eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoddębiceDostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów jednorazowych oraz materiałów RTG dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Poddębicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-31

Poddębice: Dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów jednorazowych oraz materiałów RTG dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Poddębicach
Numer ogłoszenia: 71495 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach , ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 678 36 22, faks 043 678 20 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-poddebice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów jednorazowych oraz materiałów RTG dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Poddębicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów jednorazowych oraz materiałów RTG dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Poddębicach, w ilościach i asortymencie szczegółowo określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. Kod CPV - 33.14.10.00-0; 33.14.00.00-3; 33.18.15.20-3; 33.18.15.20-3; 39.22.57.10-5; 39.22.57.10-5; 18.83.00.00-6; 18.23.00.00-0; 44.61.90.00-2; 32.35.41.10-3; 24.93.12.40-3; 24.93.12.30-0; 24.93.00.00-2; 30.19.92.30-1; 3.2 Oferowany towar winien spełniać warunki szczegółowo określone w Formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ. 3.3 Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896). Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od tego wymogu dla pakietów: 2, 3, 4, 20, 21, 25, 26, 30, 31, 32, 35, 36 - wówczas Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie. 3.4 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe wskutek nie spełnienia przez przedmiot zamówienia wymogów określonych stosownymi przepisami. 3.5 Realizacja dostaw będzie odbywać się sukcesywnie, na podstawie zamówień składanych przez upoważnionego pracownika: Apteki Szpitalnej dla pakietów nr 1 - 24 lub Zaopatrzenia dla pakietów nr 25 - 36 za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem odbioru. 3.6 Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy do Apteki Szpitalnej (pakiety nr 1-24) oraz Zaopatrzenia (pakiety nr 25 - 36) mieszczących się w siedzibie Zamawiającego, w godzinach 7.25 - 15.00 w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia zamówionego towaru w miejscu wyznaczonym przez pracownika Apteki Szpitalnej oraz Zaopatrzenia (w zależności od pakietu). 3.7 Ewentualne reklamacje dostaw z tytułu jakości lub ilości dostarczonego towaru składane będą Wykonawcy za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji niezwłocznie po ich stwierdzeniu przez Zamawiającego. 3.8 Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 24 h od chwili złożenia reklamacji, a w przypadku braku odpowiedzi reklamację uważać się będzie w całości uznaną przez Wykonawcę. 3.9 W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni roboczych od chwili uznania reklamacji wymienić towar na wolny od wad bądź uzupełnić braki ilościowe na własny koszt. 3.10 Jeżeli w czasie wykonywania dostawy Wykonawca będzie zlecał czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia innym podmiotom tj. podwykonawcom, zobowiązany jest wpisać zakres tych czynności w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.11 Faktyczna ilość zamawianego przedmiotu zamówienia zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 3 do SIWZ (stanowiącym załącznik nr 1 do umowy) ilości asortymentu są ilościami maksymalnymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 3.12 Zamawiający zastrzega sobie stałość cen przez okres obowiązywania umowy za wyjątkiem zmian stawki podatku VAT, które to obowiązują z chwilą wprowadzenia ich stosowanymi przepisami. 3.13 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. 3.14 Dopuszcza się zmiany umowy polegające na obniżeniu ceny jednostkowej towaru..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.18.15.20-3, 39.22.57.10-5, 39.22.57.10-5, 18.83.00.00-6, 18.23.00.00-0, 44.61.90.00-2, 32.35.41.10-3, 24.93.12.40-3, 24.93.12.30-0, 24.93.00.00-2, 30.19.92.30-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 36.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia ww. warunku zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie będące Załącznikiem Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia ww. warunku zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie będące Załącznikiem Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia ww. warunku zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie będące Załącznikiem Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia ww. warunku zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie będące Załącznikiem Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia ww. warunku zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie będące Załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje że: na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

8.6 Oświadczenie złożone przez Wykonawcę, że oferowane produkty posiadają stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. - Załącznik nr 6 do SIWZ. (Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od tego wymogu dla pakietów: 2, 3, 4, 20, 21, 25, 26, 30, 31, 32, 35, 36 - wówczas Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie) Informacja o zawartości oferty: Ofertę stanowi: Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ. Dokumenty składane z ofertą: - Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 8.1-8.6 SIWZ. - Wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. 2. Dopuszcza się zmiany umowy polegające na obniżeniu ceny jednostkowej towaru. 3. Dopuszcza się zmiany stawki podatku VAT, które to obowiązują z chwilą wprowadzenia ich stosowanymi przepisami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-poddebice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach, ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, Budynek Administracji, Sekretariat Dyrekcji (I piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach, ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, Budynek Administracji, Sekretariat Dyrekcji (I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - PRZECINAK DO ZACISKACZY PĘPOWINOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przecinak do zaciskaczy pępowinowych - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - RĘKAWICE I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice gospodarcze. Nr 8-M para - 70 par.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - RĘKAWICE II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice gospodarcze. Nr 9-L para - 10 par.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 - RĘKAWICE III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice gospodarcze. Nr 7-S 1para - 40 par.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 - FILTR I..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr bakteryjny dla dorosłych z celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci - 700 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 - FILTR II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr bakteryjny dla dorosłych bez wymiennika ciepła i wilgoci - 700 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7- KLIPSY..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klipsy tytanowe, rozmiar ML (średnio duże), zamykane oczkowo, wymiary: dł. 7,9 mm, rozwartość ramion 8,1 mm, dł. Zamkniętego klipsa 9,00 mm, kompatybilne z klipsownicą AESCULAP x 120szt. - 8 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8 - ZESTAW DO DIALIZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw podstawowy do hemofiltracji/ hemodializy (CVVH/CVVHD/HF/HFD/HD) - 2 szt. W skład zestawu wchodzi: - linia tętnicza, - linia żylna, - linia substytucyjna/ dializatu z 2 łącznikami, - linia filtratu z 2 łącznikami, - 2 puste worki.; 2. Worek roztworu płynu do hemofiltracji/ substytucji buforowany wodorowęglanem - DUOSOL (a 5000 ml) DUSOL z 2 mmol/l potasu, 12 szt.; 3. Hemofiltry DIACAP ACUTE M (pow. 1,5 m2, błona polisulfanowa, sterylizacja R, maksymalny przepływ krwi - 500 ml/ min, 2 szt.; 4. Czasowy dwuświatłowy cewnik do hemodializy HAEMOCAT SIGNO - 12 F długość 15 cm, 17 cm, 20 cm - ZESTAW, 3 szt.; Sprzęt wymieniony w poz. 1-4 musi współpracować z aparatem do dializ DIAPACT CRRT firmy Braun.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.15.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9 - SPRZĘT ANESTEZJOLOGICZNY I..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łącznik karbowany martwa przestrzeń obrotowy - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10 - SPRZĘT ANESTEZJOLOGICZNY II..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łącznik obrotowy wielorazowy typu Portex - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR 11 - SONDA TYPU MÜLLERA..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sonda typu Mullera Abotta Ch 12, 14, 16 - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET NR 12 - FOLIE CHIRURGICZNE I..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Folia operacyjna poliuretanowa, sterylna, samoprzylepna, elastyczna, ultracienka, nieprzepuszczalna dla bakterii i wody, zapewniająca sterylność wokół pola operacyjnego, posiadająca margines do mocowania, min. powierzchnia przylepna 15-20 x 20-25, 150 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET NR 13 - FOLIE CHIRURGICZNE II..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Folia operacyjna poliuretanowa, sterylna, samoprzylepna, elastyczna, ultracienka, nieprzepuszczalna dla bakterii i wody, zapewniająca sterylność wokół pola operacyjnego, posiadająca margines do mocowania, min. powierzchnia przylepna 30-35 x 35-40, 150 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET NR 14 - Sonda żołądkowa typu Salem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sonda żołądkowa silikonowa typu Salem - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET NR 15 - Sprzęt jednorazowy bez lateksowy II..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik typu PEZZER bez lateksu Ch 22-30, 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET NR 16 - Zestaw do kolografii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do kolografii z barytem jednorazowego użytku - 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET NR 17 - ZESTAWY RUR DO RESPIRATORA..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowe zestawy rur do respiratorów typu Bear 1000, Bennet 760, Bennet 7200 - 60 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET NR 18 - Zestaw do ginekologii cystoskopii...

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do ginekologii cystoskopii. W skład zestawu wchodzą: serwetka na stolik narzędziowy 150x100 cm - sz. 1 + 10%, serweta z samoprzylepnym oknem 7-8x10-12 cm wymiar serwety 75-100x200 cm. - szt. 1 + 10%, osłony na kończyny - długie 75-76x120 cm. - szt. 2 +10%, min. 1 ręcznik celulozowy. 5 zestawów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET NR 19 - KASETA ZAWIERAJĄCA NADTLENEK WODORU DO AUTOKLAWU PLAZMOWEGO STERRAD NX..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaseta zawierająca nadtlenek wodoru - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET NR 20 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO STERYLIZACJI PAROWEJ I..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wkładki absorpcyjne do tac, szerokość 30-35 x 40-45cm, 1000 arkuszy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PAKIET NR 21 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO STERYLIZACJI PAROWEJ II..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wkładki absorpcyjne do tac, szerokość 30-35 x 60-65cm, 1000 arkuszy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: PAKIET NR 22 - KANIULA..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaniula do wlewów dożylnych wykonana z teflonu, rozmiar 26 g/ 19 mm, pediatryczna typu Neoflon, bez portu bocznego, wyposażona w zdejmowany uchwyt ułatwiający wprowadzanie, opakowanie uniemożliwiające przypadkowe uszkodzenie blistra i utratę jałowości, wykonane z nierozrywającego materiału typu Tyvec - 1000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: PAKIET NR 23 - UTRWALACZ CYTOLOGICZNY..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat typu CYTOFIX - areozol 250 ml utrwalacz cytologiczny - 10 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: PAKIET NR 24 - HEMOSTATYKI..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Hemostatyki w postaci gazy, rozmiar 5 x 7 cm x 15 sztuk (sterylny, pochłaniający środek zatrzymujący krwawienie) - 5 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: PAKIET NR 25 - BUTELKI GRAMÓWKI I..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Butelka gramówka - 250 ml - 150 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.57.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: PAKIET NR 26 - BUTELKI GRAMÓWKI II..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Butelka gramówka - 150 ml - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.57.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: PAKIET NR 27 - KOŃCÓWKA SONDY DO KOLONOSKOPU..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Końcówka sondy (nasadka końcówki) do kolonoskopu typu CF-EL, kompatybilny z aparatem firmy OLYMPUS - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: PAKIET NR 28 - PĘTLA DO DIATERMII..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pętla do diatermii - 2 zt., długość min. 1600 mm. z uchwytem pasującym do tych pętli. szerokość rozwarcia 15-35 mm., kanał roboczy gastroskopu 2,4 mm. - 1 zestaw; 2. Pętla do diatermii - 2 szt., długość min. 2300 mm. z uchwytem pasującym do tych pętli. Szerokość rozwarcia 15-35 mm., kanał roboczy kolonoskopu 2,4 mm. - 1 zestaw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: PAKIET NR 29 - KOSZYK..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Koszyk składany kątowy do wychwycenia okrągłych śliskich wycinków długość min. 1600 mm, szerokość rozwarcia 30 mm. , kanał roboczy 2,4 mm - 1 szt; 2. Koszyk składany kątowy do wychwycenia okrągłych śliskich wycinków długość min. 2300 mm, szerokość rozwarcia 30 mm. , kanał roboczy 2,4 mm - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: PAKIET NR 30 - BUTY OCHRONNE..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Buty ochronne foliowe - 7000 par.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: PAKIET NR 31 - FARTUCHY OCHRONNE..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fartuchy ochronne - 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: PAKIET NR 32 - KIELISZKI DO PODAWANIA LEKÓW..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kieliszki do podawania leków - 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: PAKIET NR 33 - BŁONY RTG ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. błony rtg 18x24 uczulone na światło niebieskie, gęstość minimalna nie większa od 0,22, gęstość maksymalna nie mniejsza od 3,20, gradient średni nie mniejszy niż 2,85, dobre obrazowanie drobnych szczegółów (po 100 szt.) - 20 op.; 2. błony rtg 24x30 uczulone na światło niebieskie, gęstość minimalna nie większa od 0,22, gęstość maksymalna nie mniejsza od 3,20, gradient średni nie mniejszy niż 2,85, dobre obrazowanie drobnych szczegółów ( po 100 szt.) - 28 op.; 3. błony rtg 30x40 uczulone na światło niebieskie, gęstość minimalna nie większa od 0,22, gęstość maksymalna nie mniejsza od 3,20, gradient średni nie mniejszy niż 2,85, dobre obrazowanie drobnych szczegółów ( po 100 szt.) - 26 op.; 4. błony rtg 35x35 uczulone na światło niebieskie, gęstość minimalna nie większa od 0,22, gęstość maksymalna nie mniejsza od 3,20, gradient średni nie mniejszy niż 2,85, dobre obrazowanie drobnych szczegółów (po 100 szt.) - 16 op.; 5. błony rtg 35x43 uczulone na światło niebieskie, gęstość minimalna nie większa od 0,22, gęstość maksymalna nie mniejsza od 3,20, gradient średni nie mniejszy niż 2,85, dobre obrazowanie drobnych szczegółów (po 100 szt.) - 28 op.; 6. utrwalacz do obróbki automatycznej (2 x 20l) - 12 op.; 7. wywoływacz do obróbki automatycznej (2x20L) - 20 op.; 8. starter - 4 litry;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3, 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: PAKIET NR 33 - BŁONY RTG ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. błony rtg 3x4 (po 100 szt.) - 12 op.; 2. utrwalacz zębowy - 30 litrów roztworu roboczego; 3. wywoływacz zębowy - 30 litrów roztworu roboczego;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3, 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: PAKIET NR 35 - Płyny do mycia RTG. ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. płyn do mycia tanku z wywoływaczem - 108 litrów roztworu roboczego; 2. płyn do mycia tanku z utrwalaczem - 192 litrów roztworu roboczego; 3. środek w tabletkach przeciwko glonom w wywoływaczu automatycznym(10x20g) - 2 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: PAKIET NR 36 -Koperty RTG..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. koperta 6x9(100szt.) - 4 op; 2. koperta 18x24 (100szt.) - 4 op; 3. koperta 24x30 (100szt.) - 6 op.; 4. koperta 30x40 (100 szt.) - 6 op.; 5. koperta 35x35 (100szt.) - 4 op.; 6. koperta 35x43 (100szt.) - 8 op.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.