Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-08
Kalisz: Budowę sygnalizacji świetlnej akomodacyjnej na skrzyżowaniu ul. Górnośląskiej z ul. Dworcową w Kaliszu.
Numer ogłoszenia: 71506 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 5049709, fax 062 5049701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę sygnalizacji świetlnej akomodacyjnej na skrzyżowaniu ul. Górnośląskiej z ul. Dworcową w Kaliszu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje budowę sygnalizacji świetlnej akomodacyjnej na skrzyżowaniu ul. Górnośląskiej z ul. Dworcową w Kaliszu. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1/ rozbiórkę nawierzchni 2/ roboty demontażowe 3/ budowę kanalizacji kablowej 4/ montaż urządzeń sygnalizacji świetlnej, układanie kabla itp. 5/ pomiary elektryczne 6/ obsługę geodezyjną i geodezyjną inwentaryzację powykonawczą Szczegółowy zakres robót określa projekt wykonawczy - Przyłącza kablowe nN dla potrzeb sygnalizacji świetlnej akomodacyjnej , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, kosztorys ofertowy stanowiące załącznik do siwz. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, projektem wykonawczym - Przyłącza kablowe nN dla potrzeb sygnalizacji świetlnej akomodacyjnej , specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi oferent niezależnie od wyniku postępowania przetargowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.62.00 - Instalowanie sprzętu sygnalizacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.62.00 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium Każda oferta musi być zabepieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno być w dniu otwarcia ofert na rachunku Zamawiającego. Nr konta: 48 1160 2202 0000 0000 4218 2912. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, siwz oraz spełniający następujace warunki minimalne: 1/ udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 5 lat od dnia odbioru końcowego, 2/ zaakceptują termin realizacji zamówienia: do 31.05.2008 r. 3/ zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur 4/ wykażą że dysponują kierownikiem robót , który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz należy (na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego. 5/ wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednego zadania związanego z budową lub przebudową sygnalizacji świetlnej akomodacyjnej . . Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następujacym kryterium; Cena wykonania - 100% Oferta z najniższą ceną uzyska 100 punktów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655), na załączonym druku - załącznik Nr 1, b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewdencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f/ wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależności do samorządu zawodowego kierownika robót- zał. nr 2 g/wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - zał. Nr 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Zarządu Dróg Miejskich ul. Piskorzewska 17, 62-800 Kalisz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Remont pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Krotoszynie przy ul. H. Sienkiewicza 11
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Kaliskiego z jednostkami organizacyjnymi oraz Instytucją Kultury
- Dostawa bonów towarowych w formie przedpłaconych kart elektronicznych
- Sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu jednorazowego do zabiegów urologicznych
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego typu lekkiego dla potrzeb grzewczych OSRiR w Kaliszu
- "Dostawa odczynników do oznaczania antygenów krwinek czerwonych dla RCKiK w Kaliszu"
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn
- Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Żyrardowskiej 5/5, Grabowej 5/64, Kapuściska 5/17 oraz Marii Konopnickiej 4/47 w Bydgoszczy
- Remont instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku A, B i C Wytwórni Filmów Fabularnych
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w placówkach oświatowych na terenie gminy Konopnica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.