eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwieciePrzeprowadzenie zajęć z zakresu prawa jazdy kategorii B dla uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu i Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem - uczestniczek i uczestników Projektu pn.Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Świecie: Przeprowadzenie zajęć z zakresu prawa jazdy kategorii B dla uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu i Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem - uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV
Numer ogłoszenia: 71678 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki , ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 100, faks 52 56 83 102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć z zakresu prawa jazdy kategorii B dla uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu i Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem - uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z zakresu prawa jazdy kategorii B dla 58 uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV, tj. 30 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86 - 100 Świecie, 20 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem, ul. Myśliwska 1, 86 - 170 Nowe, 8 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu, ul. Paderewskiego 5A, 86 - 105 Świecie. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć zgodnie Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 r. poz. 1019) mających na celu przygotowanie uczestniczek i uczestników zajęć do egzaminu państwowego na prawo jazdy kategorii B; 2) Program zajęć musi być zgodny z obowiązującymi przepisami, tj. zgodny z w/w Rozporządzeniem, a w szczególności powinien obejmować następujące zagadnienia: a) część teoretyczną przeprowadzoną w formie wykładów i ćwiczeń w zakresie: podstaw kierowania pojazdem i uczestnictwa w ruchu drogowym oraz obowiązków i praw kierującego pojazdem, b) część praktyczną w zakresie kierowania pojazdem, zwaną nauką jazdy przeprowadzoną na placu manewrowym, w ruchu miejskim oraz w ruchu poza obszarem zabudowanym, c) naukę udzielania pierwszej pomocy przeprowadzoną w formie wykładów i zajęć praktycznych; d) zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego dla uczestniczek i uczestników zajęć; 3) Zajęcia muszą obejmować 30 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych dla każdej uczestniczki i uczestnika zajęć; 4) Zajęcia odbywać się muszą w grupach 10 osobowych dla uczennic i uczniów ZSP w Świeciu i w Nowem, w grupach 4 osobowych dla uczennic i uczniów ZSS nr 1 w Świeciu, liczebność grupy nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru; 5) Zajęcia muszą odbywać się w godzinach popołudniowych, poza zajęciami szkolnymi lub w dni wolne od nauki i nie więcej niż 8 godz. dziennie; 6) Zajęcia teoretyczne muszą odbywać się na terenie szkoły, w sali wyznaczonej i udostępnionej nieodpłatnie przez dyrektora Szkoły, tj. na terenie ZSP w Świeciu dla uczennic i uczniów ZSP w Świeciu, na terenie ZSS nr 1 w Świeciu dla uczennic i uczniów ZSS nr 1 w Świeciu, na terenie ZSP w Nowem dla uczennic i uczniów ZSP w Nowem; 7) Wykonawca musi zapewnić każdej uczestniczce i uczestnikowi bezpłatny dowóz z terenu szkoły do miejsca prowadzenia zajęć praktycznych oraz odwóz z powrotem. 8) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi musi zapewnić każdej uczestniczce i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej: a) przeprowadzenie badań lekarskich przed rozpoczęciem zajęć - kopie dokumentacji potwierdzającej wykonanie badań lekarskich należy przekazać Zamawiającemu, b) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas trwania zajęć praktycznych i teoretycznych oraz w drodze do i z miejsca zajęć - kopie polisy ubezpieczeniowej należy przekazać Zamawiającemu, c) materiały szkoleniowe dla każdej uczestniczki i uczestnika - skrypt tematyczny oznakowany w logotypy UE i POKL, teczka, zeszyt co najmniej 60-kartkowy, długopis, materiały szkoleniowe należy rozdać uczestniczkom i uczestnikom zajęć w pierwszym dniu zajęć, materiały szkoleniowe przechodzą na własność uczestniczek i uczestników po zakończeniu zajęć, potwierdzenie ich odbioru Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wraz z dokumentacją z zajęć, jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych należy przekazać Zamawiającemu; 8) Wykonawca zapewni uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki; 9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć. 3. Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia: 1) oznakowanie sal, w których będą prowadzone zajęcia teoretyczne oraz dokumentacji zajęć, wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz PO KL itp. zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - 4 luty 2009 r.; 2) poinformowanie uczestniczek i uczestników zajęć, iż są one współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 3) przeprowadzenie z uczestniczkami i uczestnikami zajęć rozmowy sterowanej na temat równości płci na pierwszych zajęciach; 4) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć testu (opracowanego przez Wykonawcę) mierzącego poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników, test musi zawierać minimum 20 pytań z zakresu wiedzy teoretycznej i praktycznej; 5) opracowanie i uzgodnienie ze Szkolnymi Koordynatorami Projektu i dyrektorami szkół harmonogramów zajęć teoretycznych i praktycznych; 6) niezwłoczne powiadamianie Szkolnego Koordynatora Projektu o wszelkich zmianach w ustalonym harmonogramie zajęć; 7) bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestniczek i uczestników zajęć na formularzach, których wzór określi Zamawiający; 8) niezwłoczne informowanie szkolnego koordynatora Projektu o nie zgłoszeniu się którejkolwiek uczestniczki lub uczestnika na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć; 9) poddania się kontroli dokonywanej przez uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji zadania; 10) przygotowanie i wydanie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, zaświadczenia o ukończeniu zajęć na drukach opatrzonych logotypami PO KL i UE; 11) zapewnienie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, pomocy przy zgłaszaniu się na egzamin państwowy; 12) przekazanie Zamawiającemu całej dokumentacji z prowadzonych zajęć, w szczególności: Dziennika zajęć, List obecności, testów mierzących poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników zajęć, protokołu z egzaminu wewnętrznego, rejestru wydanych zaświadczeń, itp. w terminie do 10 dni od ich zakończenia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówienia uzupełniającego będzie tożsamy z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wystąpienie zamówienia uzupełniającego na przeprowadzenie zajęć z zakresu prawa jazdy kat. B nastąpi w przypadku zwiększenia liczby uczestniczek i uczestników Projektu.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców, prowadzonego przez starostę właściwego ze względu na miejsce prowadzenia ośrodka szkolenia kierowców - zgodnie z art. 28 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. - o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011 r. Nr 30, poz. 151 z późn. zm.) Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczenaich i dokumentach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączone do oferty przez Wykonawcę Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczenaich i dokumentach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma samochodami osobowymi przystosowanymi do nauki jazdy na prawo jazdy kat. B - z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczenaich i dokumentach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema osobami o odpowiednich kwalifikacjach niezbędnych do prawidłowej realizacji zajęć objętych przedmiotem zamówienia, wykładowcy/instruktorzy przewidziani do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych muszą posiadać co najmniej wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe w pracy instruktora/ wykładowcy tj. min 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy instruktora nauki jazdy. Wykonawca wraz z ofertą przedstawia informacje dotyczące kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 6 do SIWZ. Ponadto w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczenaich i dokumentach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączone do oferty przez Wykonawcę Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczenaich i dokumentach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Dokument potwierdzający uprawnienia osoby/osób do złożenia oferty, w przypadku, gdy to nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów (np. pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę, w formie oryginału, o ile ofertę składa pełnomocnik, aktualny dokument rejestrowy z którego wynika umocowanie do podpisania oferty) 3) Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 7 do SIWZ - jeżeli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian w zawartej umowie w zakresie: 1) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia w następujących przypadkach: a) zmiany we wniosku o dofinansowanie Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV, a w szczególności zmiany harmonogramu realizacji zadań, b) zdarzeń losowych leżących po stronie uczestniczki lub uczestnika Projektu, uzasadniających przedłużenie terminu zakończenia zajęć; 2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiany ilości uczestniczek i uczestników, b) rezygnacji lub przerwania zajęć przez uczestniczkę/uczestnika w trakcie ich trwania i nie uzupełnienia składu osobowego grupy; 3) zmiany osoby do kontaktu ze strony Wykonawcy lub zmiany osoby do kontaktu ze strony Zamawiającego; 4) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić również w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksów do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Świeciu ul. Gen. J. Hallera 9, pok. nr 405, 86 - 100 Świecie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 14:00, miejsce: Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Świeciu ul. Gen. J. Hallera 9, pok. nr 405, 86 - 100 Świecie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Projektu Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV, Nr Projektu WND-POKL.09.02.00-04-038/12.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.