Ogłoszenie z dnia 2008-04-08
Sandomierz: Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej obsłudze kasowej w siedzibie Urzędu Skarbowego w Sandomierzu ul. Żydowska 1, 27 - 600 Sandomierz
Numer ogłoszenia: 71571 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sandomierzu, ul. Żydowska 1, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8331800, 8331801, fax 015 8331802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba-skarbowa.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej obsłudze kasowej w siedzibie Urzędu Skarbowego w Sandomierzu ul. Żydowska 1, 27 - 600 Sandomierz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na kompleksowej obsłudze kasowej Urzędu Skarbowego, w zakres której wchodzi: Przyjmowanie należności podatkowych i niepodatkowych na rzecz Zamawiającego oraz dokonywanie zwrotu nadpłat podatku dochodowego od osób fizycznych, wynikających z rocznych rozliczeń zeznań podatkowych (tryb i sposób dokonywania zwrotu nadpłat określony zostanie w drodze porozumienia między stronami umowy), codziennie w następującym wymiarze czasu: poniedziałek - od godziny 7:15 do godziny 14:15; wtorek - od godziny 7:15 do godziny 14:15; środa - od godziny 7:15 do godziny 14:15; czwartek - od godziny 7:15 do godziny 14:15; piątek - od godziny 7:15 do godziny 14:15;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału wykonawców w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ((j.t. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) zwanej dalej w niniejszej SIWZ w skrócie u.p.z.p. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3) Przedłożenie dokumentów lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku pkt. 1 ppkt. 1 i pkt. 2: aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierający nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Przedłożenie podpisanego oświadczenia wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1. Oświadczenie powinno być sporządzone przed upływem terminu składania ofert; Niespełnienie chociażby jednego z warunków, o których mowa powyżej skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonywania zamówienia podwykonawcom.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przedłożyć dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku pkt. 1 ppkt. 1 i pkt. 2: aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierający nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Przedłożyć podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie powinno być sporządzone przed upływem terminu składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Sandomierzu, 27-600 Sandomierz ul. Żydowska 1, p.20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Sandomierzu, 27-600 Sandomierz ul. Żydowska 1, p.21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- "Rozwój infrastruktury sportowej i drogowej oraz parkingów w Sandomierzu" z podziałem na 4 części (...)
- Dostawa wraz z montażem urządzenia myjącego na pojeździe Zamawiającego
- "Rozwój terenów inwestycyjnych poprzez poprawę warunków drogowych i budowę infrastruktury" z podziałem na 3 części:(...)
- Wykonanie usługi polegającej na "Utrzymaniu i konserwacji wyodrębnionych urządzeń oświetlenia ulic, placów, parkingów, parków, dróg, mostów stanowiących własność Gminy Sandomierz"
- Usługa zdrowotna: pielęgniarska domowa opieka długoterminowa dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Płockiego
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Piława Górna i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.06.2025r. do 31.05.2029r.
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.