry wymagane oraz inne wymagania Zamawiającego wyszczególnione są w tabeli stanowiącej załącznik nr 2 i 2a. W zakresie zadań 1 i 2 oferta musi zawierać opis informacji oferowanych mebli z podaniem producenta, modelu, oznaczeń itp. 4.2. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia. 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem na koszt własny i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3) Dostarczony sprzęt wymagający montażu zostanie zamontowany przez wykonawcę zadania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.14.32.00 - Meble do jadalni 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 1)dla zadania nr 1 w wysokości: 1 500,00 zł., słownie złotych: jeden tysiąc pięćset, 2)dla zadania nr 2 w wysokości: 2 500,00 zł., słownie złotych: dwa tysiące pięćset, 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 uPzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 2.Udzielą 3 letniej gwarancji i rękojmi na dostarczone meble i sprzęt licząc od dnia odbioru. 3.Spełnią warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru - zał. Nr 1 do SIWZ 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22.ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 uPzp - zał. Nr 3 do SIWZ 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z zapłatą podatku z wyjątkiem przypadku, kiedy uzyskał on przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5.Zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7.Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy- zał. Nr 4 do SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 3. Pozostałe dokumenty będą traktowane wspólnie. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Umowa (konsorcjum) musi być zgodna z zapisami Kodeksu cywilnego i obejmować zarówno okres realizacji zamówienia, jak również okres gwarancji i rękojmi. 8.Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zał. Nr 5 do SIWZ Do wykazu należy załączyć - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych dostaw. 9.Wykaz osób upoważnionych do występowania w imieniu Wykonawcy - zał. Nr 6 do SIWZ 10.Zaakceptowany wzór umowy - zał. Nr 7 do SIWZ 11.Harmonogram rzeczowo finansowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmirzec.sisco.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mirzec, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Mirzec Mirzec Stary 9 27-220 Mirzec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie pn.,,Budowa Przedszkola Publicznego w Mircu z jednym oddziałem dla dzieci niepełnosprawnych, niezbędną infrastrukturą oraz placami zabaw, boiskami i górką saneczkową dofinansowywane będzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, oś priorytetowa 5. Wzrost jakości infrastruktury społecznej oraz inwestycje w dziedzictwo kulturowe,turystykę i sport, działanie 5.2 ,,Podniesienie jakości usług publicznych poprzez wspieranie placówek edukacyjnych i kulturalnych..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: - ZADANIE 1- Wyposażenia pomieszczeń sal zajęć i pomieszczeń administracyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli w nowo realizowanym budynku Przedszkola Publicznego w Mircu. Rozmieszczenie pomieszczeń, ich powierzchnia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 i 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 39.13.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - Wyposażenia pomieszczeń kuchni, pralni i pozostałych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i sprzętu w nowo realizowanym budynku Przedszkola Publicznego w Mircu. Rozmieszczenie pomieszczeń, ich powierzchnia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2a i 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.14.10.00-2, 39.14.32.00-8, 39.22.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.