Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-08
Szczecinek: Wymiana instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Szczecinku
Numer ogłoszenia: 71564 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Budżetowy Szkół i Przedszkoli, 1 Maja 2, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3729920, fax 094 3729929.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbsip.szczecinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Szczecinku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Szczecinku. Szczegółowy zakres robót obejmuje projekt budowlany i przedmiar robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szkoły podstawowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 23.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 10000 złotych należy wnieść w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego podany w SIWZ przed terminem składania ofert. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąść udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1, tzn: a) posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzelenie zamówienia, 2) spełniają warunki wynikające z art.24 ust.1 i 2 ustawy, 3) wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj. w ostatnich 3 latach a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 zadanie w zakresie branży elektrycznej, 4) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia budowlane i przynależnośc do Izby Inżynierów Budownictwa do sprawowania funkcji Kierownika robót w branży elektrycznej, 5) wykażą się odpowiednim potecjałem ekonomicznym tj. Posiadanie własnych środków finansowych na rachunku bankowym lub zdolności kredytowej w wysokośći nie mniejszej niż 10 % ceny oferty brutto, 6) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50000 złotych, 7) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ wg formuły spełnia-nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i art. 24 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia o nie zaleganiu z opłacaniem skladek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 i 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu skladania ofert. 5. Wykazu wykonywanych robót budowlanych w okresie 3 lat lub krótszym jeżeli wynika to z okresu prowadzenia działalności, odpowiadając swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ( referencje) że roboty zostały wykonane należycie. 6. Wykazu osób, które będą pełnić obowiązki Kierownika robót, posiadanie przez nich uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży elektrycznej oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa . 7. Informacji banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzając wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem skaładania ofert. 8. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50000 złotych. 9. Pozostałe oświadczenia lub dokumenty jakie mają być w ofercie wykonawcy: a) Spis treści b) Wypełniony formularz ofertowy c) Orginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, jeżeli takie jest konieczne. d) Oświadczenie o wyrażeniu zgody, że przyjmuje i akceptuje bez zastrzeżeń warunki określone w niniejszej SIWZ i wzorze umowy. e) Orginał dokumentu wniesienia wadium lub kopia przelewu bankowego. f) Kosztorys ofertowy szczgółowy z przedmiarem robót załączonym do SIWZ. g) Uzgodniony z Dyrektorem Szkoły harmonogram wykonywania robót bedących przemiotem zamówienia. Uwaga. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie orginału lub kopii poświadczonych za zgodność z orginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbsip.szczecinek.pl i www.szczecinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Budżetowy Szkół i Przedszkoli ul. 1-go Maja 2, 78-400 Szczecinek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Budżetowego Szkół i Przedszkoli ul. 1-go Maja 2 78-400 Szczecinek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 04.06.2008.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Kompleksowe ubezpieczenie Miasta Szczecinek
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Szkoły Podstawowej nr 5 im. Jana III Sobieskiego w Szczecinku w okresie od 01.02.2025r. do 31.12.2025r.
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń dla dużych zwierząt w budynku B3 Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy pl. Grunwaldzkim 49
- "Budowa garażu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kisielanach-Żmichach"
- Modernizacja pomieszczeń sali zabiegowej na potrzeby montażu aparatu angiografu w Pracowni Hemodynamiki w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o. o.
- "Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Polanów w zakresie instalacji elektrycznych oraz aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki AKPiA" w formie zaprojektuj i wybuduj.
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 594 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- KMP Częstochowa - modernizacja rozdzielni głównej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.