eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Realizacja usług doradczych na rzecz Urzędu Gminy w Łopienniku Górnym, Urzędu Gminy w Piaskach i Urzędu Gminy Zakrzew w ramach projektu pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-04

Krasnystaw: Realizacja usług doradczych na rzecz Urzędu Gminy w Łopienniku Górnym, Urzędu Gminy w Piaskach i Urzędu Gminy Zakrzew w ramach projektu pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
Numer ogłoszenia: 71520 - 2014; data zamieszczenia: 04.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie , ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5765211...13, 5767278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług doradczych na rzecz Urzędu Gminy w Łopienniku Górnym, Urzędu Gminy w Piaskach i Urzędu Gminy Zakrzew w ramach projektu pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod CPV: 79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania; 79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług doradczych na rzecz Urzędu Gminy w Łopienniku Górnym, Urzędu Gminy w Piaskach i Urzędu Gminy Zakrzew. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z poniżej opisanych części zamówienia: Część 1 zamówienia - Usługi doradcze - analiza i propozycja kierunków aktualizacji dokumentów strategicznych na rzecz 3 urzędów gmin tj. Urzędu Gminy w Łopienniku Górnym, Urzędu Gminy w Piaskach i Urzędu Gminy w Zakrzewie. Usługi będą realizowane odrębnie dla każdego urzędu, w formie panelowych spotkań ekspertów/doradców z pracownikami poszczególnych urzędów. Zakres merytoryczny usług będzie obejmował analizę sytuacji wyjściowej, określenie propozycji kierunków działań usprawniających oraz sposobów ich realizacji. Szczegółowy zakres merytoryczny zostanie ustalony indywidualnie dla każdego samorządu w zależności od potrzeb i specyfiki gminy. W ramach każdej z usług zakłada się co najmniej 3 panele o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 16 godzin zegarowych na usługę odrębnie dla każdego urzędu, tj. w ramach całego zamówienia w części 1 łącznie co najmniej 9 spotkań panelowych - konsultacji o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 48 godzin zegarowych. Miejsce realizacji usług: siedziby poszczególnych urzędów gmin, tj. Urząd Gminy w Łopienniku Górnym, Łopiennik Górny 1, 22-351 Łopiennik Górny Urząd Gminy w Piaskach, ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski Urząd Gminy w Zakrzewie, Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew. Usługi doradcze będą realizowane w oparciu o harmonogram opracowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez każdy samorząd odrębnie. Harmonogram winien zostać opracowany przez Wykonawcę w zakresie realizacji całości przedmiotu zamówienia nie później niż w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Organizacja usług doradczych obejmuje w szczególności: 1.zapewnienie obsady ekspertów, o kwalifikacjach niezbędnych do zapewnienia odpowiedniego poziomu merytorycznego; 2.zapewnienie dodatkowych pomocy dydaktycznych niezbędnych przy realizacji usług doradczych np. laptop, rzutnik multimedialny, ekran. Wykonawca musi posiadać własne licencje na oprogramowanie wykorzystywane przy realizacji usługi. 3.zapewnienie dokumentacji przebiegu usług doradczych zgodnej z wzorami zaakceptowanymi przez Zamawiającego. Dokumentacja będzie obejmowała w szczególności karty spotkań panelowych i karty konsultacji. Zamawiający może dodatkowo wprowadzić inne wymogi dokumentujące prawidłową realizację usług, o czym poinformuje Wykonawcę w terminie do 3 dni roboczych przed planowanym terminem ich realizacji. Pozostałe szczegółowe uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ. Wymagany termin wykonania zamówienia w części 1 - od dnia podpisania umowy do dnia 6 czerwca 2014 r. Część 2 zamówienia - Usługi doradcze - analiza stanu zastanego i propozycja usprawnień w zakresie kontroli zarządczej na rzecz 3 urzędów gmin tj. Urzędu Gminy w Łopienniku Górnym, Urzędu Gminy w Piaskach i Urzędu Gminy w Zakrzewie. Usługi będą realizowane odrębnie dla każdego urzędu, w formie panelowych spotkań ekspertów/doradców z pracownikami poszczególnych urzędów. Zakres merytoryczny usług będzie obejmował przeprowadzenie oceny dotychczasowych rozwiązań z zakresu kontroli zarządczej (audyt istniejących rozwiązań), określenie propozycji kierunków działań usprawniających oraz sposobów ich realizacji. Szczegółowy zakres merytoryczny zostanie ustalony indywidualnie dla każdego samorządu w zależności od potrzeb i specyfiki regulacji funkcjonujących w gminie. W ramach każdej z usług zakłada się co najmniej 3 panele o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 16 godzin zegarowych na usługę odrębnie dla każdego urzędu, tj. w ramach całego zamówienia w części 2 łącznie co najmniej 9 spotkań panelowych - konsultacji o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 48 godzin zegarowych. Miejsce realizacji usług: siedziby poszczególnych urzędów gmin, tj. Urząd Gminy w Łopienniku Górnym, Łopiennik Górny 1, 22-351 Łopiennik Górny Urząd Gminy w Piaskach, ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski Urząd Gminy w Zakrzewie, Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew. Usługi doradcze będą realizowane w oparciu o harmonogram opracowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez każdy samorząd odrębnie. Harmonogram winien zostać opracowany przez Wykonawcę w zakresie realizacji całości przedmiotu zamówienia nie później niż w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Organizacja usług doradczych obejmuje w szczególności: 1.zapewnienie obsady ekspertów, o kwalifikacjach niezbędnych do zapewnienia odpowiedniego poziomu merytorycznego; 2.zapewnienie dodatkowych pomocy dydaktycznych niezbędnych przy realizacji usług doradczych np. laptop, rzutnik multimedialny, ekran. Wykonawca musi posiadać własne licencje na oprogramowanie wykorzystywane przy realizacji usługi. 3.zapewnienie dokumentacji przebiegu usług doradczych zgodnej z wzorami zaakceptowanymi przez Zamawiającego. Dokumentacja będzie obejmowała w szczególności karty spotkań panelowych i karty konsultacji. Zamawiający może dodatkowo wprowadzić inne wymogi dokumentujące prawidłową realizację usług, o czym poinformuje Wykonawcę w terminie do 3 dni roboczych przed planowanym terminem ich realizacji. Pozostałe szczegółowe uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ. Wymagany termin wykonania zamówienia w części 2 - od dnia podpisania umowy do dnia 6 czerwca 2014 r. Część 3 zamówienia - Usługi doradcze - analiza stanu zastanego i propozycja kierunków aktualizacji dokumentów w zakresie ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji na rzecz 3 urzędów gmin tj. Urzędu Gminy w Łopienniku Górnym, Urzędu Gminy w Piaskach i Urzędu Gminy w Zakrzewie. Usługi będą realizowane odrębnie dla każdego urzędu, w formie panelowych spotkań ekspertów/doradców z pracownikami poszczególnych urzędów. Zakres merytoryczny usług będzie obejmował analizę sytuacji wyjściowej w zakresie ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji, określenie luk w dokumentacji, określenie propozycji kierunków działań usprawniających oraz sposobów ich realizacji. Szczegółowy zakres merytoryczny zostanie ustalony indywidualnie dla każdego samorządu w zależności od potrzeb i specyfiki gminy. W ramach każdej z usług zakłada się co najmniej 3 panele o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 16 godzin zegarowych na usługę odrębnie dla każdego urzędu, tj. w ramach całego zamówienia w części 3 łącznie co najmniej 9 spotkań panelowych - konsultacji o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 48 godzin zegarowych. Miejsce realizacji usług: siedziby poszczególnych urzędów gmin, tj. Urząd Gminy w Łopienniku Górnym, Łopiennik Górny 1, 22-351 Łopiennik Górny Urząd Gminy w Piaskach, ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski Urząd Gminy w Zakrzewie, Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew. Usługi doradcze będą realizowane w oparciu o harmonogram opracowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez każdy samorząd odrębnie. Harmonogram winien zostać opracowany przez Wykonawcę w zakresie realizacji całości przedmiotu zamówienia nie później niż w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Organizacja usług doradczych obejmuje w szczególności: 1.zapewnienie obsady ekspertów, o kwalifikacjach niezbędnych do zapewnienia odpowiedniego poziomu merytorycznego; 2.zapewnienie dodatkowych pomocy dydaktycznych niezbędnych przy realizacji usług doradczych np. laptop, rzutnik multimedialny, ekran. Wykonawca musi posiadać własne licencje na oprogramowanie wykorzystywane przy realizacji usługi. 3.zapewnienie dokumentacji przebiegu usług doradczych zgodnej z wzorami zaakceptowanymi przez Zamawiającego. Dokumentacja będzie obejmowała w szczególności karty spotkań panelowych i karty konsultacji. Zamawiający może dodatkowo wprowadzić inne wymogi dokumentujące prawidłową realizację usług, o czym poinformuje Wykonawcę w terminie do 3 dni roboczych przed planowanym terminem ich realizacji. Pozostałe szczegółowe uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ. Wymagany termin wykonania zamówienia w części 3 - od dnia podpisania umowy do dnia 6 czerwca 2014 r. Część 4 zamówienia - Usługa doradcza - analiza i propozycja kierunków aktualizacji kart usług świadczonych w urzędzie na rzecz Urzędu Gminy w Łopienniku Górnym. Usługa będzie realizowana w formie panelowych spotkań ekspertów/doradców z pracownikami Urzędu Gminy Łopiennik Górny. Zakres merytoryczny usług będzie obejmował analizę sytuacji wyjściowej, określenie propozycji kierunków działań usprawniających oraz sposobów ich realizacji. Usługa w szczególności zawierać powinna: ustalenie zakresu katalogu usług, wypracowanie rekomendowanego szablonu kart usług, stworzenie lub adaptację istniejących katalogów, kart usług i formularzy przy współpracy z pracownikami Urzędu (opracowanie do 30 kart usług), weryfikację dotychczasowego trybu opracowania, zatwierdzania i zamieszczania w BIP opisu usług i formularzy, opracowanie założeń dla zasad obiegu informacji związanych z opisami załatwiania spraw oraz zasad i wzorców tworzenia formularzy. W ramach usługi zakłada się co najmniej 3 panele o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 16 godzin zegarowych spotkań panelowych - konsultacji. Miejsce realizacji usługi: siedziba Urzędu Gminy w Łopienniku Górnym, Łopiennik Górny 1, 22-351 Łopiennik Górny Usługa doradcza będzie realizowana w oparciu o harmonogram opracowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Urząd Gminy w Łopienniku Nadrzecznym. Harmonogram winien zostać opracowany przez Wykonawcę w zakresie realizacji całości przedmiotu zamówienia nie później niż w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Organizacja usług doradczych obejmuje w szczególności: 1.zapewnienie obsady ekspertów, o kwalifikacjach niezbędnych do zapewnienia odpowiedniego poziomu merytorycznego; 2.zapewnienie dodatkowych pomocy dydaktycznych niezbędnych przy realizacji usług doradczych np. laptop, rzutnik multimedialny, ekran. Wykonawca musi posiadać własne licencje na oprogramowanie wykorzystywane przy realizacji usługi. 3.zapewnienie dokumentacji przebiegu usług doradczych zgodnej z wzorami zaakceptowanymi przez Zamawiającego. Dokumentacja będzie obejmowała w szczególności karty spotkań panelowych i karty konsultacji. Zamawiający może dodatkowo wprowadzić inne wymogi dokumentujące prawidłową realizację usług, o czym poinformuje Wykonawcę w terminie do 3 dni roboczych przed planowanym terminem ich realizacji. Pozostałe szczegółowe uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ. Wymagany termin wykonania zamówienia w części 4 - od dnia podpisania umowy do dnia 6 czerwca 2014 r. Część 5 zamówienia - Usługa doradcza - analiza stanu zastanego i propozycja kierunków aktualizacji dokumentów w zakresie stosowania Prawa Zamówień Publicznych na rzecz Urzędu Gminy w Łopienniku Górnym. Usługa będzie realizowana w formie panelowych spotkań ekspertów/doradców z pracownikami Urzędu Gminy Łopiennik Górny. Zakres merytoryczny usług będzie obejmował analizę sytuacji wyjściowej, określenie propozycji kierunków działań usprawniających oraz sposobów ich realizacji. Szczegółowy zakres merytoryczny zostanie ustalony po dokonaniu analizy sytuacji wyjściowej. W ramach usługi zakłada się co najmniej 3 panele o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 16 godzin zegarowych spotkań panelowych - konsultacji. Miejsce realizacji usługi: siedziba Urzędu Gminy w Łopienniku Górnym, Łopiennik Górny 1, 22-351 Łopiennik Górny Usługa doradcza będzie realizowana w oparciu o harmonogram opracowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Urząd Gminy w Łopienniku Nadrzecznym. Harmonogram winien zostać opracowany przez Wykonawcę w zakresie realizacji całości przedmiotu zamówienia nie później niż w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Organizacja usług doradczych obejmuje w szczególności: 1.zapewnienie obsady ekspertów, o kwalifikacjach niezbędnych do zapewnienia odpowiedniego poziomu merytorycznego; 2.zapewnienie dodatkowych pomocy dydaktycznych niezbędnych przy realizacji usług doradczych np. laptop, rzutnik multimedialny, ekran. Wykonawca musi posiadać własne licencje na oprogramowanie wykorzystywane przy realizacji usługi. 3.zapewnienie dokumentacji przebiegu usług doradczych zgodnej z wzorami zaakceptowanymi przez Zamawiającego. Dokumentacja będzie obejmowała w szczególności karty spotkań panelowych i karty konsultacji. Zamawiający może dodatkowo wprowadzić inne wymogi dokumentujące prawidłową realizację usług, o czym poinformuje Wykonawcę w terminie do 3 dni roboczych przed planowanym terminem ich realizacji. Pozostałe szczegółowe uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ. Wymagany termin wykonania zamówienia w części 5 - od dnia podpisania umowy do dnia 6 czerwca 2014 r. Część 6 zamówienia - Usługa doradcza - analiza stanu zastanego i propozycja działań w zakresie zarządzania systemami informatycznymi na rzecz Urzędu Gminy w Zakrzewie. Usługa będzie realizowana w formie panelowych spotkań ekspertów/doradców z pracownikami Urzędu Gminy w Zakrzewie. Zakres merytoryczny usług będzie obejmował analizę sytuacji wyjściowej, określenie propozycji kierunków działań usprawniających oraz sposobów ich realizacji. Zakres usługi obejmuje w szczególności doradztwo w zakresie następującej tematyki: podatności jednostki na ataki hackerskie, legalności używania zainstalowanego oprogramowania, sprawdzenie czy wykonywane kopie zapasowe umożliwiają odzyskanie danych w przypadku awarii. W ramach usługi zakłada się co najmniej 3 panele o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 16 godzin zegarowych spotkań panelowych - konsultacji. Miejsce realizacji usługi: siedziba Urzędu Gminy w Zakrzewie, Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew. Usługa doradcza będzie realizowana w oparciu o harmonogram opracowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Urząd Gminy w Zakrzewie. Harmonogram winien zostać opracowany przez Wykonawcę w zakresie realizacji całości przedmiotu zamówienia nie później niż w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Organizacja usług doradczych obejmuje w szczególności: 1.zapewnienie obsady ekspertów, o kwalifikacjach niezbędnych do zapewnienia odpowiedniego poziomu merytorycznego; 2.zapewnienie dodatkowych pomocy dydaktycznych niezbędnych przy realizacji usług doradczych np. laptop, rzutnik multimedialny, ekran. Wykonawca musi posiadać własne licencje na oprogramowanie wykorzystywane przy realizacji usługi. 3.zapewnienie dokumentacji przebiegu usług doradczych zgodnej z wzorami zaakceptowanymi przez Zamawiającego. Dokumentacja będzie obejmowała w szczególności karty spotkań panelowych i karty konsultacji. Zamawiający może dodatkowo wprowadzić inne wymogi dokumentujące prawidłową realizację usług, o czym poinformuje Wykonawcę w terminie do 3 dni roboczych przed planowanym terminem ich realizacji. Pozostałe szczegółowe uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ. Wymagany termin wykonania zamówienia w części 6 - od dnia podpisania umowy do dnia 6 czerwca 2014 r. Część 7 zamówienia - Usługa doradcza - analiza stanu zastanego i propozycja kierunków aktualizacji procedur w zakresie zarządzania kryzysowego na rzecz Urzędu Gminy w Zakrzewie. Usługa będzie realizowana w formie panelowych spotkań ekspertów/doradców z pracownikami Urzędu Gminy w Zakrzewie. Zakres merytoryczny usług będzie obejmował analizę sytuacji wyjściowej w zakresie zarządzania kryzysowego na poziomie gminy, określenie propozycji kierunków działań usprawniających oraz sposobów ich realizacji. Szczegółowy zakres merytoryczny zostanie ustalony po dokonaniu analizy sytuacji wyjściowej. W ramach usługi zakłada się co najmniej 3 panele o łącznym wymiarze nie mniejszym niż 16 godzin zegarowych spotkań panelowych - konsultacji. Miejsce realizacji usługi: siedziba Urzędu Gminy w Zakrzewie, Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew. Usługa doradcza będzie realizowana w oparciu o harmonogram opracowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Urząd Gminy w Zakrzewie. Harmonogram winien zostać opracowany przez Wykonawcę w zakresie realizacji całości przedmiotu zamówienia nie później niż w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Organizacja usług doradczych obejmuje w szczególności: 1.zapewnienie obsady ekspertów, o kwalifikacjach niezbędnych do zapewnienia odpowiedniego poziomu merytorycznego; 2.zapewnienie dodatkowych pomocy dydaktycznych niezbędnych przy realizacji usług doradczych np. laptop, rzutnik multimedialny, ekran. Wykonawca musi posiadać własne licencje na oprogramowanie wykorzystywane przy realizacji usługi. 3.zapewnienie dokumentacji przebiegu usług doradczych zgodnej z wzorami zaakceptowanymi przez Zamawiającego. Dokumentacja będzie obejmowała w szczególności karty spotkań panelowych i karty konsultacji. Zamawiający może dodatkowo wprowadzić inne wymogi dokumentujące prawidłową realizację usług, o czym poinformuje Wykonawcę w terminie do 3 dni roboczych przed planowanym terminem ich realizacji. Pozostałe szczegółowe uwarunkowania dotyczące realizacji przedmiotu umowy i warunków współpracy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ. Wymagany termin wykonania zamówienia w części 7 - od dnia podpisania umowy do dnia 6 czerwca 2014 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00-4, 79.40.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał powyższego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał powyższego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał powyższego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w zakresie kadry realizującej usługę, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: 1.co najmniej 1 ekspertem z zakresu opracowywania dokumentów strategicznych. Każda ze wskazanych osób musi wykazać się doświadczeniem w zakresie przygotowania lub aktualizacji dokumentów strategicznych, w min. 3 (trzech) jednostkach samorządu terytorialnego. Dotyczy części 1 zamówienia. 2.co najmniej 1 ekspertem z zakresu zarządzania w jednostkach samorządu terytorialnego. Każda ze wskazanych osób musi wykazać się minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowiskach kierowniczych w jednostkach samorządu terytorialnego lub doświadczeniem w zakresie przeprowadzenia minimum 5 szkoleń z zakresu kontroli zarządczej lub zarządzania w jednostkach samorządu terytorialnego lub doświadczeniem w zakresie realizacji 5 usług doradczych z zakresu kontroli zarządczej lub zarządzania w jednostkach samorządu terytorialnego. Dotyczy części 2 i 4 zamówienia. 3.co najmniej 1 ekspertem z zakresu ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji. Każda ze wskazanych osób musi wykazać się minimum 3 letnim doświadczeniem w zakresie realizacji lub kontroli realizacji zadań z zakresu ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji lub doświadczeniem w zakresie przeprowadzenia minimum 5 szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji lub doświadczeniem w zakresie realizacji 5 usług doradczych z zakresu ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji. Dotyczy części 3 zamówienia. 4.co najmniej 1 ekspertem z zakresu prawa zamówień publicznych. Każda ze wskazanych osób musi wykazać się minimum 3 letnim doświadczeniem w zakresie realizacji zadań z zakresu zamówień publicznych lub prowadzenia kontroli-audytu w zakresie prawidłowości zamówień publicznych lub doświadczeniem w zakresie przeprowadzenia minimum 5 szkoleń z zakresu zamówień publicznych lub doświadczeniem w zakresie realizacji 5 usług doradczych z zakresu zamówień publicznych. Dotyczy części 5 zamówienia. 5.co najmniej 1 ekspertem z zakresu zarządzania kryzysowego. Każda ze wskazanych osób musi wykazać się minimum 3 letnim doświadczeniem w zakresie realizacji lub kontroli realizacji zadań z zakresu zarządzania kryzysowego lub doświadczeniem w zakresie przeprowadzenia minimum 5 szkoleń z zakresu zarządzania kryzysowego lub doświadczeniem w zakresie realizacji 5 usług doradczych z zakresu zarządzania kryzysowego. Dotyczy części 6 zamówienia. 6.co najmniej 1 ekspertem z zakresu zarządzania systemami informatycznymi. Każda ze wskazanych osób musi wykazać się minimum 3 letnim doświadczeniem w zakresie administrowania-zarządzania systemami informatycznymi lub doświadczeniem w zakresie przeprowadzenia minimum 5 szkoleń z zakresu zarządzania systemami informatycznymi lub doświadczeniem w zakresie realizacji 5 usług doradczych z zakresu zarządzania systemami informatycznymi. Dotyczy części 7 zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał powyższego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie: 1)osób realizujących usługi pod warunkiem, że ekspert planowany na zastępstwo spełnia kryteria wskazane w niniejszym zamówieniu oraz Wykonawca uzyska aprobatę Zamawiającego na wprowadzenie tej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw-powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria-Punkt Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie, pok. Nr 117, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.