To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-24
Ogłoszenie nr 71559 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.
Białystok: "Robota budowlana z podziałem na 3 zadania: Zadanie 1 - Remont pomieszczeń w bud. Nr 16 na terenie JW. w Hajnówce, Zadanie 2 - Remont pomieszczeń magazynowych w bud. Nr 39 na terenie JW w Hajnówce, Zadanie 3 - Remont elewacji bud. Nr 37 i 160 na terenie JW w Hajnówce"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 50254
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny
20068982800000, ul.
ul. Kawaleryjska
70,
15-601
Białystok, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
261 398 839, faks
261 398 813, e-mail
25wog.kancelaria@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.25wogwp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: wojsko
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Robota budowlana z podziałem na 3 zadania: Zadanie 1 - Remont pomieszczeń w bud. Nr 16 na terenie JW. w Hajnówce, Zadanie 2 - Remont pomieszczeń magazynowych w bud. Nr 39 na terenie JW w Hajnówce, Zadanie 3 - Remont elewacji bud. Nr 37 i 160 na terenie JW w Hajnówce"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 : "Remont pomieszczeń w bud. nr 16 na terenie JW w Hajnówce." Zakres robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarami kosztorysowymi obejmuje: 1.1. Branża budowlana CPV: 454530000-7 ? Zerwanie istniejących kasetonów z sufitów, ? Szpachlowanie, wymiana zniszczonych, przyklejenie odspojonych deszczułek parkietu, ? Cyklinowanie zgrubne oraz wykończeniowe parkietu drewnianego, ? Wymiana listew przyściennych drewnianych na listwy drewniane dębowe 5x5 cm ? Lakierowanie 3-krotne parkietu, ? Wykonanie tynku mozaikowego na ścianach od poziomu posadzki do poziomu 1,4 m ponad poziom posadzki wraz z pasami o innej barwie, kolorystyka do uzgodnienia w trakcie wykonywania robót, ? Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i ościeżach, ? Dwukrotne malowanie emulsją lateksową ścian i ościeży ponad tynkiem mozaikowym oraz sufitów w pomieszczeniach sanitarnych, ? Wykonanie okładzin sufitowych z kasetonów styropianowych powlekanych warstwą PCV wraz z listwami przyściennymi, kolor biały 1.2. Branża sanitarna CPV: 45331100-7 ? Demontaż części rur C.O. wraz z częścią grzejników członowych, ? Wykonanie rozprowadzenia C.O. rurami miedzianymi o średnicach 28 mm, 22 mm, 18 mm, 15 mm, ? Montaż grzejników stalowych dwupłytowych o wym. 600/600- 3 szt.; 600/800 - 1 szt.; 600/1000- 4 szt.; 600/1200- 1 szt., ? Montaż zaworów grzejnikowych śr. 15 mm prostych - 9 szt., ? Montaż zaworów grzejnikowych śr. 15 mm z głowicami termostatycznymi - 9 szt., ? Wykonanie prób szczelności oraz regulacji instalacji C.O., 1.3. Branża elektryczna CPV: 45311000-0 ? Demontaż opraw żarowych, włączników, gniazd wtyczkowych, ? Demontaż kabli antenowych oraz korytek PCV, ? Montaż opraw świetlówkowych 4x 18W, 600/600 mm z rastrem - 9 szt., ? Montaż włączników - 12 szt., ? Montaż gniazd wtyczkowych - 10 szt., ? Wykucie bruzd w ścianach celem przeprowadzenia przewodów antenowych TV z późniejszym zaprawieniem, ? Ułożenie przewodów antenowych, poziomo pod listwami przyściennymi, pionowo w bruzdach, ? Montaż gniazd antenowych telewizyjnych oraz sprawdzenie działania (sygnału). Zadanie 2: "Remont pomieszczeń magazynowych w bud. nr 39 na terenie JW w Hajnówce." Zakres robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarami kosztorysowymi obejmuje: 1.1. Roboty demontażowe i przygotowawcze CPV 45111300-1 ? Demontaż opraw świetlówkowych, żarowych, włączników i gniazd wtyczkowych, ? Wykucie drzwi stalowych między pom. 1 i 2, ? Demontaż przęseł z siatki w ramach z kształtownika stalowego w pom. 1 z przeznaczeniem do późniejszego montażu, ? Rozebranie posadzek z podbudową betonową z wywiezieniem gruzu wraz z jego zagospodarowaniem, ? Wykucie kratek wentylacyjnych, ? Demontaż przewodów elektrycznych oświetlenia oraz gniazd wtyczkowych. 1.2. Remont pomieszczeń wewnętrznych CPV 45400000-1 ? Wykonanie podsypki cementowo-piaskowej gr 10 cm po zagęszczeniu pod posadzkę betonową, ? Izolacja przeciwwilgociowa posadzki 2x folią izolacyjną grubości 0,5 mm, ? Dylatacja obwodowa taśmą PCW, ? Wykonanie posadzek betonowych wylewanych z betonu B-25 zbrojonego włóknami polipropylenowymi oraz siatką stalową z drutu 0,3 mm o oczku 15x15 cm, gr. posadzek 20 cm, ? Zatarcie mechaniczne posadzek na gładko przy użyciu posypek utwardzających do wylewek betonowych dla dużych obciążeń mechanicznych, ? Nacięcie szczelin dylatacyjnych na gł. 5 cm (pola 6x6 m) z wypełnieniem masą trwale plastyczną, ? Zamurowanie otworu po wykutych drzwiach wraz z uzupełnieniem tynku, ? Szpachlowanie, przecieranie tynków na ścianach z wklejeniem kątowników metalowych z siatką na narożach wypukłych, ? Wykonanie warstwy wzmacniającej na sufitach klejem zbrojonym siatką z włókna szklanego, ? Cokoliki z płytek gres wys. 15 cm, ? Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach, ościeżach i sufitach, ? Dwukrotne malowanie ścian, ościeży, sufitów emulsją lateksową w kolorze białym, ? Malowanie konstrukcji stalowej przegród z siatki z ramach z kształtownika w pom.1, mocowanie wcześniej zdemontowanych przęseł, ? Osadzenie kratek wentylacyjnych PCV, ? Wykonanie parapetów okiennych wewnętrznych z płytek gresowych, ? Dwukrotne malowanie posadzek farbą zabezpieczającą przeznaczoną do posadzek betonowych, odporną na obciążenia mechaniczne, kolor szary, ? Malowanie farbą chlorokauczukową linii stref magazynowania, linie szer. 10 cm w kolorze żółtym, ? Montaż przewodów elektrycznych do gniazd oraz opraw oświetleniowych prowadzonych w rurkach z tworzywa sztucznego, montaż opraw świetlówkowych hermetycznych 2x40W, gniazd wtyczkowych hermetycznych, włączników hermetycznych Zadanie 3: "Remont elewacji bud. nr 37 i 160 na terenie JW w Hajnówce" Zakres robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarami kosztorysowymi obejmuje: 1.1. Branża budowlana CPV: 45443000-4 ? Zerwanie spękanych okładzin schodów z płytek ceramicznych, ? Rozebranie nawierzchni betonowej spocznika przed drzwiami do budynku oraz nawierzchni przejścia przy bramie, gruz do wywiezienia z terenu kompleksu oraz zagospodarowania we własnym zakresie, ? Oczyszczenie nawierzchni opaski betonowej wokół budynku z zanieczyszczeń, mchów, ? Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej 6 cm typu starobruk koloru żółtego z grafitem na podsypce cementowo-piaskowej 10 cm zamkniętej obrzeżami betonowymi 20x6 cm koloru szarego - spocznik oraz przejście przy bramie, ? Wyrównanie, naprawa stopni schodowych wejścia do kotłowni oraz naprawa, reprofilacja nawierzchni opaski betonowej wokół budynku warstwą 10 mm zaprawy mrozoodpornej modyfikowanej polimerami, zbrojonej włóknami przeznaczonej do renowacji powierzchni betonowych, ? Wymiana okładzin schodów zewnętrznych (stopnice, podstopnice, spoczniki) na okładziny z płyt granitowych gr. 2 cm mocowanych na klej mrozoodporny, ? Wymiana wycieraczek stalowych w spocznikach schodów zewnętrznych na wycieraczki stalowe ocynkowane o płaskownikach nośnych 25x2 mm i wymiarze oczek nie większym niż 55x11 mm, ? Przygotowanie elewacji budynku do naprawy: demontaż oraz późniejszy ponowny montaż przewodów instalacji odgromowej oraz rur spustowych, zmycie elewacji budynku z glonów, mchów wodą z detergentem przy użyciu myjki ciśnieniowej, ? Naprawa elewacji budynku (ściany, okapy, attyki) poprzez zatopienie warstwy siatki na kleju z wklejeniem kątowników na narożach wypukłych oraz wykonanie warstwy tynku cienkowarstwowego silikatowo-silikonowego lub silikonowego, kolorystyka tynku do uzgodnienia w trakcie wykonywania prac, ? Zabezpieczenie cokołu budynku przez wykonanie warstwy tynku żywicznego mozaikowego na wysokość 40 cm od poziomu opaski betonowej, kolor ciemny brąz, ? Wymiana 2 szt opraw żarowych zewnętrznych hermetycznych, ? Wymiana pokrycia daszków nad wejściami z ołaceniem łatami drewnianymi malowanymi w kolorze ciemny brąz, pokrycie blachą trapezową T18 powlekaną w kolorze ciemny brąz, konstrukcję daszków należy uprzednio oczyścić oraz pomalować farbą ftalową ciemny brąz, ? Wymiana 3 szt. kratek wentylacyjnych z PCV, ? Oczyszczenie oraz pomalowanie farbami ftalowymi skrzynek elektrycznych przy budynku, ? Przetarcie, szpachlowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów w pom. 6 (biuro przepustek), wykonanie gładzi gipsowych, wykonanie tynku mozaikowego z pasem o innej barwie na ścianach (kolorystyka do uzgodnienia w trakcie wykonywania robót) do wysokości 1,5 m ponad posadzkę, pomalowanie dwukrotne emulsją lateksową białą gładzi gipsowych. UWAGA: szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót poszczególnych części zamówienia. Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. Warunki realizacji robót: 1. Roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie w dni powszednie od poniedziałku do czwartku w godzinach 7.30 do 15.00, w piątki w godzinach 7.30 do 12.30, praca w innych godzinach oraz w pozostałe dni, tylko po pisemnym zaakceptowaniu przez Użytkownika. 2. Obowiązkiem wykonawcy przed rozpoczęciem robót jest dostarczenie listy pracowników i wykaz sprzętu (pojazdów) uczestniczących w zadaniu oraz fotografii osób uczestniczących w wykonaniu zadania celem wykonania przepustek tymczasowych przez służby ochrony. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) w pełnym wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia osób wykonujących w szczególności czynności: Zadanie 1 - szpachlowanie, malowanie ścian i sufitów Zadanie 2 - szpachlowanie, malowanie ścian i sufitów Zadanie 3 - wykonywanie tynków elewacyjnych przy czym: 1) W zakresie, w jakim Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy. 2) Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. W dniu przekazania terenu budowy, dla osób wchodzących w skład personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie umów o pracę. 3) W przypadku zmiany składu osobowego personelu Wykonawcy, w stosunku, do którego Wykonawca w ofercie zobowiązał się wykonywać przedmiot umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych prac Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopie umów o pracę z tymi osobami. 4) Na każde żądanie Zamawiającego - w terminie 3 dni od daty doręczenia wezwania - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę na wymaganych w SIWZ stanowiskach z poświadczeniem ich ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego w okresie wykonywania zamówienia przez właściwy inspektorat ZUS (formularz ZUS RCA). Wymóg ten dotyczy personelu Wykonawcy i Podwykonawców. 5) Nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w pkt 3 i 4 powyżej stanowi przypadek naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, co skutkować będzie naliczeniem kary umownej zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu umowy przez osoby wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w zdaniu poprzednim, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje, jakich wymagał Zamawiający i w swej ofercie wskazał Wykonawca oraz wymagane zgodnie z zapisami SIWZ zatrudnienie. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wraz z dostarczeniem dokumentów, o których mowa - odpowiednio - w pkt 3) i 4) powyżej oraz w SIWZ. 4. Wykonawca/Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców, przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie Decyzją Nr 19 Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 roku w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 18). Po uzyskaniu stosownego zezwolenia wydanego przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić niezwłocznie dokument Zamawiającemu. 5. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Roboty należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 7. Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zużycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ścieków związane z potrzebami wynikającymi w trakcie realizacji zadania. 8. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zgłaszać do odbioru roboty zanikające i ulegające zakryciu. 9. Wykonawca powinien przygotować zadanie do przekazania, wykonać do dnia odbioru i przedstawić Zamawiającemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego. 10. Materiały pochodzące z rozbiórki posegregować wg rodzaju i grupy. Materiały zaklasyfikowane jako odpady Wykonawca, który w świetle ustawy o odpadach jest wytwórcą odpadu, zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą. Koszty zagospodarowania odpadów ponosi Wykonawca. Odpady - surowce wtórne (żelazo, miedź, mosiądz, itp.), należy przekazać do skupu złomu. Wartość złomu należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym jako pomniejszenie wartości oferty. Wartość złomu należy przyjąć jako iloczyn ceny jednostkowej złomu i ilości wynikającej z pozycji przedmiarowych. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie "Planu przekazania w 2017 roku Agencji Mienia Wojskowego odpadów stanowiących rzeczy niekoncesjonowane nie posiadające numerów identyfikacyjnych" sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. W przypadku wytworzenia przez Wykonawcę w czasie prac odpadów niebezpiecznych należy dostarczyć Zamawiającemu Kartę Przekazania Odpadów (KPO) w celu poinformowania o sposobie zagospodarowania tych odpadów. Powstałe w wyniku prac budowlanych nieczystości płynne (zlewki, popłuczyny, itp.) Wykonawca gromadzi w szczelnych pojemnikach i wywozi na własny koszt poza teren Jednostki. 11. Przed rozpoczęciem robót wszyscy pracownicy przewidziani do realizacji robót powinni stawić się w wyznaczonym dniu oraz godzinie na szkolenie w zakresie zasad wejścia, opuszczania, przebywania i poruszania się po terenie Składu Hajnówka, BHP i ppoż, które odbędzie się na terenie Składu Hajnówka 12. Wykonawca zabezpieczy teren prowadzenia robót na czas trwania realizacji zadania aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót na własny koszt. 13.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45331100-7,
45311000-0,
45111300-1,
45400000-1,
45443000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont pomieszczeń w bud. Nr 16 na terenie JW. w Hajnówce |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3357.83 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 41295.81 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: "Remont pomieszczeń magazynowych w bud. nr 39 na terenie JW w Hajnówce." |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT117364.88 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 144358.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: "Remont elewacji bud. nr 37 i 160 na terenie JW w Hajnówce" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT39869.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 49039.49 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Zakup usług wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMB
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.