Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-08
Pabianice: usługę prowadzenia Centrum Integracji Społecznej
Numer ogłoszenia: 71690 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Pomocy Społecznej w Pabianicach , ul. Cicha 43, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2158894, faks 042 2158894.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługę prowadzenia Centrum Integracji Społecznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: usługę prowadzenia Centrum Integracji Społecznej zgodnie z ustawą z dnia 13.06.2003r. o zatrudnieniu socjalnym z późniejszymi zmianami (ostatnie zmiany 2007 rok) dla min. 38 - max. 42 uczestników I. Wykonawca w ramach 8 miesięcy zajęć z możliwością przedłużenia do max. 9 miesięcy zobo-wiązuje się do przeprowadzenia: 1. Trzech warsztatów rozwijających umiejętności osobiste i społeczne po min. 18 godz. dydak-tycznych np. rozwijających świadomość obywatelską, budujących motywację do zmian, za-rządzanie czasem. 2. Kursu komputerowego min. 48 godz. dydaktycznych z zapewnieniem samodzielnego sta-nowiska dla uczestnika szkolenia przy jednostce komputerowej oraz podziału uczestników na szkolenie podstawowe i zaawansowane dwie edycje. 3. Trzech kursów zawodowych po min.30 godz. dydaktycznych dla uczestników CIS określonych w ramach Indywidualnych Planów Zatrudnienia Socjalnego t.j. kurs sprzątania wewnątrz i na zewnątrz, kurs sprzedawcy opiekun osoby zależnej z przeprowadzeniem dodatkowego szkolenia medycznego min. 30 h II. Uczestnicy kursów winni otrzymać certyfikaty projektowe, a przy szkoleniach zawodowych za-świadczenia o ich ukończeniu na druku MEN. szkolenia zawodowe należy organizować w grupach od 4 do 16 osób kurs komputerowy w grupach nie większych niż 16 osób. warsztaty rozwijające umiejętności osobiste i społeczne w grupach nie większych niż 25 osób. III. Podczas prowadzonych szkoleń należy zapewnić uczestnikom serwis kawowy ciastka , kawa, śmietanka, herbata, cytryna, cukier, dodatkowo minimum jedną sztukę świeżego wyrobu cukierniczego na osobę, w postaci pączka, bułki słodkiej, sernika itp. . Wszystkie szkolenia odbywać się będą w Sali szkoleniowej mieszczącego się przy Biurze projektowym i udostępniane będą na działania CIS nieodpłatnie Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia praktycznego szkolenia zawodowego w instytucjach prowadzących dany rodzaj działalności wybranych w uzgodnieniu z MCPS. IV. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia każdemu uczestnikowi ciepłego pożywnego posiłku w pojemnikach jednorazowych, ze sztućcami i serwetkami - dowożonych do Sali szkoleniowej lub punktów, gdzie realizowane jest zatrudnienie socjalne - ubezpieczenia uczestników od NNW - przeprowadzenia wstępnych badań lekarskich przed podjęciem zatrudnienia socjalnego - wypłaty świadczenia integracyjnego wynikające z przepisów ustawy o zatrudnieniu socjal-nym reintegracja zawodowa i społeczna zorganizowania uczestnikom CIS min. 4 wyjść o profilu kulturalnym np. wyjście do kina, teatru, biblioteki itp. V. Wykonawca zapewni : - organizację spotkań świątecznych z cateringiem Wielkanoc - wynajęcia pomieszczenia dla kadry prowadzącej CIS w Pabianicach przez cały okres realizacji CIS VI. Zamawiający wymaga, aby zajęcia CIS prowadzone były na terenie miasta Pabianic. VII. W przypadku jeżeli zajęcia np. kino, teatr przeprowadzone zostaną poza Pabianicami ,koszty transportu obciążają Wykonawcę.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli posiada status CIS nadany przez wojewodę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez oferenta jest krótszy, to w tym okresie prowadził Centrum Integracji Społecznej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony jeżeli : wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które mogą uczest-niczyć w wykonywaniu zamówienia a wykazana kadra spełni wymagania określone w ustawie z dnia 13.06.2003r z późniejszymi zmianami o zatrudnieniu socjalnym -ostatnie zmiany 2007 rok
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty z programem i harmonogramem zajęć
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - termin wykonania - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 w zakresie: 2. terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) w następstwie, wykraczających poza terminy określone w KPA, procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno - prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia; b) wstrzymania usługi lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. c) Zamawiający dopuszcza również zmianę w umowie wynikającą z podniesienia stawki VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drogowskaz-przemiana.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Projektu 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 58a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy złożyć u Zamawiającego: MCPS Pabianice ul. Cicha 43.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach projektu Drogowskaz - PRZEMIANA współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania w zakresie 7.1.1.Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Usługi kominiarskie na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- Przebudowa ul. Cynkowej (dz. nr ewid. 346/23 i 347/15) w Piątkowisku
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA MIEJSKIEGO CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ w PABIANICACH
- Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Widzewskiej w Pabianicach
- Odnowienie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Pabianicach w 2025 roku
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs profesjonalnej sekretarki z obsługą komputera w ramach certyfikatu ECDL BASE"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera w ramach certyfikatu ECDL BASE"
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców w 2025 roku w ramach projektu pt. "Twój los w Twoich rękach - wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.