To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-31
Hrubieszów: Zarządzanie substancją komunalną stanowiącą własność Gminy Miejskiej Hrubieszów
Numer ogłoszenia: 71821 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59223 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów, ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie substancją komunalną stanowiącą własność Gminy Miejskiej Hrubieszów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zarządzanie substancją komunalną stanowiącą własność Gminy Miejskiej Hrubieszów tj: zarządzanie budynkami mieszkalnymi, socjalnymi i zamiennymi stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Hrubieszów na terenie miasta Hrubieszowa jn: - budynki mieszkalne wraz z terenami przynależnymi w ilości 58 szt. budynków o łącznej powierzchni użytkowej mieszkań - 10.678,68m2 wraz z przynależnymi terenami (wykaz budynków wg załącznika nr 8 do SIWZ) UWAGA! Zakres zarządzania będzie sukcesywnie aktualizowany z chwilą wykupu mieszkań. Zakres usług wymaganych od Zarządcy 1. Zapewnienie prawidłowej eksploatacji budynków i terenów przydomowych tj: utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym budynków i ich otoczenia poprzez: 1.1 sprzątanie terenów przydomowych 1.2 kontrolowanie i zgłaszanie do Zamawiającego samowoli budowlanych ( garaże, komórki, itp.) na terenach przynależnych, oraz wykonanych bez zgody Zamawiającego w budynkach instalacji i urządzeń (wod.- kan., c.o., łazienki, kotłownie) 1.3 wykonywanie deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji 1.4 utrzymywanie w stanie estetycznym terenów zielonych zlokalizowanych na terenach komunalnych i związanych z eksploatacją zarządzanych zasobów 1.5 usuwanie śniegu, likwidacja gołoledzi w okresie zimowym z chodników, jezdni osiedlowych i placów zarządzanych zasobów oraz dachów budynków 1.6 prowadzenie okresowych przeglądów technicznych budynków, mieszkań i infrastruktury technicznej ( przeglądy instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, cieplnej) wraz z wpisaniem powyższego do książek obiektów 1.7 ubezpieczenie budynków 1.8 zapewnienie ochrony przeciwpożarowej budynków 1.9 dokonywanie napraw i remontów bieżących oraz usuwanie awarii siłami własnymi lub w systemie zleconym 1.10 Zabezpieczanie zwalnianych lokali przed nielegalnym zajęciem i zgłaszanie ich do Urzędu Miasta w Hrubieszowie 2.Obsługa najemców lokali komunalnych wynikająca z zadań wynajmującego określonych w postanowieniach ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego ( Dz.U Nr 71 poz.733 z 2001 wraz z późniejszymi zmianami), oraz przepisami Kodeksu Cywilnego, t.j w zakresie: 2.1 dostawy energii elektrycznej do pomieszczeń wspólnego użytku ( klatki schodowe, pralnie, suszarnie, korytarze piwniczne itp.) 2.2 czyszczenia przewodów kominowych- spalinowych i wentylacyjnych oraz wykonywania badań kanałów spalinowych i wentylacyjnych 2.3 egzekwowanie wykonania warunków umów przez odpowiedni nadzór i kontrole świadczonych usług 2.4 prowadzenie dokumentacji czynszowej wynajmowanych lokali 2.5 naliczanie opłat z tytułu czynszów związanych z najmem lokali 2.6 pobieranie w imieniu Gminy należności czynszowych związanych z najmem lokali 2.7 Rozliczanie kosztów związanych z zakupem energii cieplnej, wody i odprowadzenia ścieków i zaliczanie powyższego w poczet opłat eksploatacyjnych. 2.8 przekazywanie na wyznaczony przez Zamawiającego rachunek bankowy czynszów pobranych od najemców wraz ze specyfikacją osobową w zakresie dokonanych wpłat. Termin dokonania wpłaty na rzecz zamawiającego - do dnia 5-go każdego miesiąca za m-c poprzedni.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Hrubieszowie, ul. Krucza 20, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 214859,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 238567,72
Oferta z najniższą ceną: 238567,72 / Oferta z najwyższą ceną: 238567,72
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa infrastruktury sportowej przy ZS nr 1 w Hrubieszowie
- Remont stanowisk garażowych w KP PSP Hrubieszów
- "Wzmocnienie odporności cyfrowej usług publicznych w Powiecie Hrubieszowskim - Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3468L ul. Górna w miejscowości Hrubieszów"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3407L Matcze - Hrubieszów w miejscowości Dziekanów i Szpikołosy"
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.