Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-06
Łaziska Górne: Zorganizowanie kolonii letnich dla 70 dzieci w góry,
w powiecie limanowskim, nowosądeckim lub nowotarskim.
Numer ogłoszenia: 71801 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Łaziska Górne , pl. Ratuszowy 1, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 3248000, faks 032 3248006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie kolonii letnich dla 70 dzieci w góry, w powiecie limanowskim, nowosądeckim lub nowotarskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie jednego turnusu dla 70 dzieci lub dwóch turnusów po 35 dzieci w wieku od 8 do 16 lat w okresie od 22 czerwca 2009r. do 22 lipca 2009r. Turnusy obejmują 14 dni w tym 13 noclegów. Zamawiający wymaga aby miejsce zorganizowania kolonii letnich położone było na terenie ekologicznie czystym w górach, w powiecie limanowskim, nowosądeckim lub nowotarskim. 1.Wymagania lokalowe: a.budynek oddalony od głównych dróg, ogrodzony i bezpieczny dla dzieci i młodzieży, b.pokoje 2-4 osobowe, węzeł sanitarny w pokojach, ciepła woda na bieżąco, c.w każdym pokoju: tapczany, krzesła, stolik, szafka, szafa, miotła, szufla, ścierki, d.świetlica wyposażona w sprawny sprzęt audiowizualny, sprzęt sportowy (piłki nożne, piłki siatkowe, skakanki, itp.) oraz bloki, zeszyty, papier na dyplomy, papier kolorowy, bibuły, kredki, taśmy klejące, kleje, nożyczki, mazaki, farby, e.stołówka, f.gabinet lekarski, g.boisko i tereny do zajęć sportowych i rekreacyjnych. 2.Wyżywienie: co najmniej 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja). 3.Zapewnienie opieki wychowawczej z odpowiednimi kwalifikacjami z zastrzeżeniem, że Zleceniodawca ma prawo wskazania dwóch wychowawców. 4.Zapewnienie całodobowej opieki pielęgniarskiej i zorganizowanie opieki lekarskiej (na telefon). 5.Zapewnienie opieki ratownika podczas kąpieli. 6.Opis programu oświatowo-kulturalno-sportowego: a.wycieczki piesze szlakami turystycznymi, b.wycieczka do Szczawnicy i spływ Dunajcem, c.wycieczka do Zakopanego i wejście na baseny termalne, d.gry i zabawy, e.konkursy z nagrodami oraz rozgrywki sportowe, f.dyskoteki, g.ogniska. 7.Dowóz i odwóz dzieci turystycznym autokarem. 8.Podać koszt całkowity pobytu jednego dziecka. 9.Umowa zostaje podpisana po dokonaniu wizji lokalnej na terenie ośrodka..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 22.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: WADIUM NIE JSET WYMAGANEIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), tj: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5.wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali co najmniej trzy usługi polegające na zorganizowaniu kolonii letnich dla nie mniej niż 45 dzieci. Ponadto Wykonawca winien wykazać, że każda usługa obejmowała turnus trwający nie mniej niż 14 dni licząc dzień wyjazdu i przyjazdu i nie mniej niż 13 noclegów oraz dowóz i odwóz dzieci autokarem. Ponadto, wykonawca powinien załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że każda z tych usług została wykonane należycie. Ww. dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 7 niniejszej specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie, powyższe dokumenty muszą być złożone osobno przez każdego z wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa odpowiednie dokumenty, o których mowa w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, do oferty należy załączyć Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5 do specyfikacji. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy dokument oświadczenia, każdy z wykonawców winien podpisać osobno oraz załączyć do oferty. 4.Zaświadczenie o wpisie w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych. Wykonawca musi dołączyć do oferty odpowiednie zaświadczenie o wpisie w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych. Dokument winien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie powyższy dokument musi być złożony osobno przez każdego z wykonawców. 5.Karta kwalifikacyjna obiektu. Wykonawca winien przedłożyć aktualną na sezon 2009 kartę kwalifikacyjną obiektu, potwierdzoną przez Burmistrza (Wójta), Komendę Powiatową Straży Pożarnej, Terenową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną, właściwe Kuratorium Oświaty. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6.Wykaz wykonanych usług. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wykonawca winien sporządzić w oparciu o załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji i załączyć do oferty, wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. W wykazie Wykonawca winien wykazać, że wykonał co najmniej trzy usługi polegające na zorganizowaniu kolonii letnich dla nie mniej niż 45 dzieci. Ponadto Wykonawca winien wykazać, że każda usługa obejmowała turnus trwający nie mniej niż 14 dni licząc dzień wyjazdu i przyjazdu i nie mniej niż 13 noclegów oraz dowóz i odwóz dzieci autokarem. 7.Wykonawca winien załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że każda z usług wykazanych w załączniku nr 6 została wykonana należycie. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.laziska.um.gov.pl/ZP-016-09.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego , Łaziska Górne, Pl.Ratuszowy 1, Punkt Obsługi Interesanta, cena 10 zł lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego , Łaziska Górne, Pl.Ratuszowy 1, Punkt Obsługi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Dostawa systemu mgłowego do redukcji zapylenia w wyrobiskach podziemnych w ilości 2szt. dla Oddziału KWK Bolesław Śmiały
- Dowóz i odwóz 3 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół nr 1 Specjalnych w Mikołowie, ul. Gliwicka 366 wraz z opieką nad nimi
- Dowóz i odwóz 31 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół nr 2 Specjalnych w Mikołowie, ul. Pokoju 4 wraz z opieką nad nimi
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 3 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką nad nimi
- Dowóz i odwóz 4 uczniów niepełnosprawnych z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Wyrach, ul. Bojdoła 3a wraz z opieką nad nimi
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.