Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-20
Gdynia: Promocja międzynarodowego konkursu rowerowego European Cycling Challenge 2016 w Gdyni
Numer ogłoszenia: 7165 - 2016; data zamieszczenia: 20.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni , ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja międzynarodowego konkursu rowerowego European Cycling Challenge 2016 w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest promocja międzynarodowego konkursu rowerowego European Cycling Challenge 2016 w Gdyni, obejmująca: a) zaprojektowanie, druk i dystrybucję materiałów promocyjnych, w tym: - zaprojektowanie materiałów promocyjnych - plakatu, ulotki, rollupu, plakietki rowerowej oraz citylight - druk/produkcja materiałów promocyjnych - plakatów, ulotek, rollupów, plakietek rowerowych, oraz citylight - zakup opasek zaciskowych (do montażu plakietek rowerowych) - produkcja stoisk promocyjnych - dystrybucja 500 plakatów do ZKM Gdynia - dystrybucja 50 plakatów na trójmiejskich uczelniach wyższych - dystrybucja 1500 ulotek wśród rowerzystów na terenie centrum miasta - dostarczenie materiałów promocyjnych, które pozostaną po realizacji przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego b) usługę zakupu i ologowania gadżetów promocyjnych, w tym: - opasek odblaskowych - dzwonków rowerowych - zestawów lampek rowerowych - krówek reklamowych - liczników rowerowych - uchwytów na smartfona - pompek rowerowych - dużych dzwonków rowerowych c) przeprowadzenie akcji promocyjnych: - 3 akcje promocyjne w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego - przy wskazanych przez Zamawiającego drogach rowerowych - na 2 uczelniach wyższych na terenie Trójmiasta - w firmach uczestniczących w konkursie Do pracy jadę rowerem - w czasie 2 trójmiejskich wydarzeń rowerowych d) organizację spotkań integracyjnych członków gdyńskiego zespołu e) przeprowadzenie kampanii promocyjnej w lokalnej prasie - zamieszczenie reklamy w gdyńskiej gazecie informacyjnej Ratusz - zamieszczenie reklamy w gdyńskim Dzienniku Bałtyckim - zamieszczenie reklamy w Kurierze Gdyńskim f) przeprowadzenie kampanii promocyjnej w Internecie, obejmującej: - promocje na portalu trójmiasto.pl - promocje na serwisie społecznościowym facebook.com g) przeprowadzenie outdoorowej kampanii promocyjnej, h) nagrody finansowe. 2. Szczegóły opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr załącznik A; A)1; A)2; A)3 i D do siwz . 3. W ramach tegorocznej edycji European Cycling Challenge w Gdyni planowana jest realizacja działań na terenie Trójmiasta mająca na celu zachęcenie jak największej liczby osób do jazdy rowerem jako środkiem transportu i zapisania się do miejskiej drużyny w ramach ECC2016. Udział Gdyni w European Cycling Challenge to część projektu CIVITAS DYN@MO. 4. Zamawiający planuje przeznaczyć na przedmiotowe zamówienie do 160.000,00 zł brutto. 5. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na wszelkich dokumentach i materiałach opracowanych i wyprodukowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia logotypu projektu CIVITAS DYN@MO 2020 oraz logotypu GdyniaMobilna. Logotypy zostaną udostępnione Wykonawcy przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.300,00 zł, (słownie: jeden tysiąc trzysta 00/100 złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie polegających na przeprowadzeniu co najmniej trzech kampanii promocyjnych związanych ze zrównoważonym transportem lub aktywnym stylem życia lub ekologią o wartości nie mniejszej niż 50 tysięcy zł brutto/ każda kampania oraz załączenie dowodów, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest dysponowanie minimum 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku grafika, posiadającą doświadczenie w zakresie zaprojektowania minimum 2 prac graficznych wykorzystanych w minimum 2 kampaniach związanych z tematyką zrównoważonego transportu lub aktywnego stylu życia lub ekologią
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą: 1) wykazu wraz z opisem zawierającego, fotografie lub rysunki poglądowe materiałów i gadżetów promocyjnych: - opasek odblaskowych, - dzwonków rowerowych , - zestawów lampek rowerowych, - krówek reklamowych, - uchwytów na smartfona, - dużych dzwonków rowerowych. - pompek rowerowych. - liczników rowerowych opracowanego wg wzoru załącznika nr C do siwz 2) wizualizacji stroju osób obsługujących punkt rejestracyjny. Wizualizacja musi być przedłożona w formacie A4 (format pożądany). 3) wykazu produktów spożywczych tzw. zdrowej żywności - minimum 5 produktów opracowanego wg wzoru załącznika nr B do siwz. Powyższe materiały muszą być opracowane zgodnie z wytycznymi, określonymi w siwz i w załącznikach do niej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Formularz cenowy, wg wzoru formularza Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr 1A do siwz. 4) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 5) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 6) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do siwz. Zamawiający wymaga, aby składany dokument wskazywał: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku udostępnienia: - wiedzy i doświadczenia należy wskazać konkretną formę uczestnictwa w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo, konsultacje). - osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Jakość, merytoryczna zawartość oferty - 40
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdiz.gdynia.pl/rzp/promocjaecc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pok. 403.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2016 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, pok. 407.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do dnia 10.06.2016r. Szczegółowe informacje dotyczące terminów wykonania poszczególnych elementów zamówienia określa załącznik A do siwz. 2. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI w sprawach merytorycznych : Rafał Polakowski tel. (58) 764 40 09 w godz. 7.30 - 15.30 Alicja Pawłowska, tel. (58) 764 40 02, w godz. 7.30 - 15.30 w sprawach proceduralnych : Dorota Tuźnik, Kamila Kostkiewicz, tel. (58) 761 20 85 i 86, w godz. 9.00 - 14.00 3. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 5.02.2016r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego pokój nr 206..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiektach Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- ZAKUP APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO DO ELASTOGRAFII WĄTROBY
- Wymiana olinowania stałego - sztagów wraz z dostawą materiałów na Dar Młodzieży
- Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiekcie Centrum Sportu i Rekreacji i Centrum Offshore Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Zamówienie w trybie podstawowym na usługę świadczenia wsparcia teleinformatycznego dla PPNT Gdynia
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa realizacja kampanii społecznej dotyczącej promocji zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w zakresie zaburzeń psychicznych.
- Produkcja i sukcesywne dostawy kubków i filiżanek ze spodkiem dla Muzeum Zamkowego w Malborku
- "Kompleksowa obsługa mediów społecznościowych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w okresie 12 miesięcy"
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.