Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-04-24
Og³oszenie nr 71609 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.
Wolsztyn: Budowa drogi nr 569022P w m. Nowe T³oki - etap II
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolsztyn, krajowy numer identyfikacyjny
97077070600000, ul.
Rynek
1,
64-200
Wolsztyn, woj.
wielkopolskie, pañstwo
Polska, tel.
68 347 45 00, e-mail
inwestycje@wolsztyn.pl, faks
68 347 45 90.
Adres strony internetowej (URL): bip.wolsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
bip.wolsztyn.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
bip.wolsztyn.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej - osobi¶cie, kurierem, poczt±
Adres:
siedziba Zamawiaj±cego Urz±d Miejski w Wolsztynie, Rynek 1, 64200 Wolsztyn , BIURO OBS£UGI KLIENTA
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa drogi nr 569022P w m. Nowe T³oki - etap II
Numer referencyjny: IN.271.6.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: W zakres przedmiotowego zamówienia wchodzi: budowa drugiego odcinka drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego d³ugo¶ci ca 677,7mb (od km 0+540,00 do km 1+217,70) i odcinka sieci kanalizacji deszczowej o d³ugo¶ci 84,6m. Zakres zamówienia. A. Zadanie nr 1 - Budowa drogi. Zakres prac uwzglêdnia m.in. - roboty przygotowawcze takie jak: zdjêcie warstwy ziemi urodzajnej do 30 cm grubo¶ci, rozebranie przepustów betonowych, karczowanie krzaków i poszycia wraz z wywozem; - roboty ziemne takie jak wykopy oraz wykonanie nasypów; - odwodnienie korpusu drogowego wraz z wykonaniem ¶cianek czo³owych, oczyszczenie istn. przepustów itp.; - podbudowy: u³o¿enie geotkaniny separacyjnej, u³o¿enie geosiatki, wykonanie podbudowy t³uczniowej 0/31,5 mm gr. 20 cm; - nawierzchnie: wykonanie warstwy wi±¿±cej z betonu asfaltowego AC 22W gr. 8 cm oraz ¶cieralnej z AC 11S gr. 4 cm o pow. ok 3.700,00 m2, wykonanie zjazdów z kostki betonowej gr 8 cm; - roboty wykoñczeniowe: plantowanie skarp wraz z humusowaniem, umocnienie skarp p³ytami a¿urowymi typu MEBA, u³o¿enie geotkaniny pod umocnieniem skarp, profilowanie i odmulenie rowu przydro¿nego; - elementy ulic i dróg: u³o¿enie krawê¿ników betonowych; ustawienie obrze¿y betonowych 8x30; - inne roboty: regulacja pionowa studzienek, u³o¿enie s±czków wêchowych liniowych nad gazoci±giem. B. Zadanie nr 2 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej. W zakres zadania wchodzi m.in.: - roboty ziemne: wykopy i przekopy liniowe wraz z odwodnieniem, wykonanie podwieszeñ kabli, wywóz nadmiaru ziemi, rêczne plantowanie; - kanalizacja deszczowa: podbudowy betonowe gr. 12 cm, kana³y z rur PP DN 400mm, monta¿ studni betonowych, kana³y z rur PVC o ¶red. 250 mm, monta¿ studzienek ¶ciekowych ulicznych; - próba szczelno¶ci.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych o maksymalnej warto¶ci nie przekraczaj±cej 30% warto¶ci zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie polegaæ bêdzie na powtórzeniu podobnych robót, co objête niniejszym zamówieniem. Zamówienie bêdzie zwi±zane technologicznie, funkcjonalnie lub u¿ytkowo z zamówieniem podstawowym. Mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp jest jedynie prawem Zamawiaj±cego - nie stanowi ¿±dnego wi±¿±cego zobowi±zania.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 150
II.9) Informacje dodatkowe: Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: - wykonanie robót ziemnych wraz z umocnieniem ¶cian wykopów; - wykonanie odwodnienia drogi - budowa ruroci±gów wraz z obsypk± filtracyjn±, budowa studni; - wykonanie konstrukcji drogi.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków dotycz±cych przedmiotowego punktu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków dotycz±cych przedmiotowego punktu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca winien wykazaæ, i¿ zrealizowa³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
- 2 zadania polegaj±ce na przebudowie lub budowie drogi w technologii nawierzchni jezdni z masy mineralno-asfaltowej, o powierzchni min. 2500 m2- ka¿de z zadañ;
W przypadku sk³adania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy musz± spe³niaæ ³±cznie.
UWAGA: Zamawiaj±cy wymaga, aby w wykazie robót wyodrêbnione zosta³y warto¶æ i zakres wykonywanych robót spe³niaj±cych wymagania przedmiotowego punktu, które Wykonawca wykonywa³ w ramach innych wielozakresowych zadañ.
b). Wykonawca winien wykazaæ, i¿ dysponuje niezbêdnym sprzêtem do wykonania zadania, w tym m.in.:
- koparko-³adowark± o pojemno¶ci ³y¿ki min. 0,25 m3,
- walcem statycznym samojezdnym o tona¿u min. 8 t - min 1 sztuka,
- uk³adark± mieszanek mineralno - asfaltowych wyposa¿on± w system automatycznej niwelacji uk³adanej masy bitumicznej - min 1 sztuka.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy musz± spe³niaæ ³±cznie.
c). Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje wykwalifikowan± kadr± posiadaj±c± opisane poni¿ej uprawnienia budowlane:
- osoba przewidziana do pe³nienia funkcji kierownika budowy winna posiadaæ uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustaw± Prawo budowlane, w specjalno¶ci drogowej lub równowa¿ne im, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawnych - min. 1 osoba;
W przypadku sk³adania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy musz± spe³niaæ ³±cznie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
a).odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; b) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³atami podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; c) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek ubezpieczenia spo³ecznego lub zdrowotnego, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem sk³adania ofert, lub innych dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a). wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów -inne dokumenty; (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6.1. do SIWZ)
b). wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami; (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6.3 do SIWZ)
c). wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami ; ( wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6.2 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
I.WYKONAWCA SK£ADA RÓWNIE¯: 1).Druk oferty, 2).Kosztorys Ofertowy - wed³ug za³±cznika nr 8 do SIWZ 3). Tabela elementów scalonych - wed³ug za³±cznika nr 9 do SIWZ. 4). Zobowi±zania wymagane postanowieniami punktu 4.7 rozdzia³u III SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, 5).Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii; 6).Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) wzglêdnie do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±; 7).Orygina³ gwarancji lub porêczenia, je¶li wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz. 8).Zamawiaj±cy zaleca, w przypadku wniesienia wadium w formie pieni±dza, do³±czenie do oferty potwierdzenia wniesienia wadium. II. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego www.bip.wolsztyn.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, (informacji zamawiaj±cego z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiaj±cemu (bez wezwania) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp- np. wed³ug wzoru zawartego w za³±czniku nr 6 do SIWZ. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. III. Na wezwanie zamawiaj±cego Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowi±zany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów, w zakresie w jakim powo³uje siê na ich zasoby, dokumentów wymienionych w pkt 3.5 i 3.6 rozdzia³u III SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
10.000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³ 00/100)
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
a) Pieni±dzu,
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z pó¼n. zm.)
3.W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu ustalon± kwotê nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Zamawiaj±cego: Bank Zachodni WBK S.A.,1 Oddzia³ w Wolsztynie nr 40 1090 1607 0000 0000 6000 5544
Najpó¼niej w dacie i godzinie sk³adania ofert pieni±dze musz± siê znale¼æ na koncie Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zaleca do³±czyæ do oferty kserokopiê dowodu wp³aty (polecenie przelewu).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena - C | 60 |
Termin wykonania T | 20 |
Okres gwarancji G | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w opisanych poni¿ej sytuacjach. a). Termin realizacji zamówienia mo¿e ulec zmianie w sytuacji: ? udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówieñ dodatkowych lub zamiennych , zwi±zanych z realizacj± zamówienia podstawowego, maj±cych wp³yw na uzgodniony termin zakoñczenia jej realizacji (powoduj±cych konieczno¶æ jego wyd³u¿enia); ? wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powoduj±cych wstrzymanie wykonania umowy, potwierdzonych pisemnie przez Zamawiaj±cego, przy czym przesuniêcie terminu robót nast±pi o tyle dni, przez ile trwa³o ich wstrzymanie, ? wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej - jako si³ê wy¿sz± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze Stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej; ? pisemnego ¿±dania wstrzymania robót skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiaj±cego, inspektora nadzoru inwestorskiego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej o ile ¿±danie lub wydanie zakazów nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ; ? wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbêdny dla dostosowania Wykonawcy do takiej zmiany; ? wyst±pienia braków i wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy. ? wyst±pienia odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienie nie zinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; ? dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie ca³o¶ci lub czê¶ci przedmiotu zamówienia, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron. ? zasz³a konieczno¶æ uzyskania niemo¿liwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód b±d¼ pozwoleñ osób trzecich lub w³a¶ciwych organów. b). Wynagrodzenie Wykonawcy okre¶lone w umowie mo¿e ulec zmianom w nastêpuj±cych sytuacjach : ? w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT; ? rezygnacji z czê¶ci prac, je¶li taka rezygnacja bêdzie niezbêdna do prawid³owej realizacji przedmiotu umowy - o warto¶æ niewykonanych robót (przedmiotowy zapis nie dotyczy przewidzianego ju¿ zapisami SIWZ i Istotnych postanowieñ Umowy rozliczenia powykonawczego przedmiotu umowy), ? wykonania prac zamiennych - o warto¶æ tych prac. c). Zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia, na skutek zmian technologicznych, spowodowanych , w szczególno¶ci nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: ? niedostêpno¶æ na rynku materia³ów i urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ; ? pojawienie siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji, pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci robót; ? pojawienie siê nowszej technologii wykonania zaprojektowania robót, pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; ? konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych / technologicznych , ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót , w sytuacji , gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. d). Inne mo¿liwe zmiany w postanowieniach umowy: ? zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron, w tym zmiany kierownika budowy lub kierownika robót, za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego, akceptuj±c± kandydata na stanowisko; ? zmiany podwykonawców w zakresie okre¶lonym w ofercie lub wprowadzenie nowych z zastrze¿eniem, i¿ nie mog± oni realizowaæ czê¶ci zamówienia przewidzianej do wy³±cznej kompetencji Wykonawcy (o ile takie zastrze¿enie zosta³o dokonane przez Zamawiaj±cego w SIWZ); ? zmiana podyktowana konieczno¶ci± wykonania robót zamiennych, niewykraczaj±cych poza zakres przedmiotu zamówienia lub rezygnacji z czê¶ci robót je¿eli bêdzie to niezbêdne dla prawid³owej realizacji przedmiotu umowy i uzyskania za³o¿onego efektu rzeczowego; ? zmiana podyktowana konieczno¶ci± wykonania robót wynikaj±cych z zaleceñ organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp.; ? zmiany w finansowaniu robót w poszczególnych okresach zwi±zane ze zmian± bud¿etu , otrzyman± dotacj± , po¿yczk± lub innymi ¶rodkami z zewnêtrz; ? zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego inwestycji w zwi±zku ze zmian± terminu wykonania robót lub wprowadzeniem zmian w przerobie robót przypadaj±cych na poszczególne okresy rozliczeniowe; ? zmiana przepisów, które skutkuj± zmian± pozwolenia na budowê wydanego dla realizowanego przedsiêwziêcia; ? zmiana wynikaj±ca ze zmiany danych podmiotowych Wykonawcy. 2. Warunki wprowadzenia zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiaj±cego; b) zgoda obu stron umowy; c) uzasadnienie zmian - prawid³owa realizacja przedmiotu umowy, obni¿enie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jako¶ciowych robót i prac.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 11/05/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Rozwój dzia³añ adaptacyjnych do zmian klimatu na terenie gminy Wolsztyn. Zagospodarowanie terenów zielonych na dzia³ce nr 410/2 w Wolsztynie - Etap 1 Przygotowanie terenu
- POSTÊPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY WOLSZTYN
- POSTÊPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY WOLSZTYN
- "Dostawa sprzêtu informatycznego wraz instalacj±, konfiguracj± i uruchomieniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wolsztyn "
wiêcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa odcinka drogi gminnej relacji Siennica Gizy-Siennica £ukasze
- Rozbudowa ul. Kaczej od ul. Wiejskiej do ul. Krótkiej
- Budowa drogi p.po¿ nr 10 w le¶nictwie Racibórz na docinku 0+000 do 2+345,00
- Remont drogi powiatowej nr 1132 O na odcinku Zbica - Fa³kowice
- Remont drogi gminnej nr 106056L na odcinku 999mb
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.