Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-31
Gdańsk: Sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii ujętych w 26 pakietach. 1/2015/materiały
Numer ogłoszenia: 71774 - 2015; data zamieszczenia: 31.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Stomatologiczne Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z .o.o. , ul. Dębowa 1a, 80-204 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 349 21 36, faks 58 349 21 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. zo.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii ujętych w 26 pakietach. 1/2015/materiały.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów stomatologicznych ujętych w 26 pakietach dla potrzeb Poradni Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. Na przedmiot zamówienia składają się następujące pakiety: Pakiet 1 - Materiały jednorazowe, Pakiet 2 - Rękawy do sterylizacji, Pakiet 3- Akcesoria stomatologiczne, Pakiet 4 - Instrumenty kanałowe, Pakiet 5 - Materiały opatrunkowe, jednorazowe, Pakiet 6 - Masy wyciskowe z akcesoriami, Pakiet 7 - Narzędzia stomatologiczne, Pakiet 8 - Nici z igłą, Pakiet 9 - Odbudowa protetyczna, Pakiet 10 - Materiały pomocnicze, Pakiet 11 - Materiały do opracowywania, Pakiet 12 - RTG, Pakiet 13 - Artykuły serwisowe, Pakiet 14 - Wypełnienia stomatologiczne, Pakiet 15 - Znieczulenia, Pakiet 16 - Sterylizacja, Pakiet 17- Apteka , Pakiet 18 - Leki, Pakiet 19 - Pojemniki, Pakiet 20 - Kleje ortodontyczne, Pakiet 21 - Aparaty wspomagające, Pakiet 22 - Główne elementy aparatów stałych, Pakiet 23 - Elementy elastyczne, ligatury, Pakiet 24 - Narzędzia ortodontyczne, Pakiet 25 - Ortodontyczny sprzęt drobny, Pakiet 26 - Łuki ortodontyczne.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne 33.13.10.00 - Stomatologiczne instrumenty ręczne 33.13.11.00 - Przyrządy chirurgii stomatologicznej 33.13.13.00 - Stomatologiczne przyrządy jednorazowego użytku 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.13.50.00 - Urządzenia ortodontyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby w zakresie pakietu nr 5 - leki, nr 21 - apteka Wykonawca posiadał koncesję lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zgodnie z ustawą z dnia 6 sierpnia 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. Z 2008 nr 45, poz. 271 z późn. zm.). Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę na podstawie art. 44 pzp według zasady spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę na podstawie art. 44 pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę na podstawie art. 44 pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę na podstawie art. 44 pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę na podstawie art. 44 pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostawy - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą dotyczyć: 1) Przypadku, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (zakończenie produkcji, wycofanie towaru z rynku lub uchylenie przez właściwe organy zezwoleń dopuszczających dany materiał do obrotu) nie będzie możliwe dostarczenie oferowanego asortymentu, Wykonawca dostarczy po uzgodnieniu z Zamawiającym inny towar o tych samych lub wyższych parametrach jakościowych, w cenie, która była ustalona dla wycofanego asortymentu. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stawki podatku VAT w dostosowaniu do obowiązujących w dniu wystawienia faktury zapisów prawnych, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie stawka i wartość VAT oraz cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ucs.gumed.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersyteckie Centrum Stomatologiczne
Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego sp. z o.o.
ul. Dębowa 1a,
80-204 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2015 godzina 09:45, miejsce: Administracja Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego sp. z o.o. ul. Dębowa 1a, 80-204 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- USŁUGI SERWISOWE SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Remont przepustu w ciągu DK 55 w km. 38+116 w m. Sztum
- DOSTAWA NA PŁYWAJĄCYCH STACJACH PALIW BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB-95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO ŁODZI EKSPLOATOWANYCH PRZEZ KOMISARIAT WODNY W GDAŃSKU
- Przedmiotem Zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachach wielorodzinnych budynkach mieszkalnych w Gdańsku przy ul. Piotrkowskiej 56 i 70, o łącznej mocy 42,24kWp każda.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. "Program poprawy bezpieczeństwa wokół gdańskich placówek oświatowych - audyty edycja 2023"
- Kompleksowe wykonanie robót budowlanych wraz z zagosp.terenu oraz dostawą urządzeń i wyposażenia pn. "Budowa budynku potrzeby nauczania przedmiotów przedklinicznych GUMed" Gdańsk ul. Dębowej 23A
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego oraz wielorazowego użytku
- ZP/CZD/059/25 Dostawa prod. leczniczych dop. do obrotu na terenie Polski, prod. leczniczego kupowanego w ramach importu docelowego oraz przewodów do mieszalnika Baxa Repeater prod. Baxter- 7 pakietów
- Sukcesywna dostawa leków, sprzętu, środków dezynfekcyjnych, preparatów weterynaryjnych i farmacji ludzkiej na potrzeby Schroniska dla Zwierząt w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy zestawów do wykrywania mutacji IDH1/IDH2, odczynników do oznaczania glukagonu, odczynników i akcesoriów do produkcji 18F-FDG oraz innych odczynników i materiałów zużywalnych
- dostawa TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH DO OZNACZANIA GLUKOZY WE KRWI WRAZ Z DZIERŻAWĄ GLUKOMETRÓW, SZYBKICH TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH, STRZYKAWEK DO BADAŃ GAZOMETRYCZNYCH, WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.