To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-06
Suszec: BUDOWA NOWEGO PLACU ZABAW ORAZ REMONT I PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO PLACU ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM W SUSZCU
Numer ogłoszenia: 71707 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97298 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 32 44993050, faks 32 4493051.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA NOWEGO PLACU ZABAW ORAZ REMONT I PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO PLACU ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM W SUSZCU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZGODNIE Z PKT. 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Budowa nowego placu zabaw oraz remont i przebudowa istniejącego placu zabaw przy Przedszkolu Publicznym w Suszcu, realizowanego w ramach inwestycji pn. Projektowanie i budowa placu zabaw przy Przedszkolu Publicznym w Suszcu, zwanego dalej zamówieniem, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Budowa nowego placu zabaw o pow.: 201,82 m2, w całości wykonanego w nawierzchni bezpiecznej, który zostanie połączony funkcjonalnie i komunikacyjnie z istniejącym placem zabaw (podlegającym remontowi i przebudowie w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia, opisanego w pkt. 3.2.2) i zagospodarowaniem terenu. W ramach robót dotyczących nowego placu zabaw przewiduje się: - wyrównanie terenu, - wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną, - położenie bezpiecznej nawierzchni, - uzupełnienie trawnika, - instalacja urządzeń elementów sprzętu rekreacyjnego, - wykonanie i zainstalowanie tablicy z regulaminem, - usunięcie szkód powstałych na i poza terenem budowy w trakcie realizacji zamówienia, prace porządkowe, itp. - odtworzenie wszystkich naruszonych elementów zagospodarowania, np. chodniki, place, drogi, elementy budynku itp. - uporządkowanie terenu. Koszty obsługi geodezyjnej, w tym koszty pomiaru geodezyjnego powykonawczego należy skalkulować w cenie ofertowej. Wyposażenie nowej części szkolnego placu zabaw obejmuje następujące urządzenia oznaczone w dokumentacji projektowej jako: 1) Zestaw zabawowy dla dzieci przedszkolnych - urządzenie nr 1 2) Zjeżdżalnia typu Bambino - urządzenie nr 2 3) Zestaw zabawowy dla dzieci przedszkolnych- urządzenie nr 3 4) Huśtawka ważka - urządzenie nr 4 5) Bujak sprężynowy typu Koniczyna - urządzenie nr 5 6) Skałka wspinaczkowa typu Maluch - urządzenie nr 6 7) Huśtawka - urządzenie nr 7 8) Ławki - wyposażenie placu nr 8 9) Kosze na śmieci - wyposażenie placu nr 9 10) Tablica informacyjna - wyposażenie placu nr 10 2. Remont i przebudowa istniejącego placu zabaw, w tym: - wykonanie nawierzchni bezpiecznej na pow. 93,60 m2 - wykonanie nawierzchni z trawy rolowanej na pow. 41,75 m2 W ramach robót dotyczących remontu i przebudowy placu zabaw przewiduje się: - usunięcie kolidujących zużytych urządzeń i utwardzeń, - wyrównanie terenu, - wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną, - położenie bezpiecznej nawierzchni, - położenie trawnika rolowanego, - instalacja urządzeń elementów sprzętu rekreacyjnego, - wykonanie i zainstalowanie tablicy z regulaminem, - usunięcie szkód powstałych na i poza terenem budowy w trakcie realizacji zamówienia, prace porządkowe, itp. - odtworzenie wszystkich naruszonych elementów zagospodarowania, np. chodniki, place, drogi, elementy budynku itp. - uporządkowanie terenu. Koszty obsługi geodezyjnej, w tym koszty pomiaru geodezyjnego powykonawczego należy skalkulować w cenie ofertowej. Wyposażenie remontowanej i przebudowywanej części szkolnego placu zabaw obejmuje następujące urządzenia: 1) Zestaw zabawowy dla dzieci przedszkolnych - urządzenie nr 3 2) Huśtawka ważka - urządzenie nr 4 3) Zestaw zabawowy - urządzenie nr 11 4) Karuzela - urządzenie nr 12 5) Bujak samochód - urządzenie nr 13 6) Bujak koń - urządzenie nr 14 7) Stoliki z siedziskiem - urządzenie nr 15 8) Ławka - wyposażenie placu nr 8 9) Kosze na śmieci - wyposażenie placu nr 9 10) Tablica informacyjna - wyposażenie placu nr 10 Dane techniczne dotyczące elementów składowych urządzeń i samych urządzeń zabawowych i innych urządzeń stanowiących elementy wyposażenia i zagospodarowania placu zabaw określa dokumentacja projektowa. Uwaga: Zamieszczone w dokumentacji projektowej ilustracje i nazwy towarowe mają charakter poglądowy i obrazują elementy placów zabaw, jakie spodziewa się uzyskać Zamawiający. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego lub lepszego poziomu jakościowego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Zestaw zabawowy może spełniać więcej funkcji, jednak nie mniej. Urządzenia zabawowe muszą być usytuowane z zachowaniem odpowiedniej strefy bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii, muszą być zgodne z normami wprowadzonymi do obowiązkowego stosowania oraz wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa, w tym określonych w dalszej treści SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu urządzeń niespełniających wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwości odchyleń +;- 2% w parametrach (w wymiarach w stosunku do opisanych) poszczególnych urządzeń, jeżeli nie wpłynie to na rozwiązania określone w projekcie. Wyposażenie szkolnego placu zabaw obejmujące w/w urządzenia, musi spełniać prawem przewidziane wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych. 3.3 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) formularz przedmiaru robót - zał. 1.A do SIWZ, b) projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót)- zał. nr 9, i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 10 do niniejszej SIWZ. 3.4 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do ich uważnego przeanalizowania i zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji w miejscu wykonywania robót. 3.5 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45212200-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw Uwagi: Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych i użytkowych, z zastrzeżeniem zachowania minimalnych wymagań określonych w dokumentacji projektowej oraz w pkt 3.2 Uwagi dla urządzeń rekreacyjnych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia. Określony w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót przedmiot zamówienia, został opisany za pomocą norm, aprobat i specyfikacji technicznych, dla których zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane (w tym m.in. urządzenia techniczne, materiały i rozwiązania) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykazanie równoważności dla proponowanych dostaw, usług lub robót budowlanych (w tym m.in. urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań) spoczywa na Wykonawcy przed lub na etapie złożenia oferty.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.32.00-1, 45.21.22.00-8, 37.53.52.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EURODROGA Sp. z o.o, ul. Wolna 80A, 44-203 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 227220,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 215594,07
Oferta z najniższą ceną: 201458,45 / Oferta z najwyższą ceną: 368846,04
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.