Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-02
Leszno: Odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych, innych niż niebezpieczne oraz odpadów pokonsumpcyjnych kat. III powstających na terenie Jednostki Wojskowej 3477 w Lesznie
Numer ogłoszenia: 718 - 2008; data zamieszczenia: 02.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3477, ul. Racławicka 1, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5257500, fax 0655257905.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych, innych niż niebezpieczne oraz odpadów pokonsumpcyjnych kat. III powstających na terenie Jednostki Wojskowej 3477 w Lesznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa Odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych, innych niż niebezpieczne oraz odpadów pokonsumpcyjnych kat. III Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 1, 2 lub 3 zadania: ZADANIE 1: Odpady kuchenne ulegające biodegradacji. ZADANIE 2: Odpady medyczne. ZADANIE 3: Odpady służby technicznej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedno, dwa lub trzy zadania. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90.10.00.00-8 . ZADANIE 1 Odpady pokonsumpcyjne Odpady kuchenne ulegające biodegradacji 55000 ZADANIE 2 Odpady medyczne Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze 100 ZADANIE 3 Odpady techniczne Sorbenty, materiały filtracyjne, zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi 5000 kg Filtry olejowe 1000 kg Odpady farb i lakierów 100 kg Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych 100kg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają: 1. Warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm.) tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w ofercie, dokumentach i oświadczeniach wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. Zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Zbadana zostanie zgodność formy treści dokumentów z wymaganiami SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek z warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania lub jego oferta zostanie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami w zakresie transportu i zbierania lub unieszkodliwiania i odzysku odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia, na podstawie Ustawy o odpadach z dn. 27 kwietnia 2001 r. z późn. zmianami. 2)Decyzja właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu drogowego oraz Decyzja Inspekcji Weterynaryjnej nadająca numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego. 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6)Formularz ofertowy wraz z kosztorysem cenowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 7)Podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 3 Uwaga! Z załączonych dokumentów musi wynikać, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia a także, że ma zezwolenie właściwego organu na odbiór odpadów o odpowiednich kodach oraz: transport i zbieranie odpadów lub odzyskiwanie i unieszkodliwianie odpadów jeżeli działalność ta prowadzona jest łącznie z działalnością związaną z transportem odpadów. 2.Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3477 Ul. Racławicka 1 64-100 Leszno Budynek nr 2 , Kancelaria Jawna Kancelaria Jawna czynna jest w Pon. - Czw. w godz. 7.00 - 15.30 oraz w Pt. 7.00 - 13.00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2008 godzina 08:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3477 Ul. Racławicka 1 64-100 Leszno Budynek nr 2 , Kancelaria Jawna Kancelaria Jawna czynna jest w Pon. - Czw. w godz. 7.00 - 15.30 oraz w Pt. 7.00 - 13.00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odpady pokonsumpcyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odpady kuchenne ulegające biodegradacji 55000kg, kod odpadu:20 01 08 Odpady pokonsumpcyjne wytwarzane przez służbę żywnościową JW 3477 Leszno /poz. Nr 1/składają się z: - ugotowanych ziemniaków i warzyw - pieczywa czerstwego - kości ugotowanych - ugotowanych zup mlecznych - pozostałości po przetworach mlecznych - pozostałości po przetworach zbożowych - pozostałości po przetworach mięsnych - innych składników pokarmowych. Powyższe odpady oznaczone są kodem 20 01 08 (odpady kuchenne ulegające biodegradacji). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia szczelnych pojemników do przechowywania odpadów pokonsumpcyjnych w ilości umożliwiającej właściwe ich przechowanie. Średnia tygodniowa ilość wytwarzanych odpadów pokonsumpcyjnych wynosi ok. 1.200 kg. Częstotliwość odbioru odpadów służby żywnościowej - co najmniej sześć razy w tygodniu (oprócz niedzieli i świąt) w godzinach 9:00 - 12:00, jeżeli nie wynika z innych przepisów większa częstotliwość odbioru odpadów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odpady medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze 100kg kod odpadu: 18 01 03*.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odpady służby technicznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sorbenty, materiały filtracyjne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi 5000kg, kod odpadu 15 02 02 Filtry olejowe 1000kg, kod odpadu 16 01 07 Odpady farb i lakierów 100kg kod odpadu 08 01 11 Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych100kg kod odpadu 15 01 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Naprawy dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej
- Usługa szkoleniowa w zakresie nauki prawa jazdy kategorii B dla uczniów Zespołu Szkół nr 4 w Lesznie
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w obiektach Sądu Rejonowego i Ośrodku Kuratorskim
- Modernizacja bandy absorbującej okalającej tor żużlowy na stadionie im. Alfreda Smoczyka w Lesznie
- Dostawa chudego betonu do stabilizacji podłoża o wytrz. 10 MPa
- Dostawa kruszywa granitowego łamanego 0/31,5
więcej: przetargi w Lesznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.