Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-19
Poznań: Zakup przez Zakład Robót Drogowych w Poznaniu sprzętu drogowego
Numer ogłoszenia: 71873 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Drogowych , ul. Gdyńska 46/50, 61-016 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 878 05 10, faks 61 878 05 59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zrd.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup przez Zakład Robót Drogowych w Poznaniu sprzętu drogowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Zakład Robót Drogowych w Poznaniu, niżej wymienionego sprzętu drogowego. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Przyczepa niskopodwoziowa z obrotnicą. Zakres zadania nr 1 obejmuje dostawę fabrycznie nowej przyczepy niskopodwoziowej na obrotnicy o następujących parametrach technicznych: Parametry techniczne fabrycznie nowej przyczepy niskopodwoziowej z obrotnicą. Przyczepa fabrycznie nowa z platformą załamaną, rok produkcji 2015 Dopuszczalna masa całkowita max - 20.000 kg Ładowność - min 12000 kg do18000 kg Ilość osi - 2 Dwuobwodowy system hamulcowy Zawieszenie mechaniczne Długość prostej części załadunkowej - min 4,5 m Szerokość załadunkowa - 2,5 m Wysokość - 0,85 - 0,90 m Nogi podporowe w tylnej części przyczepy Uchwyty ładunkowe w podłodze Zabudowa części załadunkowej drewniana - deska 45 mm Najazdy jednoczęściowe o dł min 2,6 m, wypełnienie drewniane Szerokość najazdów regulowana Hydrauliczny system opuszczania i podnoszenia najazdów dyszel - stały, ucho dyszla fi 40 Instalacja elektryczna - 12V Podłoga z desek Oświetlenie zgodne z przepisami o ruchu drogowym Koło zapasowe, klucz do kół, trójkąt wyróżniający Kolor przyczepy - pomarańczowy Serwis max do 50 km poza granicami administracyjnymi miasta Poznania Instrukcja obsługi w języku polskim Katalog części zamiennych Dostawa do siedziby Zamawiającego w cenie zakupu Gwarancja udzielona przez Wykonawcę minimum 12 miesięcy od maksymalnie 36 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego bez zastrzeżeń Zakres zadania nr 2 obejmuje dostawę fabrycznie nowej koparko-ładowarki o następujących parametrach technicznych: Parametry techniczne fabrycznie nowej koparko ładowarki Rok produkcji 2015 Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o mocy 72 - 85 kW Maksymalny moment obrotowy min. 453Nm przy 1400 obrotów na minutę Spełniający aktualne normy emisji spalin System ułatwiający rozruch w niskich temperaturach Skrzynia biegów z pełną synchronizacją Napęd na obie osie z możliwością wyboru napędu na jedną lub obie osie. Prędkość maksymalna 40 km/h Koła przednie skrętne 18 Koła tylne 28 cali Mosty wzmocnione, most przedni wahliwy Blokada mechanizmu różnicowego Pompa wielotłoczkowa o zmiennej pojemności skokowej regulująca przepływ w poszczególnych sekcjach, minimalny przepływ 165 L na min, maksymalne ciśnienie do 205 bar Instalacja elektryczna 12 V Kabina operatora spełniająca normy ROPS/FOPS Pełne oświetlenie drogowe i robocze, lampa ostrzegawcza, sygnał cofania, tablica wyróżniająca Przednia łyżka otwierana z zębami, widły załadunkowe, pojemność łyżki 1 m3 Samo poziomowanie łyżki ładowarkowej Teleskopowy wysięgnik ramienia koperkowego Przednie i tylne błotniki Zamki hydrauliczne na podporach Maksymalna głębokość kopania tylnej łyżki min 5400 mm Zasięg roboczy tylnej łyżki min 7,5 m Kąt obrotu tylnego wysięgnika min 180 stopni Szerokość łyżki kopiącej 600 mm Linia pod młot hydrauliczny Młot hydrauliczny kompatybilny z oferowaną koparko ładowarką Waga młota 275 - 360 kg Ilość uderzeń 520 - 1300 na min. Wyposażenie młota szpicak, węże podłączeniowe w oplocie stalowym, płyta montażowa młota Łyżka skarpowa1500 mm Gwarancja udzielona przez Wykonawcę minimum 12 miesięcy maksymalnie 36 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego bez zastrzeżeń Serwis max do 50 km poza granicami administracyjnymi miasta Poznania Instrukcja obsługi w języku polskim Katalog części zamiennych Dostawa do siedziby Zamawiającego w cenie zakupu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Szczegółowy opis danych technicznych przedmiotu zamówienia w zakresie zadania od 1 do 2, który musi zawierać wszystkie wymagania Zamawiającego przedstawione w SIWZ pkt. III.2.1, 2.2, Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania opisane przez Zamawiającego dla danego zadania
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2 Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym 3 Projekt umowy- parafowany przez wykonawcę 4 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5 Świadectwo homologacji 6 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Długość udzielonej gwaracnji - 10
- 3 - Termin dostawy - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej za zgodą obu stron pod rygorem nieważności i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron, zgodnie z okolicznościami, o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz postanowieniach niniejszej umowy. 4.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian treści umowy zawartej z wybranym Wykonawcą, jeżeli zajdzie jedna z poniższych okoliczności: 1) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy - siła wyższa w rozumieniu kodeksu cywilnego, 2) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT na przedmiot umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zrd.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego ul. Gdyńska 46/50 Poznań, pok. nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego ul. Gdyńska 46/50 Poznań w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Przyczepa niskopodwoziowa z obrotnicą..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania nr 1 obejmuje dostawę fabrycznie nowej przyczepy niskopodwoziowej na obrotnicy o następujących parametrach technicznych: Parametry techniczne fabrycznie nowej przyczepy niskopodwoziowej z obrotnicą. Przyczepa fabrycznie nowa z platformą załamaną, rok produkcji 2015 Dopuszczalna masa całkowita max - 20.000 kg Ładowność - min 12000 kg do18000 kg Ilość osi - 2 Dwuobwodowy system hamulcowy Zawieszenie mechaniczne Długość prostej części załadunkowej - min 4,5 m Szerokość załadunkowa - 2,5 m Wysokość - 0,85 - 0,90 m Nogi podporowe w tylnej części przyczepy Uchwyty ładunkowe w podłodze Zabudowa części załadunkowej drewniana - deska 45 mm Najazdy jednoczęściowe o dł min 2,6 m, wypełnienie drewniane Szerokość najazdów regulowana Hydrauliczny system opuszczania i podnoszenia najazdów dyszel - stały, ucho dyszla o 40 Instalacja elektryczna - 12V Podłoga z desek Oświetlenie zgodne z przepisami o ruchu drogowym Koło zapasowe, klucz do kół, trójkąt wyróżniający Kolor przyczepy - pomarańczowy Serwis max do 50 km poza granicami administracyjnymi miasta Poznania Instrukcja obsługi w języku polskim Katalog części zamiennych Dostawa do siedziby Zamawiającego w cenie zakupu Gwarancja udzielona przez Wykonawcę minimum 12 miesięcy od maksymalnie 36 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego bez zastrzeżeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Długość udzielonej gwaracnji - 10
- 3. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Koparko- ładowarka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania nr 2 obejmuje dostawę fabrycznie nowej koparko-ładowarki o następujących parametrach technicznych: Parametry techniczne fabrycznie nowej koparko ładowarki Rok produkcji 2015 Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o mocy 72 - 85 kW Maksymalny moment obrotowy min. 453Nm przy 1400 obrotów na minutę Spełniający aktualne normy emisji spalin System ułatwiający rozruch w niskich temperaturach Skrzynia biegów z pełną synchronizacją Napęd na obie osie z możliwością wyboru napędu na jedną lub obie osie. Prędkość maksymalna 40 km/h Koła przednie skrętne 18 Koła tylne 28 Mosty wzmocnione, most przedni wahliwy Blokada mechanizmu różnicowego Pompa wielotłoczkowa o zmiennej pojemności skokowej regulująca przepływ w poszczególnych sekcjach, minimalny przepływ 165 L na min, maksymalne ciśnienie do 205 bar Instalacja elektryczna 12 V Kabina operatora spełniająca normy ROPS/FOPS Pełne oświetlenie drogowe i robocze, lampa ostrzegawcza, sygnał cofania, tablica wyróżniająca Przednia łyżka otwierana z zębami, widły załadunkowe, pojemność łyżki 1 m3 Samo poziomowanie łyżki ładowarkowej Teleskopowy wysięgnik ramienia koperkowego Przednie i tylne błotniki Zamki hydrauliczne na podporach Maksymalna głębokość kopania tylnej łyżki min 5400 mm Zasięg roboczy tylnej łyżki min 7,5 m Kąt obrotu tylnego wysięgnika min 180 stopni Szerokość łyżki kopiącej 600 mm Linia pod młot hydrauliczny Młot hydrauliczny kompatybilny z oferowaną koparko ładowarką Waga młota 275 - 360 kg Ilość uderzeń 520 - 1300 na min. Wyposażenie młota: szpicak, węże podłączeniowe w oplocie stalowym, płyta montażowa młota Łyżka skarpowa1500 mm Gwarancja udzielona przez Wykonawcę minimum 12 miesięcy maksymalnie 36 miesięcy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego bez zastrzeżeń Serwis max do 50 km poza granicami administracyjnymi miasta Poznania Instrukcja obsługi w języku polskim Katalog części zamiennych Dostawa do siedziby Zamawiającego w cenie zakupu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Długość udzielonej gwaracnji - 10
- 3. Termin dostawy - 10
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Bieżący serwis, konserwacja i naprawy kopiarek (CANON) Wielkopolskiego OW NFZ
- Nadzór eksploatacyjny, serwisowanie oraz konserwacja fontann będących w utrzymaniu Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
- Zabiegi konserwatorskie dezynfekcji i oczyszczenia wybranych materiałów archiwalnych Archiwum Państwowego w Poznaniu wraz z ich translokacją
- Projekt i wykonanie robót dla zadania pn. "Budowa rampy do odśnieżania pojazdów ciężarowych na ternie MOP Niwiska i Ochędzyn przy drodze ekspresowej S8 w woj. łódzkim"
- Malowanie ścian wraz z montażem odbojnic w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy ul. ks. Jakuba Wujka 1.
- Sukcesywna dostawa karmy specjalistycznej dla Schroniska dla Zwierząt w Poznaniu przy ul. Kobylepole 51
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą używanej gąsienicowej układarki mas bitumicznych
- Dostawa fabrycznie nowego remontera drogowego typu Patcher wraz z przyczepą, przeznaczonego do likwidacji ubytków w nawierzchniach dróg Powiatu Poznańskiego dla Obwodu Drogowego w Zamysłowie
- Dostawa ciągnika z osprzętem
- Zakup i dostawa remontera drogowego typu patcher w ramach zadania ,,Zakup sprzętu na potrzeby Miasta i Gminy Bodzanów''
- Zakup remontera drogowego na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
więcej: Sprzęt drogowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.