To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-24
Ogłoszenie nr 71844 - 2017 z dnia 2017-04-24 r.
Tarnów: Zakup wraz z dostawą frezarki drogowej do nawierzchni bitumicznej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Tarnowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 48934 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 54235 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
12283026000000, ul.
Ul. Komunalna
31,
33100
Tarnów, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
14 625 82 09, faks
, e-mail
p.sumara@puk.tarnow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.puk.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: komunalna spółka z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą frezarki drogowej do nawierzchni bitumicznej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Tarnowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest "Zakup wraz z dostawą frezarki drogowej do nawierzchni bitumicznej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Tarnowie" o minimalnych parametrach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ - szczegółowy opis zamówienia. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego pod wskazany adres tj.: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Kąpielowej 4b we własnym zakresie, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 3. Do przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć następującą dokumentację techniczno- eksploatacyjną: 1) Deklarację zgodności CE; 2) Instrukcję obsługi sprzętu w języku polskim, 3) Książkę serwisową, 4) Dokumenty niezbędne do zarejestrowania sprzętu - jeżeli zaistnieje konieczność ze względu na obowiązujące przepisy prawne, 5) Kartę gwarancyjną w języku polskim. 4. Frezarka wraz z wyposażeniem stanowiąca przedmiot zamówienia winna być wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2000. 5. W ramach dostawy Wykonawca przeprowadzi na terenie siedziby Zamawiającego szkolenie wyznaczonych osób w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia trwającej minimum jeden miesiąc od daty odbioru przedmiotu zamówienia. Długość udzielonego czasu trwania ochrony gwarancyjnej jest jednym z kryterium oceny oferty. W okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usuwaniem stwierdzonych awarii (usterek) w tym obejmujące dojazd serwisanta, transport przedmiotu sprzedaży do jego siedziby i z powrotem oraz wymianę materiałów i części (za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu) ponosi Wykonawca. Wszystkie zastosowane w trakcie realizacji uprawnienia wynikające z gwarancji części mają być oryginalne i fabrycznie nowe. 7. W dniu odbioru przedmiotu zamówienia zostanie sporządzony pisemny protokół odbioru. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i wykonać dostawę z zachowaniem warunków bezpieczeństwa w ruchu drogowym przepisanych dla transportu tego rodzaju maszyn zgodnie z ich parametrami i niedopuszczeniem do uciążliwości i niebezpieczeństwa przewozu dla użytkowników dróg. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 12. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 14. Sposób rozliczenia: forma bezgotówkowa, rozliczenie za wykonane zamówienie realizowane będzie na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę po dostarczeniu przedmiotu zamówienia udokumentowanym protokołem- zdawczo odbiorczym przez Zamawiającego. Termin płatności przelewem na konto Wykonawcy do 28 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty wystawienia. 15. Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców. 16. Wykonawca, wykonujący przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy/ów, ponosi pełną odpowiedzialność za ich działanie lub zaniechanie działania, jak za swoje własne działania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
43000000-3
Dodatkowe kody CPV:
43300000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT200000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 184500 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- "16/2025 Sukcesywna dostawa środków dietetycznych specjalnego przeznaczenia żywieniowego orazśrodków kontrastowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie"
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Klikowej w Tarnowie
- Dostawy przetworów owocowych i warzywnych oraz przypraw
- Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych w Tarnowie zarządzanych przez MZB w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.