Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-20
Warszawa: Usługa sprzedaży i dostarczania krajowych i międzynarodowych biletów lotniczych wraz z ubezpieczeniem podróżnych przy wyjazdach międzynarodowych,
dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie Al. Niepodległości 162
Numer ogłoszenia: 71836 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Handlowa , Aleja Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5648608, faks 022 5648608.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzedaży i dostarczania krajowych i międzynarodowych biletów lotniczych wraz z ubezpieczeniem podróżnych przy wyjazdach międzynarodowych, dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie Al. Niepodległości 162.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzedaży i dostarczania krajowych i międzynarodowych biletów lotniczych wraz z ubezpieczeniem podróżnych przy wyjazdach międzynarodowych. Zamawiający określa szacunkową wartość zakupu biletów na kwotę 700.000,00 zł. Zamawiający nabył w ciągu ostatniego roku około 450 biletów lotniczych (w tym tylko kilka krajowych). Przykładowe trasy, na które Zamawiający nabywał bilety lotnicze: Londyn, Paryż, Lyon, Nicea, Berlin, Frankfurt, Moskwa, Madryt, Barcelona, Lizbona, Johannesburg, Nowy York, Chicago, Minneapolis, Sztokholm, Pekin, Szanghaj, Singapur, Lima, Meksyk..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYMAGANIA PODMIOTOWE O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) dysponują lub będą dysponowali co najmniej czterema osobami na stanowisku kasjerów lotniczych z co najmniej rocznym doświadczeniem, b) w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej trzy zamówienia na usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 300.000,00 zł każde oraz posiadają dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. c) należą do IATA lub posiadają autoryzację IATA (International Air Transport Association), 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł oraz zobowiążą się do odnowienia ubezpieczenia na cały okres realizacji zamówienia, jeżeli polisa nie obejmuje tego okresu. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku określonego w pkt. 1-4 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymagania: 1. Akceptują warunki umowne załączone do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego wymagania określonego w pkt. 1 skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty złożone w oryginale lub w poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii: a) Oferta, zgodna w treści z załączonym formularzem Nr 1 do specyfikacji. Oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. b) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne w treści z załączonym formularzem Nr 2 do SIWZ. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Wykaz wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zamówień na usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, wg załączonego do SWIZ formularza nr 3. e) Wykaz osób na stanowisku kasjerów lotniczych z co najmniej rocznym doświadczeniem, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wg załączonego do SWIZ formularza nr 4. f) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt e), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. g) Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, ważny co najmniej na przewidywany okres wykonywania prac potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł wraz z oświadczeniem o jej odnowieniu na cały okres realizacji zamówienia, jeżeli polisa nie obejmuje tego okresu. h) Aktualny dokument potwierdzający przynależność do IATA lub posiadanie autoryzacji IATA (przetłumaczony na język polski). Za aktualny zostanie uznany dokument, na którym osoby (osoba) upoważnione złożą pisemne oświadczenie, że dane w nim zawarte są aktualne na dzień złożenia oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgh.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie,
Al. Niepodległości 162,
02-554 Warszawa,
Dział Zamówień Publicznych,
pokój 420 (III piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pokój 420 (III piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Usługi zakupu i dostawy biletów lotniczych na potrzeby Agencji Rozwoju Przemysłu
- Zakup i dostawa biletów lotniczych na trasie Warszawa -Osaka - Warszawa dla uczestników konferencji organizowanej na Uniwersytecie Kobe w ramach Wystawy Światowej Expo 2025
- Obsługa w zakresie rezerwacji oraz sprzedaży biletów lotniczych i kolejowych oraz pośredniczenie w procesie uzyskiwania wiz na zagraniczne podróże służbowe w latach 2025-26
- Zakup i dostarczenie biletów lotniczych na trasie Warszawa - Osaka - Warszawa na Wystawę Światową Expo 2025
- Sukcesywne świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych na potrzeby IMP PAN
więcej: Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.