eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług hotelarskich w związku z Festiwalem Sacrum Profanum 2016 Część 1 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej cztery gwiazdki Część 2 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej trzy gwiazdki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-06

Kraków: Świadczenie usług hotelarskich w związku z Festiwalem Sacrum Profanum 2016 Część 1 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej cztery gwiazdki Część 2 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej trzy gwiazdki
Numer ogłoszenia: 71723 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Biuro Festiwalowe , ul. Wygrana 2, 30-311 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 354 25 00, faks 12 354 25 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biurofestiwalowe.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług hotelarskich w związku z Festiwalem Sacrum Profanum 2016 Część 1 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej cztery gwiazdki Część 2 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej trzy gwiazdki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich w związku z Festiwalem Sacrum Profanum 2016 w hotelach w Krakowie. Zamówienie składa się z dwóch części. Część 1 zamówienia obejmuje świadczenie usług hotelarskich w pokojach jedno- i dwuosobowych w hotelu kategorii co najmniej cztery gwiazdki. Opis przedmiotu zamówienia, w tym planowane terminy noclegów zawiera załącznik nr 1A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Część 2 zamówienia obejmuje świadczenie usług hotelarskich w pokojach jedno- i dwuosobowych w hotelu kategorii co najmniej trzy gwiazdki. Opis przedmiotu zamówienia, w tym planowane terminy noclegów zawiera załącznik nr 1B do SIWZ.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6.1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Lokalizacja hotelu (odległość) - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Wprowadzone zmiany nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i mogą one dotyczyć: 1) zmiany terminów noclegów, wynikającej w szczególności ze zmian programowych Festiwalu; 2) zmiany minimalnej liczby noclegów określonej w załączniku nr 2* do umowy, w szczególności w sytuacji zmian programowych lub organizacyjnych Festiwalu, w tym zmiany liczby gości czy liczby koncertów; 3) zmiany liczby osób i liczby noclegów, wynikającej w szczególności ze zmian programowych Festiwalu; 4) zmiany rodzaju pokoi, w tym w szczególności zmiany planowanych pokoi z jednoosobowych na dwuosobowe lub z dwuosobowych na jednoosobowe, w sytuacji zmian programowych lub organizacyjnych Festiwalu; 5) zmiany terminu realizacji umowy wynikającej w szczególności ze zmiany harmonogramu noclegów; 6) zmiany Hotelu, wynikającego w szczególności z sytuacji niezależnych od stron, pod warunkiem, że Wykonawca zapewni gościom Zamawiającego nocleg w hotelu odpowiadającym pod względem standardu i lokalizacji hotelowi wskazanemu przez Wykonawcę w ofercie; 7) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wynikającej w szczególności ze zmiany liczby noclegów oraz zmiany rodzaju pokoi; 8) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy; 9) zmian wynikających ze zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biurofestiwalowe.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Wygrana 2, 30-311 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Krakowskie Biuro Festiwalowe, ul. Wygrana 2, 30-311 Kraków, sekretariat Biura. Godziny pracy sekretariatu Krakowskiego Biura Festiwalowego: od poniedziałku do piątku, 8.30 - 16.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej cztery gwiazdki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia obejmuje świadczenie usług hotelarskich w pokojach jedno- i dwuosobowych w hotelu kategorii co najmniej cztery gwiazdki. Opis przedmiotu zamówienia, w tym planowane terminy noclegów zawiera załącznik nr 1A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Lokalizacja hotelu (odległość) - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej trzy gwiazdki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 zamówienia obejmuje świadczenie usług hotelarskich w pokojach jedno- i dwuosobowych w hotelu kategorii co najmniej trzy gwiazdki. Opis przedmiotu zamówienia, w tym planowane terminy noclegów zawiera załącznik nr 1B do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Lokalizacja hotelu (odległość) - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.