Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-15
Działdowo: PPiS.WZ-10/10
Numer ogłoszenia: 71880 - 2010; data zamieszczenia: 15.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Chopina 6, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6975900, 6975901, faks 023 6975904.
- Adres strony internetowej zamawiającego: oldz@praca.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: pup.dzialdowo.sisco.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PPiS.WZ-10/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie ul. Chopina 6, 13 - 200 Działdowo, zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie następujących usług szkoleniowych, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Zadanie I - OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI kl. III, kod CPV 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego, dla 15 osób bezrobotnych lub innych osób uprawnionych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie Zadanie II - SPAWACZ BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ TIG (141) I MAG 9135), kod CPV 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego, dla 16 osób (w tym dwie edycje po 8 osób każda) bezrobotnych lub innych osób uprawnionych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie Zadanie III - PRAWO JAZDY KAT. C, kod CPV 80411200-0 Usługi szkół nauki jazdy, dla 30 osób (w tym trzy edycje po 10 osób każda) bezrobotnych lub innych osób uprawnionych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie Zadanie III - PRAWO JAZDY KAT. E/C, kod CPV 80411200-0 Usługi szkół nauki jazdy, dla 30 osób (w tym trzy edycje po 10 osób każda) bezrobotnych lub innych osób uprawnionych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści zalączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki podmiotowe Wykonawca spełnił
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści zalączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki podmiotowe Wykonawca spełnił
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści zalączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki podmiotowe Wykonawca spełnił
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści zalączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki podmiotowe Wykonawca spełnił
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści zalączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki podmiotowe Wykonawca spełnił
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez właściwy dla siedziby jednostki szkoleniowej - Wojewódzki Urząd Pracy, potwierdzony imienną pieczątką i podpisem pracownika wojewódzkiego urzędu pracy, upoważnionego do dokonania na nim adnotacji stwierdzającej jego ważność na 2010 r. lub potwierdzony przez Wykonawcę zapisem POTWIERDZAM AKTUALNOŚĆ WPISU NA ROK 2010
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Program szkolenia - 20
- 3 - Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 20
- 4 - Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane w części dotyczącej terminu szkolenia oraz w przypadku gdy nastąpiła konieczność dokonania zmian w kadrze dydaktycznej w sytuacji długotrwałej choroby, pobytem w stacjonarnym zakładzie opieki zdrowotnej, potwierdzonej odpowiednim zaświadczeniem lekarskim na druku ZUS ZLA lub śmierci, której nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić pisemnie Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna zmiany jest uzasadniona, wówczas Wykonawca musi przedstawić kandydaturę osoby o kwalifikacjach równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie. Zmiana kadry dydaktycznej może nastąpić wyłącznie wtedy, gdy Zamawiający wyrazi na nią zgodę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.dzialdowo.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie, ul. Chopina 6, 13 - 200 Działdowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie 13 - 200 Działdowo, ul. Chopina 6 sekretariat - pokój 11 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI KL. III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI KL. III (Wspólny Słownik Zamówień CPV kod 80530000-8 - Usługi szkolenia zwodowego dla 15 osób bezrobotnych lub innych osób uprawnionych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie. Do kosztów szkolenia należy doliczyć koszt egzaminu państwowego. Koszt szkolenia nie obejmuje kosztów badania lekarskiego. Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności obsługi koparko-ładowarki kl. III przez uczestników kursu oraz przygotowanie uczestników do egzaminu końcowego przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. program szkolenia - 20
- 3. baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 20
- 4. akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPAWACZ BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ TIG (141) I MAG (135).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPAWACZ BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ TIG (141) I MAG (135) (Wspólny Słownik Zamówień CPV kod 80530000-8 - Usługi szkolenia zwodowego dla 16 osób bezrobotnych lub innych osób uprawnionych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie. Szkolenie realizowane będzie w dwóch edycjach po 8 osób każda: I edycja - do 8 osób - kwiecień - maj 2010 r. II edycja - do 8 osób - październik - listopad 2010 r. Do kosztów szkolenia należy doliczyć koszt egzaminu państwowego. Koszt szkolenia nie obejmuje kosztów badania lekarskiego. Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności spawalniczych przez uczestników kursu oraz przygotowanie uczestników do egzaminu końcowego przed komisją zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Program szkolenia - 20
- 3. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 20
- 4. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PRAWO JAZDY KAT. C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRAWO JAZDY KAT. C (Wspólny Słownik Zamówień CPV kod 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy, dla 30 osób bezrobotnych lub innych osób uprawnionych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie. Szkolenie realizowane będzie w trzech edycjach po 10 osób każda: I edycja - do 10 osób - maj 2010 r. II edycja - do 10 osób - sierpień 2010 r. III edycja - do 10 osób - listopad 2010 r. - Nie dłużej niż 3 tygodnie. Koszt szkolenia nie obejmuje kosztów badania lekarskiego oraz egzaminu. Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr 108 poz. 908 z 2005 r.). Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności praktycznych do kierowania pojazdami cieżarowymi przez uczestników kursu oraz przygotowanie uczestników do egzaminu na prawo jazdy kat. C.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Program szkolenia - 20
- 3. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 20
- 4. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PRAWO JAZDY KAT. E/C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRAWO JAZDY KAT. E/C (Wspólny Słownik Zamówień CPV kod 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy, dla 30 osób bezrobotnych lub innych osób uprawnionych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie. Szkolenie realizowane będzie w trzech edycjach po 10 osób każda: I edycja - do 10 osób - czerwiec 2010 r. II edycja - do 10 osób - wrzesień 2010 r. III edycja - do 10 osób - grudzień 2010 r. - Nie dłużej niż 3 tygodnie. Koszt szkolenia nie obejmuje kosztów badania lekarskiego oraz egzaminu. Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr 108 poz. 908 z 2005 r.). Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności praktycznych do kierowania pojazdami cieżarowymi przez uczestników kursu oraz przygotowanie uczestników do egzaminu na prawo jazdy kat. E/C.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Program szkolenia - 20
- 3. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 20
- 4. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 10
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- Zakup paliwa płynnego
- Zakup i dostawa kontenerów
- Przeprowadzenie audytu KRI oraz aktualizacja i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Gminy Działdowo i jej jednostek organizacyjnych
- Zakup paliwa płynnego
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla 93 uczestników w ramach projektu "Kwalifikacja? Akcja! - 11 części - III Tura
- Przeprowadzenie specjalistycznych kursów i szkoleń zawodowych z zakresu kwalifikacji eksploatacyjnych i dozorowych G1 dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku
- Przeprowadzenie kursów stacjonarnych dla grup uczniów"- 2 części zamówienia
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej w ramach projektu
- Przeprowadzenie kursu z podstaw pneumatyki przemysłowej w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.