Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Suwałki: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: barmańskiego I stopnia, kelnerskiego, obsługa kasy fiskalnej oraz kursu kwalifikacyjnego dla instruktorów praktycznej nauki zawodu dla Zespołu Szkół nr 4 w Suwałkach w ramach projektu pn: Zostań zawodowcem
Numer ogłoszenia: 71546 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 4 , ul. Sejneńska 14, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 566 42 39, faks 87 566 42 39.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs4.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: barmańskiego I stopnia, kelnerskiego, obsługa kasy fiskalnej oraz kursu kwalifikacyjnego dla instruktorów praktycznej nauki zawodu dla Zespołu Szkół nr 4 w Suwałkach w ramach projektu pn: Zostań zawodowcem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów barmańskiego I stopnia, kelnerskiego, obsługa kasy fiskalnej oraz kursu kwalifikacyjnego dla instruktorów praktycznej nauki zawodu dla Zespołu Szkół nr 4 w Suwałkach w ramach projektu pn: Zostań zawodowcem współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie podzielone jest na 4 części i obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie następujących kursów: Część 1 Kurs barmański 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie przez instytucję szkoleniową kursu barmańskiego I stopnia- cztery grupy po 15 osób w każdej grupie. 2. Termin realizacji kursu - dwie grupy od dnia podpisania umowy do 31.03.2013 r. , pozostałe grupy do 30.04.2013 r. Szczegółowy harmonogram zajęć Wykonawca uzgodni z koordynatorem projektu. 3. Miejsce szkolenia - miasto Suwałki. 4. Wykonawca zajęcia w każdej grupie zrealizuje w systemie weekendowym piątek, sobota, niedziela. 5. Szkolenie obejmuje łącznie 30 godzin dla każdej grupy. Uczestnicy szkolenia zdobędą niezbędną wiedzę i umiejętności praktyczne i teoretyczne przygotowujące do pracy za barem. Kurs zakończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym sprawdzającym umiejętności zdobyte na kursie. 6. Każdy uczestnik po zdaniu egzaminu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu na obowiązującym druku. 7. Zamawiający otrzyma potwierdzenie odbioru przez uczestników szkolenia zaświadczenia z kopią wydanych zaświadczeń. 8. Realizacja szkolenia powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. 9. Wykonawca zapewni warunki lokalowe przystosowane do przeprowadzenia szkolenia z odpowiednim zapleczem technicznym (lokal gastronomiczno-restauracyjny na terenie miasta Suwałki wyposażony w stoliki, krzesła oraz niezbędny sprzęt barmański oraz inne niezbędne rekwizyty do przeprowadzenia kursu. 10. Wykonawca zabezpieczy wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe oraz wszelkie niezbędne produkty do przeprowadzenia szkolenia w szczególności różnorodne produkty alkoholowe, soki oraz inne niezbędne artykuły do przeprowadzenia szkolenia. Wszystkie produkty alkoholowe muszą posiadać banderolę z polskim znakiem akcyzowym. 11. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uprawnionych wykładowców. Wykładowca powinien posiadać dyplom potwierdzający posiadanie tytułu barmana II stopnia wydany przez SPB lub wyższe kwalifikacje, posiadać minimum 5-letni staż pracy na stanowisku barmana oraz merytoryczne i praktyczne przygotowanie do prowadzenia szkolenia. Trener powinien mieć przeprowadzonych minimum 100 godzin szkolenia dla kandydatów na barmanów. 12. Wykonawca każdego dnia podczas zajęć powinien zapewnić dla uczestników szkolenia w trakcie przerwy kawę, herbatę, cukier, ciastka oraz ciepły posiłek składający się minimum z drugiego dania. 13. Każdy uczestnik szkolenia powinien otrzymać podręcznik Nowe Vadamecum Barmana Zdzisław T. Nowicki lub podręcznik Alkohole i koktajle świata autor Maciej Zarzecki, Łukasz Zarzecki. 14. Materiały szkoleniowe oraz dokumenty szkolenia należy oznakować poprzez umieszczenie logo UE i EFS oraz informacji o środkach współfinansowania projektu. Do dokumentów szkolenia należy dołączyć pokwitowanie odbioru materiałów szkoleniowych, które otrzymali uczestnicy szkolenia. 15. Zamawiający przekaże wykonawcy listę uczestników kursu. 16. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie pozyskać dane osobowe od uczestników szkolenia. 17. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i przedstawienia do akceptacji dla koordynatora program kursu, który w szczególności powinien obejmować: Historię miksologii, miksologia klasyczna a mieszanie w stylu wolnym, najnowsze tendencje w światowym barmaństwie. Technologia napojów alkoholowych, towaroznawstwo alkoholowe, historia, charakterystyka, klasyfikacje i znane marki poszczególnych rodzajów alkoholi. Sylwetka barmana, kontakt z gośćmi, elementy psychologii sprzedaży, charakterystyka pracy barmana w różnych typach lokali gastronomicznych. Prezentacja sprzętu barmańskiego i typów szkła barowego, miary barowe. Przyrządzanie drinków. Serwowanie napojów mieszanych. Striped drinks: przyrządzanie shotów warstwowych różnymi metodami. Drinki klasyczne. Zasady perfect serve. Garnish, sztuka przyozdabiania drinków przy pomocy świeżych owoców. Sposoby podawania tequili. Drinki efektywne i płonące. Szczegółowy program kursu Wykonawca przedłoży dla Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy. 18. Wykonawca na bieżąco zobowiązany jest prowadzić dziennik zajęć dla każdej grupy, i udostępnić go każdorazowo osobie upoważnionej do kontroli przez Zamawiającego. Kontrola przez Zamawiającego może być przeprowadzona w każdym czasie realizacji zajęć, w tym w szczególności w zakresie ich przebiegu, treści wykorzystywanych materiałów, frekwencji uczestników oraz prowadzenie wizyt moniturujacych. 19. Wykonawca jest zobowiązany do sprawowania opieki nad uczestnikami szkolenia podczas zajęć i przerw miedzy zajęciami. 20. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad bhp obowiązujących przy realizacji zdań stanowiących przedmiot zamówienia. Część II - Kurs kelnerski 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie przez instytucję szkoleniową kursu kelnerskiego dla dwóch grup po 15 osób w każdej grupie. Uczestnicy szkolenia zdobędą niezbędną wiedzę i umiejętności praktyczne i teoretyczne przygotowujące do pracy kelnera. Kurs zakończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym sprawdzającym umiejętności zdobyte na kursie. 2. Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 30.04.2013 r. Szczegółowy harmonogram zajęć Wykonawca uzgodni z koordynatorem projektu. 3. Miejsce szkolenia - miasto Suwałki. 4. Wykonawca zajęcia zrealizuje w każdej grupie w systemie weekendowym piątek, sobota, niedziela. 5. Szkolenie obejmuje łącznie 30 godzin dla każdej grupy. Uczestnicy szkolenia zdobędą niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną do pracy w zawodzie kelner. Kurs zakończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym sprawdzającym umiejętności zdobyte podczas kursu. 6. Każdy uczestnik po zdaniu egzaminu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu na obowiązującym druku. 7. Zamawiający otrzyma potwierdzenie odbioru przez uczestników szkolenia zaświadczeń z kopią wydanych zaświadczeń. 8. Realizacja szkolenia powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. 9. Wykonawca zapewni warunki lokalowe przystosowane do przeprowadzenia szkolenia z odpowiednim zapleczem technicznym (lokal gastronomiczno-restauracyjnyna terenie miasta Suwałki wyposażony w stoliki, krzesła oraz niezbędny sprzęt kelnerski oraz inne niezbędne rekwizyty do przeprowadzenia kursu. 10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uprawnionych wykładowców. Wykładowca powinien posiadać minimum 5-letni staż pracy na stanowisku kelnera, posiadać merytoryczne i praktyczne przygotowanie do prowadzenia szkoleń. Trener powinien mieć przeprowadzonych minimum 100 godzin szkolenia dla kandydatów na kelnerów. 11. Wykonawca każdego dnia podczas zajęć powinien zapewnić dla uczestników szkolenia w trakcie przerwy kawę, herbatę, cukier, ciastka oraz ciepły posiłek składający się minimum z drugiego dania. 12. Materiały szkoleniowe oraz dokumenty szkolenia należy oznakować poprzez umieszczenie logo UE i EFS oraz informacji o środkach współfinansowania projektu. Do dokumentów szkolenia należy dołączyć pokwitowanie odbioru materiałów szkoleniowych, które otrzymają uczestnicy szkolenia. 13. Zamawiający przekaże wykonawcy listę uczestników kursu. 14. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie pozyskać dane osobowe od uczestników szkolenia. 15. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i przedstawienia do akceptacji dla koordynatora projektu programu kursu, który w szczególności powinien obejmować: Organizację zakładów gastronomicznych rodzaje zakładów gastronomicznych, wyposażenie sali konsumpcyjnej) Technikę pracy w zakładach gastronomicznych (czystość i estetyka lokalu, prawidłowe nakrycie stołu Technikę obsługi konsumenta przy stole (proces obsługi kelnerskiej, zachowania kelnerskie, rodzaje serwisów, kolejność podawania potraw, kolejność serwisu, zasady noszenia zastawy stołowej, zasady zbierania brudnych naczyń) Ogólne wiadomości o potrawach rodzaje śniadań, sala śniadaniowa, praca kelnera w restauracji śniadaniowej przekąski zimne, przekąski gorące, zupy, dania flambirowane, dania główne, desery. Ogólne wiadomości o napojach aperitif, sorbet. Podstawową wiedzę o winach podawanie win, podstawowe kształty kieliszków, klasyfikacja win, dobór win do potraw, temperatury podawania win. Szczegółowy program kursu Wykonawca przedłoży dla Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy. 16. Wykonawca na bieżąco zobowiązany jest prowadzić dziennik zajęć dla każdej grupy i udostępnić go każdorazowo osobie upoważnionej do kontroli przez Zamawiającego. Umożliwić osobom wskazanym przez Zamawiającego przeprowadzenia w każdym czasie kontroli realizacji zajęć, w tym w szczególności w zakresie ich przebiegu, treści wykorzystywanych materiałów, frekwencji uczestników oraz prowadzenia wizyt moniturujacych. 17. Wykonawca jest zobowiązany do sprawowania opieki nad uczestnikami szkolenia podczas zajęć i przerw miedzy zajęciami. 18. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad bhp obowiązujących przy realizacji zdań stanowiących przedmiot zamówienia Część III - Kurs obsługi kasy fiskalnej 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie przez instytucję szkoleniową 5- godzinnego kursu obsługi kasy fiskalnej dla pięciu grup po 10 osób w grupie. 2. Zajęcia będą odbywały się od poniedziałku do piątku. Tematyka kursu dla każdej grupy zostanie zrealizowania w trakcie dwóch spotkań południowych po godzinie 15.00. Miejsce szkolenia - Zespół Szkół nr 4 w Suwałkach ul. Sejneńska 14, 16-400 Suwałki. Zamawiający zobowiązuje się nieodpłatnie udostępnić na terenie placówki salę do przeprowadzenia kursu wyposażoną w kasy fiskalne. Model udostępnionych kas to Mini Pos e. 3. Wykonawca winien zabezpieczyć wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe niezbędne do przeprowadzenia szkolenia. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do przeprowadzenia szkolenia. 5. Termin realizacji kursu minimum dwie grupy od dnia podpisania umowy do 30.04.2013 r., pozostałe grupy od dnia podpisania umowy do 30.06.2013 r. Szczegółowy harmonogram zajęć wykonawca uzgodni z koordynatorem projektu. 6. Materiały szkoleniowe oraz dokumenty szkolenia należy oznakować poprzez umieszczenie logo UE i EFS oraz informacji o środkach współfinansowania projektu. Do dokumentów szkolenia należy dołączyć pokwitowanie odbioru materiałów szkoleniowych, które otrzymają uczestnicy szkolenia. 7. Zamawiający przekaże wykonawcy listę uczestników kursu. 8. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie pozyskać dane osobowe od uczestników szkolenia. 9. Każdy uczestnik po ukończeniu kursu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu na obowiązującym druku. 10. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i przedstawienia do akceptacji dla koordynatora projektu programu kursu, który w szczególności powinien obejmować: Budowa i działanie kas fiskalnych. Techniki sprzedaży przy pomocy kas fiskalnych. Programowanie podstawowych parametrów kasy. Anulowanie transakcji. Raporty fiskalne podglądowe, dzienne i miesięczne. Szczegółowy program kursu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 11. Wykonawca na bieżąco zobowiązany jest prowadzić dziennik zajęć dla każdej grupy, i udostępnić go każdorazowo osobie upoważnionej do kontroli przez Zamawiającego. Umożliwić osobom wskazanym przez Zamawiającego przeprowadzenie w każdym czasie kontroli realizacji zajęć, w tym w szczególności w zakresie ich przebiegu, treści wykorzystywanych materiałów, frekwencji uczestników oraz prowadzenie wizyt moniturujacych. 12. Wykonawca jest zobowiązany do sprawowania opieki nad uczestnikami szkolenia podczas zajęć i przerw miedzy zajęciami. 13. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zasad bhp obowiązujących przy realizacji zdań stanowiących przedmiot zamówienia Część IV - Kurs kwalifikacyjny dla instruktorów praktycznej nauki zwodu 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie przez instytucję szkoleniową kursu pedagogicznego dla instruktorów praktycznej nauki zawodu dla 15 osobowej grupy. 2. Kurs musi zostać przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Zajęcia będą realizowane od poniedziałku do piątku po godzinie 15.00 lub w weekendy. Miejsce szkolenia - miasto Suwałki. 4. Szczegółowy harmonogram zajęć Wykonawca uzgodni z koordynatorem projektu. 5. Termin szkolenia od daty zatwierdzenia programu kursu przez Kuratora Oświaty właściwego dla siedziby Wykonawcy do 30.06.2013 r. Szkolenie obejmuje łącznie 80 godzin zajęć . 6. Uczestnicy szkolenia zdobędą niezbędną wiedzę i umiejętności pedagogiczne. 7. Kurs zakończy się egzaminem wewnętrznym sprawdzającym umiejętności zdobyte na kursie. 8. Każdy uczestnik po zdaniu egzaminu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu na obowiązującym druku. 9. Realizacja szkolenia powinna odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne. 10. Wykonawca zapewni warunki lokalowe przystosowane do przeprowadzenia szkolenia z odpowiednim zapleczem technicznym (stoliki, krzesła oraz niezbędny inny sprzęt np. tablica interaktywna, projektor multimedialny, komputer, tablica Flipcharta itp.). 11. Wykonawca winien zabezpieczyć wszystkie niezbędne materiały szkoleniowe. 12. Program kursu powinien uwzględniać wymagania wstępne dla uczestników kursu zgodnie z § 10 ust. 4 i 5 Rozporządzenia MEN z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie praktycznej nauki zawodu Dz. U. Nr 244 poz. 1626. 13. Program kursu powinien obejmować 70 godzin zajęć z psychologii, pedagogiki i metodyki oraz 10 godzin praktyki metodycznej. 14. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia. 15. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu kształcenia zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U z 2012 r. poz. 186 z późniejszymi zmianami). 16. Wykonawca każdego dnia podczas zajęć powinien zapewnić dla uczestników szkolenia w trakcie przerwy kawę, herbatę, cukier, ciastka. 17. Materiały szkoleniowe oraz dokumenty szkolenia należy oznakować poprzez umieszczenie logo UE i EFS oraz informacji o środkach współfinansowania projektu. Do dokumentów szkolenia należy dołączyć pokwitowanie odbioru materiałów szkoleniowych, które otrzymają uczestnicy kursu. 18. Zamawiający przekaże wykonawcy listę uczestników kursu. 19. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie pozyskać dane osobowe od uczestników szkolenia. 20. Wykonawca na bieżąco zobowiązany jest prowadzić dziennik zajęć dla każdej grupy, i udostępnić go każdorazowo osobie upoważnionej do kontroli przez Zamawiającego, umożliwić osobom wskazanym przez Zamawiającego przeprowadzenia w każdym czasie kontroli realizacji zajęć, w tym w szczególności w zakresie ich przebiegu, treści wykorzystywanych materiałów, frekwencji uczestników oraz prowadzenie wizyt moniturujacych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie 1.Terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy w przypadku: 1) Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynikła z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania ofert i nie jest przez niego zawiniona, 2) działania siły wyższej. 2. Polepszenia parametrów technicznych usługi. 3. Aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 4. Zmian wniesionych do projektu przez uprawniony podmiot.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs4.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 4 w Suwałkach ul. Sejneńska 14, 16-400 Suwałki, pokój nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół nr 4 w Suwałkach ul. Sejneńska 14, 16-400 Suwałki, pokój nr 2..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Zostań zawodowcem dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w Ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa instrumentów - wiolonczele
- Dostawa instrumentów - akordeony
- Dostawa instrumentów - pianina
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - 2025
- Dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego "ARES" S.A. w Suwałkach w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli w projekcie: "Kształcenie naszą przyszłością " nr FELD.08.08-IZ.00-0073/23 w podziale na 9 części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
- Przeprowadzenie kursu z obsługi programów graficznych Adobe - "Pakiet graficzny Adobe Illustrator" w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.