To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-24
Ogłoszenie nr 71765 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.
Lubniewice: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych), z przeznaczeniem na: pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2017r. w kwocie 1.592.500,00 zł oraz spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 407.500,00 zł"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 46117
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 46251
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubniewice, krajowy numer identyfikacyjny
21096670500000, ul.
ul. Jana Pawła II
51,
69210
Lubniewice, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
95 755 70 52, faks
95 755 70 24, e-mail
inwestycje@lubniewice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.lubniewice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych), z przeznaczeniem na: pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2017r. w kwocie 1.592.500,00 zł oraz spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 407.500,00 zł"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IN.271.01.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) z przeznaczeniem na: - pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2017r. w kwocie 1 592.500,00 zł, - spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 407.500,00 zł,na następujących warunkach: a)Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego. b) Wykorzystanie kredytu nastąpi przez przekazanie środków na rachunek Gminy Lubniewice w Banku Spółdzielczym w Ośnie Lubuskim Oddział Lubniewice na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. c) Ostateczny termin wykorzystania kredytu to dzień 30 grudnia 2017 r. d) Brak prowizji, opłat, kosztów za niewykorzystany kredyt w pełnej wysokości. e) Brak prowizji, opłat, kosztów za wcześniejszą spłatę kredytu. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą liczone do dnia faktycznej spłaty kredytu, a nie do końca umowy. f) Brak prowizji przygotowawczej. g) W przypadku niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości, ostatnie raty kredytu zostaną pomniejszone o niewykorzystaną kwotę kredytu. h)Spłata kredytu wraz z odsetkami następować będzie w ratach kwartalnych od dnia 31.03.2027 r. na ostatni dzień roboczy każdego kwartału, przy czym spłata odsetek rozpocznie się od 2017 r. i) Odsetki od kredytu będą naliczane od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. j) Spłata kredytu wraz z odsetkami będzie przebiegać w następujący sposób: w 2017 r. - odsetki w 2018 r. - odsetki w 2019 r. - odsetki w 2020 r. - odsetki w 2021 r. - odsetki w 2022 r. - odsetki w 2023 r. - odsetki w 2024 r. - odsetki w 2025 r. - odsetki w 2026 r. - odsetki w 2027 r. - 4 równe raty, każda w wysokości 125.000,00 zł + odsetki w 2028 r. - 4 równe raty, każda w wysokości 125.000,00 zł + odsetki w 2029 r. - 4 równe raty, każda w wysokości 125.000,00 zł + odsetki w 2030 r. - 4 równe raty, każda w wysokości 125.000,00 zł + odsetki k) zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco wystawiony przez Gminę Lubniewice. l) Wysokość oprocentowania kredytu będzie określona w następujący sposób: WIBOR 3M + marża banku (stała na cały okres spłaty). W skład marży banku wchodzą wszelkie opłaty, prowizje, odsetki i inne świadczenia bankowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT764492.32 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 764492.32 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LUBNIEWICE
więcej: przetargi LUBNIEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.