To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-11
Chmielno: Przebudowa drogi gminnej nr 15003G Reskowo - Miechucino w km 0+000 do km 2+931,46 wraz z odwodnieniem
Numer ogłoszenia: 71744 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64581 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielno, ul. Gryfa Pomorskiego 22, 83-333 Chmielno, woj. pomorskie, tel. 058 6842212 w. 47, faks 058 6842216.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 15003G Reskowo - Miechucino w km 0+000 do km 2+931,46 wraz z odwodnieniem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Założenia projektowe Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gosp. Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. przyjęto następujące parametry: -ulica klasy D w obszarach zabudowanych -droga klasy D poza obszarem zabudowy -prędkość projektowa Vp=40km/h -kategoria ruchu KR 2 -przekrój uliczny: -szerokość projektowanej jezdni 2 x 2,5 m oraz 2 x 2,75 m -ciąg pieszy jednostronny o zmiennej szerokości: w miejscowości Reskowo o szerokości 2,0 m i 1,0 m oraz w miejscowości Miechucino o szerokości 1,5 m w miejscach gdzie szerokość pasa na to pozwala oddzielony od granicy pasem zieleni o zmiennej szerokości. -spadek poprzeczny jezdni: -daszkowy 2%, oraz jednostronny na łukach poziomych -spadek poprzeczny ciągu pieszego - 2% w kierunku jezdni w przypadku z krawężnikiem. 2) Plan sytuacyjny Przedmiotową drogę zaprojektowano jako przekrój uliczny (ulica Klasy /D/ dojazdowa) w obszarach zabudowanych z obustronnym krawężnikiem wystającym 12 cm. W miejscowości Reskowo w celu zminimalizowania zajęcia przyległych terenów przyjęto jezdnię o szerokości 2 x 2,50 m, natomiast w miejscowości Miechucino2 x 2,75 m z uwagi na większą szerokość pasa drogowego. Na odcinku poza zabudową przyjęto przekrój szlakowy (droga Klasy /D/ dojazdowa) o szerokości jezdni 2 x 2,75 z poboczami gruntowymi poza zabudową. Załamania drogi w planie wyokrąglono promieniami o wartości od 40 do 200 m. W miejscach wymaganych zastosowano niezbędne poszerzenia łuków poziomych. Rozwiązanie sytuacyjne przedstawiono na planie zagospodarowania w skali 1 : 500 rys. nr 2.1 - 2.5. Chodniki dla pieszych Zaprojektowano chodniki o nawierzchni koloru szarego z kostki betonowej. W miejscowości Reskowo na odcinku w km drogi od 0+000,00 do 1+058,50 przyjęto o szerokości 2,0 m i 1,0 m, jednostronny w miejscach zmiany przebiegu chodnika przewidziano wykonanie przejść dla pieszych poprzez wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. Chodnik od strony jezdni wykonano w krawężniku wystającym 12 cm natomiast na zewnątrz obramowano obrzeżem trawnikowym. W miejscowości Miechucino przewidziano chodnik na odcinku w km drogi od 2+298,80 do 2+931,46 o szerokości 1,5m, jednostronny w miejscach zmiany przebiegu chodnika przewidziano wykonanie przejść dla pieszych poprzez wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. Chodnik od strony jezdni wykonano w krawężniku wystającym 12 cm natomiast na zewnątrz obramowano obrzeżem trawnikowym. Zjazdy Wszystkie istniejące zjazdy wymagają korekty ze względu na zmianę niwelety drogi - korekta polega na wpisaniu regularnych promieni skrętu oraz poszerzeniu i wydłużeniu zjazdów wraz z wykonaniem nowej nawierzchni bitumicznej oraz w przypadku odcinka w zabudowie z kostki brukowej. 4) Konstrukcja nawierzchni Konstrukcję nawierzchni dla odcinka gruntowego: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 5 cm - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego grubości 7 cm - podbudowa pomocnicza z chudego betonu B-7,5 grubości 18 cm - podsypka piaskowa grubości 20 cm - podłoże gruntowe Konstrukcję nawierzchni dla odcinka o nawierzchni bitumicznej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 5 cm - wyrównanie z betonu asfaltowego o zmiennej grubości - istniejąca konstrukcja o nawierzchni bitumicznej w tym na poszerzeniu istniejącej jezdni: -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 5 cm -podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego grubości 7 cm -podbudowa pomocnicza z chudego betonu B-7,5 grubości 18 cm -podsypka piaskowa grubości 20 cm - podłoże gruntowe Konstrukcję nawierzchni chodnika: - przyjęto w postaci kostki betonowej typu /POLBRUK/ grubości 6,0cm na podsypce cementowo - piaskowej grub. 2-3 cm i podbudowie z chudego betonu B-7,5 grubości 5 cm. Na istniejącym podłożu należy najpierw wykonać podsypkę piaskową gr. 10 cm. Na zjazdach przyjęto konstrukcję: - kostkę betonową typu /POLBRUK/ grubości 8,0 cm kolorową na podsypce cementowo - piaskowej grub. 2-3 cm i podbudowie z chudego betonu B-7,5 grubości 15 cm, na podsypce piaskowej gr. 10 cm - dla zjazdów o nawierzchni bitumicznej przyjęto konstrukcję warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grubości 4 cm na podbudowie z chudego betonu B-7,5 grubości 15 cm, na podsypce piaskowej gr. 10 cm 5) Roboty ziemne W projekcie przewidziano do wykonania roboty ziemne poprzeczne, wykopy oraz nasypy. 6) Odwodnienie Odwodnienie drogi w chwili obecnej jest odwodnieniem powierzchniowym sprowadzającym wody opadowe do istniejących elementów odwodnienia oraz rowów przydrożnych znacznie wypłaconych, a dalej na przyległy teren z istniejącą siecią rowów melioracyjnych. W obszarach zabudowanych istnienie sieć kanalizacji deszczowej. Wszystkie urządzenia odwadniające wymagają przebudowy oraz renowacji. Zaprojektowano w obszarach zabudowanych kanalizację deszczową w postaci studzienek deszczowych z rur betonowych O500 z odprowadzeniem poprzez przykanaliki 160 poprzez studnie rewizyjne O1000, kanałem z rur PCV O300 z odprowadzeniem do istniejących ścieków. Wszystkie istniejące przepusty drogowe przewidziano do przebudowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRABAG Sp. z o.o., Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3265319,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2684902,67
Oferta z najniższą ceną: 2684902,67 / Oferta z najwyższą ceną: 3932310,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI CHMIELNO
więcej: przetargi CHMIELNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.