To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-24
Ogłoszenie nr 71758 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.
Dobre: Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej z przyłączami w miejscowości Drop, Makówiec Duży, Sąchocin, Świdrów oraz stacji podnoszenia ciśnienia w sieci wodociągowej w miejscowości Sąchocin gmina Dobre nr ref. GKI 271.3.2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 26317
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 30597
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobre, krajowy numer identyfikacyjny
71158265800000, ul.
ul. Tadeusza Kościuszki
1,
05307
Dobre, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
257 571 190, faks
257 571 190, e-mail
urzad@gminadobre.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.gminadobre.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej z przyłączami w miejscowości Drop, Makówiec Duży, Sąchocin, Świdrów oraz stacji podnoszenia ciśnienia w sieci wodociągowej w miejscowości Sąchocin gmina Dobre nr ref. GKI 271.3.2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GKI 271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej z przyłączami w miejscowości Drop, Makówiec Duży, Sąchocin, Świdrów oraz stacji podnoszenia ciśnienia w sieci wodociągowej w miejscowości Sąchocin gmina Dobre nr ref. GKI 271.3.2017 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej rozdzielczej O160mm z rur PE 100 (SDR 17) PN, oraz przyłączy O40, O63mm PE PN10 w miejscowości Drop, Makówiec Duży, Sąchocin, Świdrów, gmina Dobre. 1. Budowa sieci wodociągowej DN160mm PE L=3919,0 m obejmuje: 1) roboty ziemne, 2) roboty montażowe 3) budowa przyłączy wodociągowych dn 40-63 PE100: 4) roboty ziemne 5) roboty montażowe; -O160mm PE 100 (SDR17) PN-10 rozkop L=1809,0m - O160mm PE 100 (SDR17) PN-10 przewiert L=2110,0m -RAZEM L=3919,0m - Hydrant nadziemny DN80 kpl. 29 - Przyłącza wodociągowe 40PE L=1371,0m/sztuk 57 - Przyłącze wodociągowe 63PE L=131,0m/sztuk 2 2.Budowa stacji podnoszenia ciśnienia w sieci wodociągowej w miejscowości Sąchocin obejmuje: 1) roboty ziemne, 2) roboty montażowe oraz niezbędną armaturę, sieć wodociągową DN160mm, wewnętrzną zalicznikową instalacją elektryczną i szafką sterowniczą w miejscowości Sąchocin, gmina Dobre. Inwestycja zlokalizowana będzie na dz. nr 91 obr. 0032 Sąchocin. Zestaw pomp do podnoszenia ciśnienia będzie zabudowany w studni żelbetowej średnicy wewnętrznej 2500mm. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, kosztorysie ofertowym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót , stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie robót zgodnie z dokumentacją budowlaną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, poleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego, z zachowaniem zasad wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami. 5. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
45231100-6,
45100000-8,
45220000-5,
45342000-6,
45314300-4,
45231000-5,
45232430-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1307119.41 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert18 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 798416,51 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.