Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-06
Rzeszów: Roboty remontowe wewnętrzne i zewnętrzne lokalu Urzędu Pocztowego Wiśniowa nad Wisłokiem
Numer ogłoszenia: 71663 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej Poczta Polska Oddział Regionalny Centrum Infrastruktury w Rzeszowie , ul. Asnyka 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8533703, 8538545, faks 017 8533704.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: przedsiebiorstwo państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe wewnętrzne i zewnętrzne lokalu Urzędu Pocztowego Wiśniowa nad Wisłokiem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia swym zasięgiem obejmuje remont pomieszczeń wewnętrznych Urzędu oraz na zewnątrz budynku polegającego na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, remontu lady usługowej, posadzek, instalacji elektrycznej wraz z osprzętem remontu instalacji wod- kan wraz z osprzętem, remontu okładzin ściennych oraz remontu schodów wejściowych wraz z dojściem do budynku. Gwarancja 36 miesięcy. Uwaga: Roboty prowadzone będą w czynnych budynkach włącznie z obecnością osób trzecich - klientów Poczty Polskie korzystających z usług..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie trzy tysiące złotych 00/100). Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, wniesienia bezwarunkowego zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 7 % ceny ofertowej brutto podanej w ofercie - na zasadach określonych w SIWZIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują spełnienie poniższych warunków udziału w postępowaniu, tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty dołączone do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w rozumieniu art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Przed zawarciem umowy Zamawiający będzie żądał umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wyżej wymienione muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie mają przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda sporządzenia i przedłożenia wraz z ofertą: 1) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okre?sie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia po?stępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zo?stały wykonane należycie. Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże się zrealizowaniem co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty remontowe) każda na wartość nie mniejszą niż 140.000,00 zł brutto (słownie brutto: sto czterdzieści złotych 00/100) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót (np. referencje); 2) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przedłoży wraz z ofertą dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kierownik budow.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Cenytrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Rzeszowie
Dział Zamówiń Publicznych
ul. Asnyka 9
35-959 Rzeszów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w: CENTRUM INFRASTRUKTURY Oddział Regionalny w Rzeszowie 35-959 Rzeszów, ul. Asnyka 9 pok. nr 201 (sekretariat) w terminie do dnia 28.05.2009 r. do godz. 1030.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup urządzenia (systemu) do wykrywania istot żywych w przestrzeniach zamkniętych na Drogowe Przejście Graniczne w Budomierzu
- Organizacja obozu młodzieżowego dla dzieci pracowników Politechniki Rzeszowskiej.
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania dla Wydziału Nauk Ścisłych i Technicznych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej projektu "Deeptech Akcelerator"
- Usługa szkoleniowa nt. Nieprawidłowości i nadużycia finansowe w projektach EFS+
- Przeprowadzenie badania i opracowanie raportu
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Hali Sportowej przy ul. Kościuszki 20a w Stroniu Śląskim.
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie mechatroniki przy Zespole Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku
- Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Gminy w Grabicy
- Rozbudowa drogi gminnej nr 119013E w miejscowości Młodawin Dolny, gmina Zapolice
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynkach użyteczności publicznej w gminie Pleszew
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Diagnostyczno-Leczniczym na potrzeby Pracowni Bronchonawigacji Centrum Onkologii w Bydgoszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.