Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-20
Korfantów: Dostawa kolektorów słonecznych i przebudowa instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej w oparciu o zastosowanie systemu solarnego w Opolskim Centrum Rehabilitacji.
Numer ogłoszenia: 71716 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Rehabilitacji , ul. Wyzwolenia 11, 48-317 Korfantów, woj. opolskie, tel. 077 4319042 - 44, faks 077 4319019.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ocr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kolektorów słonecznych i przebudowa instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej w oparciu o zastosowanie systemu solarnego w Opolskim Centrum Rehabilitacji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie polegać będzie na: - dostawie kolektorów słonecznych, - zsynchronizowaniu z istniejącym układem ciepłowniczym, - wykonaniu instalacji zasilającej wraz z izolacją przewodów, - wykonaniu instalacji elektrycznej + AKPiA - uruchomienie układu w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową, specyfikacją technicznego wykonania robót oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 40.41.10.00 - 40.41.10.00 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, które wynosi 10.000 zł. Słownie: dziesięć tysięcy złotych za przedmiot zamówienia.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania usługi objętej zamówieniem, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie niższej niż 300 000 zł. brutto, - zapewnią kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (Uwaga! Kierownik budowy zgodnie z przepisem art. 21a Prawa budowlanego zobowiązany jest sporządzić lub zapewnić sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Osoby uczestniczące przy realizacji inwestycji powinny posiadać aktualne badania wysokościowe). - spełniają wymogi określone w SIWZ. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty (zał. nr 2) 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi załącznik nr 3. 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. wykaz wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań o charakterze i zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zadania z w/w wykazu zostały wykonane należycie, np. referencje, protokoły odbioru robót. 6. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (w dokumencie tym wykonawca zobowiązany jest przedstawić informacje dotyczące kluczowego personelu, planowanego do zatrudnienia przy realizacji zamówienia) - załącznik nr 5 7. zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, potwierdzające wpis na listę członków danej Izby, z terminem ważności nie krótszym, niż termin wykonania przedmiotu umowy (31 sierpnia 2009 r.). 8. decyzję potwierdzającą wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane. 9. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi osoby, która obejmie funkcję kierownika budowy, tj. decyzję wydaną przez właściwy organ samorządu zawodowego. Specjalność oraz zakres robót budowlanych określonych w uprawnieniach budowlanych (specjalizacje techniczno - budowlane) powinny obejmować prawo pełnienia funkcji kierownika budowy dla wszystkich robót niezbędnych do wykonania zakresu prac określonych treścią SIWZ i umową. 10. podpisane przez kierownika budowy oświadczenie o podjęciu się pełnienia obowiązków na budowie określonej niniejszym SIWZ. 11. dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ocr.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolskie Centrum Rehabilitacji w Korfantowie
ul. Wyzwolenia 11
48-317 Korfantów
tel. (077) 43 44 000 fax (077) 4344 004
zamowieniapubliczne@ocr.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Opolskie Centrum Rehabilitacji w Korfantowie ul. Wyzwolenia 11 budynek Zamek sekretariat 48-317 Korfantów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt współfinansowany ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska.
INNE PRZETARGI KORFANTÓW
więcej: przetargi KORFANTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Budowa hali sportowej o wymiarach pola gry 20x40 m przy SP nr 2 w Nowogardzie - zaprojektuj i wybuduj
- Remont budynku Urzędu Skarbowego w Kartuzach
- 21/PA/2025 Robót budowlane w branży sanitarnej - drobne naprawy, remonty, bieżąca konserwacja oraz pogotowie techniczne w nieruchomościach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Montaż instalacji klimatyzacji pomieszczeń I i II piętra w budynku Ratusza - etap I
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pod nazwą " Poprawa efektywności energetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii SPZOZ w Kielcach"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.