eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańdostawy smarów i oleju.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-31

Poznań: dostawy smarów i oleju.
Numer ogłoszenia: 71555 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Drogowych Gospodarstwo Pomocnicze Zarządu Dróg Miejskich , ul. Gdyńska 46/50, 61-016 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 878-05-10, faks 061 878-05-59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrd.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze jednostki budżetowej miasta.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy smarów i oleju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego smarów i oleju (do samochodów, sprzętu i urządzeń) w oryginalnych opakowaniach, zamkniętych przez producenta. Podane ilości dla poszczególnych zadań będą realizowane w indywidualnych zapotrzebowaniach, które nie przekroczą podanych wielkości, a mogą być mniejsze w granicach nie przekraczających 20 % przedmiotu zamówienia publicznego. Zakup przez Zamawiającego mniejszych ilości przedmiotu zamówienia niż wymienione w SIWZ nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony wykonawcy wobec zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych lub odpowiedników jakościowo odpowiadających jakości i lepkości oleju i smarów przedstawionych w poniższych zadaniach i oczekuje udokumentowania, że oferowane produkty spełniają wymagania nie gorsze od określonych. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1: smar do smarownicy. Dostawy do 300 kg smaru do smarownicy na bazie wysokiej jakości oleju mineralnego o klasie lepkości ISO VG 220, który ma zastosowanie w transporcie samochodowym. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2: smar do układu pracującego układarki mas bitumicznych. Sukcesywne dostawy do 80 kg smaru do układu pracującego układarki mas bitumicznych, do pracy w wysokich temperaturach. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3: olej do układów grzewczych. Dostawy do 400 litrów oleju do stosowania jako nośnik ciepła w olejowym układzie grzewczym wytwórni mas bitumicznych, w temperaturach powyżej 200°C..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.00.00-4, 09.21.16.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 3 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę. - Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym. - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. - Projekt umowy - parafowany przez wykonawcę

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Dostawcą, jeżeli zajdzie jedna z poniższych okoliczności: 1 konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy - siła wyższa w rozumieniu kc., 2 nastąpi ustawowa zmiana stawki podarku VAT na przedmiot umowy, 3 Zamawiający może poddać redukcji i zmianom umniejszającym ilości dostaw do odebrania w granicach nieprzekraczjących 20 % przedmiotu umowy, w przypadku zmiany potrzeb wynikłych w trakcie wykonywania zleceń, 4 zmiana cen jednostkowych na podstawie uzasadnionych i niezależnych od Wykonawcy przesłanek, których nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty. Przy czym zmiany zwiększające globalnie nie mogą przekroczyć 20% stawki podstawowej oferowanej w formularzu ofertowym, 5 w przypadku przekształcenia Zamawiającego w inną formę prawną lub utworzenie na jego bazie nowego podmiotu, w miejsce Zamawiającego tj. w prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy wstąpi następca prawny lub ten podmiot, 6 zmiany statusu prawnego, a także o wszczęcie postępowania upadłościowego, układowego i likwidacyjnego wymaga stosownych zmian w treści umowy nie powodujących zmian treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zrd.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na wniosek Wykonawcy SIWZ można otrzymać odpłatnie w siedzibie Zamawiającego, w cenie 30,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego - w sekretariacie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: smar do smarownicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy do 300 kg smaru do smarownicy na bazie wysokiej jakości oleju mineralnego o klasie lepkości ISO VG 220, który ma zastosowanie w transporcie samochodowym. Olej winien spełniać następujące parametry fizyko - chemiczne: - temperatura wrzenia nie mniej niż 300 °C - temperatura zapłonu nie mniej niż 200 °C - prężność par -mmHg (20 °C): < 0.1 - lepkość olejo bazowego w temp. 40°C, cSt: nie mniej niż 200 °C - klasa penetracji NLGI: 2. Jednorazowa dostawa w pojemnikach około 50 kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: smar do układu pracującego układarki mas bitumicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy do 80 kg smaru do układu pracującego układarki mas bitumicznych, do pracy w wysokich temperaturach. Smar winien spełniać następujące parametry fizyko - chemiczne: - górna granica temperatury pracy: 200°C - na bazie syntetycznego oleju estrowego o niskiej lepkości - (lepkość oleju bazowego w temp. 40°C [cSt]: 150) - penetracja robocza w temp. 25°C [0,1 mm]: nie mniej niż 280 - klasa penetracji NLGI: 2 - temperatura kroplenia [°C ]: nie mniej niż 280. Jednorazowa dostawa w pojemniku około 20 kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: olej do układów grzewczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy do 400 litrów oleju do stosowania jako nośnik ciepła w olejowym układzie grzewczym wytwórni mas bitumicznych, w temperaturach powyżej 200°C. Olej winien spełniać następujące parametry fizyko - chemiczne: - lepkość kinematyczna w temperaturze 100 °C nie większa niż 6 mm/s - temperatura zapłonu powyżej 250 °C - temperatura krzepnięcia poniżej -10 °C - nierozpuszczalny w wodzie. Zapotrzebowanie zgłaszane będzie raz na kwartał, z wyjątkiem sytuacji awaryjnych związanych z wyciekiem oleju..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.16.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.