Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-15
Ropczyce: Usługi związane z oczyszczaniem nawierzchni ulic, chodników, placów i parkingów znajdujących się na terenie miasta Ropczyce w roku budżetowym 2010 na łącznej długości 8,1 km/14000
Numer ogłoszenia: 71716 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z oczyszczaniem nawierzchni ulic, chodników, placów i parkingów znajdujących się na terenie miasta Ropczyce w roku budżetowym 2010 na łącznej długości 8,1 km/14000.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przez oczyszczanie nawierzchni należy rozumieć ręczne lub mechaniczne oczyszczenie z piasku, błota, żużla, gruzu, folii, papierów, liści i innych zanieczyszczeń jezdni o przekroju ulicznym i półulicznym, chodników, placów i parkingów oraz załadunek na środki transportowe z odwiezieniem na wysypisko - zgodnie z zał. nr 4a, i nr 4b do SIWZ z podziałem na strefy. Powyższe prace wykonywane będą od poniedziałku do soboty każdego tygodnia w okresie obowiązywania umowy. W celu utrzymania należytego porządku wymagany 1,5 godzinny dyżur (od godz.5.00 do 6.30) w niedziele i święta obejmujący teren Rynku strona południowa (rejon obok Centrum Kultury, pomnika i Delikatesów Groszek oraz strona północna (rejon ulicy Krisego, Słowackiego, planty wokół fontanny, ul.Ks.dr.Jana Zwierza). Ponadto zakres oczyszczania obejmuje: 1) opróżnianie koszy ulicznych z terenu miasta , utrzymanie ich czystości oraz wywóz nieczystości na wysypisko 2) utrzymanie czystości w zakresie urządzeń komunalnych ( mycie słupków, łańcuchów, ekranów, koszy ulicznych ) 3) dekoracja miasta z okazji świąt państwowych oraz innych okoliczności (materiały do dekoracji przekazuje zamawiający, prace winny być rozpoczęte w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia przez zamawiającego) 4) punktowe usuwanie zanieczyszczeń z parkingu przy ul. Św. Barbary (koło hurtowni) oraz przy ul. Mickiewicza i współpraca w zakresie utrzymania czystości w mieście z jednostką realizującą utrzymanie zieleni miejskiej Technologia i zakres oczyszczania winny spełniać wymogi ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z 13 września 1996r.( Dz.U.z 2005r. Nr 236, poz.2008 ze zm. ) oraz uchwały nr XXXIX/474/06 Rady Miejskiej w Ropczycach w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Ropczyce z dnia 24.03.2006r. Cena sprzątania winna zawierać wszystkie niezbędne koszty związane z przedmiotem zamówienia, między innymi opłaty związane z przyjęciem odpadów komunalnych na wysypisko odpadów. Wykonawca opracuje harmonogram wykonywania usługi, który będzie określał dzień i przybliżony czas wykonania usługi z zachowaniem częstotliwości określonych w załączniku nr 4a, nr 4b do SIWZ, który będzie integralną częścią złożonej oferty oraz zawartej umowy. W przypadku oczyszczania jezdni ulic : Iwaszkiewicza, Żeromskiego, S.Udzieli, A.Krajowej oraz Parkowej Wykonawca zobowiązany będzie uzgodnić opracowany harmonogram oczyszczania z Zarządami Spółdzielni Mieszkaniowych aby w ustalone dni umożliwić wykonanie usługi (ogłoszenie o przestawieniu samochodów). W przypadku oczyszczania ww.ulic oraz ulic Rataja, Broniewskiego, Konarskiego, Siewierskiego Wykonawca zobowiązany będzie zgłosić wykonanie usługi do Referatu GKiM tut.Urzędu, pok.9 w celu dokonania protokolarnego odbioru. W przypadku stwierdzenia nie wykonania usługi wynagrodzenie zostanie pomniejszone. Przedmiotowe prace winny być wykonywane w godzinach nie powodujących zakłócenia ruchu ulicznego i ciszy nocnej oraz zgodnie z przepisami ruchu drogowego i bhp. Wykonawca we własnym zakresie opracuje i zatwierdzi projekt zabezpieczenia robót i organizacji ruchu na czas prowadzonych robót. Zmiany w zakresie wykazu ulic, długości jezdni i częstotliwości oczyszczania mogą zostać dokonane na podstawie protokołu spisanego między Wykonawcą a Zamawiającym. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca zobowiązany jest do doraźnego oczyszczenia nawierzchni jezdni i chodników z zanieczyszczeń powstałych wskutek klęsk żywiołowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia nastąpi poprzez sprawdzenie czy w dołączonych do oferty wymaganych oświadczeniach i dokumentach wykonawca wykazał, że wykonywał usługi sprzątania i oczyszczania o charakterze i zakresie zbliżonym do przetargowego w okresie ostatnich 3 lat.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym nastąpi poprzez sprawdzenie czy wykonawca potwierdził spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie. ( conajmniej 1 zamiatarką mechaniczną, samochód, ciągnik).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia nastąpi poprzez sprawdzenie, czy w dołączonych do oferty oświadczeniach i dokumentach wykonawca wykazał, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają stosowne uprawnienia. ( do kierowania pojazdami mechanicznymi wymienionymi w pkt. 8).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącym sytuacji ekonomicznej i finansowej nastąpi poprzez sprawdzenie czy wykonawca potwierdził spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ropczycach
ul. Krisego 1
39-100 Ropczyce
Referat Gospodarki Komnalnej i Mieszkaniowej pok. Nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2010 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1 39-100 Ropczyce Sekrertariat pok Nr 208.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z innych miejsc i terenów
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sochaczewie
- Utrzymanie urządzeń odwadniających na drogach powiatowych na terenie powiatu legionowskiego
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych wytworzonych przez Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
- Usługa odbierania odpadów komunalnych z koszy ulicznych na terenie gminy Osielsko na rok 2025
- Świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych bezpośrednio z nieruchomości CBA na terenie Polski.
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.