Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-08
Łódź: Dobór, dostawa, montaż, uruchomienie i serwis gwarancyjny instalacji klimatyzacji w 12-tu pomieszczeniach biurowych i dydaktycznych Politechniki Łódzkiej Instytutu Mechatroniki i Systemów Informatycznych na parterze i I piętrze, budynek A12 przy ul. Stefanowskiego 18/22 w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 71596 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobór, dostawa, montaż, uruchomienie i serwis gwarancyjny instalacji klimatyzacji w 12-tu pomieszczeniach biurowych i dydaktycznych Politechniki Łódzkiej Instytutu Mechatroniki i Systemów Informatycznych na parterze i I piętrze, budynek A12 przy ul. Stefanowskiego 18/22 w Łodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 Pzp, prowadzony w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r Dz.U.nr 19 z 2004 r., poz. 177.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.23.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Złożą oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i technicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Posiadają potencjał techniczny: posiadanie służb dozoru i eksploatacji oraz bazy sprzętowej umożliwiających realizację zamówienia oraz wypełnienie zobowiązań o świadczeniu gwarancji na warunkach określonych w SIWZ. 4. Są producentem lub dystrybutorem, albo autoryzowanym przedstawicielem ( partnerem handlowym ) producenta lub dystrybutora oferowanych urządzeń. 5. Zaoferują urządzenia zgodne z normami bezpieczeństwa (CE) lub oświadczą, że deklaracja zgodności nie jest wymagana. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonym wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy od ich uzupełnienia zgodnie z art. 26 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy z Oferentów zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 5.1 wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik 1 do niniejszej specyfikacji, 5.2 oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik 2 do niniejszej specyfikacji, 5.3 oświadczenie, że zaoferowana aparatura będzie spełniała wymagania oceny zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej - załącznik 3 do niniejszej specyfikacji, 5.4 specyfikację techniczną ( szczegółową informację o proponowanym przez oferenta asortymencie). 5.5 zaakceptowany wzór umowy - załącznik 4 do niniejszej specyfikacji, 5.6 odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedstawiający aktualny stan faktyczny i prawny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert( załącznik 5 do oferty ). 5.7 zaświadczenie ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert): - właściwego naczelnika urzędu skarbowego - właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenia, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych należności ( załącznik 6 do oferty ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,8
- 2. Gwarancja w miesiącach - 0,1
- 3. Koszty rocznych przeglądów okresowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi w okresie 3 pierwszych lat gwarancji - 0,1
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Instytutu Mechatroniki i Systemów Informatycznych Politechniki Łódzkiej ul. Stefanowskiego 18/22 90-924 Łódź, p.116 p.I.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Biuro Instytutu Mechatroniki i Systemów Informatycznych Politechniki Łódzkiej ul. Stefanowskiego 18/22 90-924 Łódź, p.116 p.I.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa pościeli jednorazowej dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Dostawa pościeli wielorazowej oraz ubrań operacyjnych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Zagospodarowanie części terenu nieruchomości przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu w ramach zadania pn. Ogród edukacyjno-rekreacyjny przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu
- Wykonanie przeglądów ogólnobudowlanych budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich RON POŁUDNIE ; RON ZO dzielnica Górna
- "Zapewnienie sali warsztatowej, usługi restauracyjnej w miejscu warsztatu "Budowanie wizerunku w pomocy społecznej" w dniach 3 i 4 lipca 2025 r. na terenie miasta Łodzi"
- Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego oraz osuszaczy powietrza dla potrzeb Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.